Na de gondolom hogy aki két személlyel közlekedik és azért ott felelősebb az ember mert felel még valakiért akkor tartósan nem száguld 200 felett,én csak ötven pár kiló vagyok tehát alattam jól megyeget a motor,két személlyel meg ritkán járok.
Sziasztok! nem akar valaki sport gépe mellé egy jó Honda XR 400-as motort? eladó az enyém. Lesd meg ha érdekel, hogy meg tudjam venni áálmaim motorját egy CBR 600f-et.
Úgy igazán azt hogy mind jó.
Z800,Ducati 848 streetfigher,GSR750,Husky nuda,2013-as Street triple.
Na kitalálhatod melyik nyert.
Halandó embernek utcai ügyintézésre,hétvégi örömködésre,sőt nagy nyaralásos túrára is mind tökéletes.
Akár pályán is sima liba velük.
A lényege az hogy egyenesen a parasztól leadott tolóerő generálta adrenalinlöketen kívül nem igen tud túlmutatni egy ezres.
De azzal meg az a gond hogy azt is megszokod és még több kell.
Megszokod és cigiért is kétkilóval mész.
De vége az lesz hogy vagy 3 kilós csekket kapsz vagy fejfát.
Múltkor ígértem, hogy ha kész vagyok a gomba projekttel dobok fel pár képet. A gombákat Fazer1000 forum társunk készítette (ez itt a reklám helye ) a tartó konzolt felpolíroztam a gombát matricáztam. Ilyen lett:
Sziasztok!
Tegnap volt szerencsém hosszabb távot menni 2 személlyel, hát azt mondom hogy oda kellene csak a nagyobb köbcenti, egyébként bőven elég ez a mi kis 600-asunk.......2 személyt azt nagyon észreveszi, persze lehet így is haladni 2 kilóval, de itt kijön a köbcenti adta különbség, így gondolom az étvágya is nagyobb......nagyon nem mindegy neki hogy 85kg-t kell vinnie vagy 150-et
Na igen elég sok olyan seggfej létezik,viszont ahogy írtad hogy nem mennek olyan nagy sebességgel 50 meg 100 kilométereket hát van olyan barom akinek arról szól a motorozás autópálya ilyesmi állandó 200 felett de szerintem is hülyeség nagyobb távokat 200 felett menni.
szerintem nem éri. Eleve a nagyobb gépnek szinteres fékbetét kell, hogy meg tudjon állni. Az drágább. 200ról fékezgetve meg jobban kopik.
Barátomnakk Sv 1000se van. mikor odatekeri látszik, hogy kopik a gumi. középen fasza fekete lesz.
Azt mondanom se kell, hogy ha versenyezgetünk akkor neki 10et benyel. Nekem meg 7körül megáll.
Az, hogy az övé 240-250et meg az enyém meg 220-230at az nem számít. 200ig odatekerjük aztán vissza normál tempóra.
Ha busám lenne akkor azt is kicsutkáznál 300ra aztán egyből vissza 130ra.
Egyébként még nem nagyon találkoztam úgy motorossal, hogy 200fölött elment mellettem. Persze van de ők se mennek 50km-t annyival.
Van egy típus akin szoktam mosolyogni.
Nagydarab, pocakos ( nem mintha én kicsi és lapos lennék ) beleszorulva a bőrbe, a bukó full hörcsög szájat csinál neki mert annyira kicsi. Egyéb ismertető jele, hogy xx, hayabus, zx12-vel jár.
Úgy indul el, hogy "gázfröccsözve" ( szóval nem tartott gázzal )
Általában ritkán veszi elő a gépet mert kényelmetlen de ha igen akkor megcsutkázza a gépet.
Viselkedéséből, beszédéből látszik, hogy kő kemény motoros és mindenhez ért. Túllicitáló, ki a keményebb stb verseny élmezőnyében van.
Akkor Te örülj mert az enyémre 25200ft egy évre...Nem is szólnék emiatt egy szót sem ha cserébe normális útjaink lennének...Dehát ezek amik ittvannak.Némelyik katasztrofális.
Itt most inkább sportmotorokról van szó mert gondolom pl egy triumph 1050 kicsit másképp van hangolva meg egy naked bike nem a száguldásról szól szerintem,de ugye sokan arra használják.
Pont azért esnek vissza az ezresek eladásai a túlszabályozott világunkban ahogy írtad a végsebességet.
Épeszű ember hol használja ki az ezrest pályán kívül?
Ha nem akarod a gép értékén felül traficsekkre fizetni vagy visszaveszel vagy le a rendszámmal.
De a vége általában az hogy megszokod a tolóerőt.
Egy emberke aszondta nekem hogy istenkirály busával járni autópályán mert megy mint az állat.
De mikor azt vette észre hogy sima főútvonalon oldalt nézve is elmosódott foltként látszanak az oszlopok eladta és egy DL650-el ment haza.
Egy sima hatkilós 4-5 másodperc alatt van 100-on 10 alatt 200-on.
Az ország meg kicsi.Tolsz egy nagygázt és kiszaladsz vele hatkilóssal is.
Persze én is majd ha nagypapa leszek szermányolok egy 1050-est de csak mert arra jobban buknak a csajok.
Na igen a nagyobb gép többlet költségei egy barátom azt mondja kit érdekel ha pl egy hayabusa éves adója 60EFt akinek nincs pénze ne motorozzon,csak az a fura ezt egy olyan ember mondja aki még egy olcsóbb gépet sem tud meg venni.Tehát én is az éves költségeket számolgatom teljesítmény adó,biztosítás hogy azt a plusz pénzt akár alkatrészre akár másra elkölthetem,nekem mist lesz a gépemnek a teljesítmény adója 14EFt valamikor mikor kezdtem egységesen minden köbcentire 4EFt volt az éves adó viszont a 60EFt hoz képest a 14Eft igen barátságos és ottmarad a plusz pénz bármi másra.
Szerintem nyugodtan megveheted, kezes gép. Egyedül majdnem annyi kiló vagyok, mint ti ketten szóval még menni is fog alattatok. :) Viszont asszony nem fogja élvezni a hátul ücsörgést.
"(2006-os zx6-r M1-M7 kivezető szakaszától 2 személlyel siófok első benzinkúthoz úgy értem el, hogy az angyalok dolgoztak rendesen, hogy ki ne száradjon a tank.)
Ha jól emlékszem 16 v 17 literes volt a tank, de szánalmasan sokat tud enni egy 600-as 200 fölött."
A héten indultam neki a szezonnak.
Első reakcióm így fél év távlatából:
Huuuuu de gyors..........kene egy csopper.