Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy látom a helyesen író központ meg sérült az agyamban :)
Amiót 2009-ben elcsaptak azóta azóta nagyon visszavettem az arcomból az utcán, konkrétan olyan vagyok mint egy radar, megy fürkészés ezerrel Sajnos ez van, normális tempóban haladok a motorral de közel sem úgy mint a hétvégén mellettem elhúzó gixeres arc aki a kocsik között kb 80-al húzott el... motoron is alig vettem észre nem hogy autóból a többiek.
Ha a tapadási viszonyok nem csökkentek drasztikusan, a motorban és a gumiban van annyi tartalék, hogy egy közúti kanyart is be lehet venni karcoló koptatócsavarokkal. (Persze olajfolt más tészta, ott esélyed sincs )

Ezt csak azért mondtam, mert aki hajlamos "besokallni" annak még mindig jobb, ha arra gondol, hogy a motor be tud fordulni, mintha telibefékezi a kanyar közepét, ami többnyire egyenes út a susnyásba.
Nagyon helyes nalim8 amit mondasz, enis szeretnek ugy menni motorral , mint Marquez gyerek,hogy a konyokom,a terdem,meg a fulcimpam is az aszfaltot surolja... palyan szeretnek ugy menni, nem kozuton...kozuton orokke vagy auto vag at a felezo vonalon,es eledkerul,vagy olajfoljt,homok....nem akarok ensem ongyilkos jelolt lenni,vagy szervdonor...kb ugy becsulom,hogy utcan,szerpentinen,kanyarban, nagyanyam haza elott is... 80 %ban megyek,ami eleg a kozerzetemnek is, a maradek 20 % az maradjon meg palyara...kozuton mindig kozbejohet valami hibafaktor,azzal szamolni kell,nem szabad szemethunyi felette :) This is my opinion dear friends , Muff! I spoke
A félelemérzet és a tapasztalat hiánya.
Külön is veszélyes de együtt tuti sikert hoz.
Ahogy én látom a szitut, nagyon nem mindegy, hogy kanyarban mész 150-et vagy egyenesben.


Az a büdös nagy helyzet, hogy Cseszneken is végig lehet/ lehetne menni karcoló lábtartókkal, de minek?

Sokszor azon gondolkodom, hogy az ilyen motoreldobálós arcok mit szúrnak el és hol. Valószínűleg besokall az ürge a kanyarban, ráfékez, nem ül ki, kisodródik stb, merthogy a motor nem csúszik ki, amíg nincs lenn a lábtartó, az biztos.

Leginkább akkor van gond, ha az egyenesben elért sebességedet nem tudod harmóniába hozni a kanyarsebességeddel. Magyarul egyenesben mész, mint a barom, be a kanyarba ezerrel, aztán azt hiszed, hogy menni fog, pedig bőven sok...

McGuinnes 200-al veszi azt a kanyart a Man szigeten, amit mi 100-al. Na jó, jobbak 130-al...

Persze nem ez a cél. Arra ott a pálya.

Road is no place to race...

Uff.
A talajgakorlat fáj..................pénztárcának,egonak,testnek.
Tapasztaltból tom.
Baja...majdnem Kalocsa
Véletlen nem kalocsai vagy?
Csak hogy a jövőben tudd igazítani a szabidat.
Tréning időpontok:
2013. április 19. (péntek)
2013. május 10. (péntek)
2013. június 14. (péntek)
2013. július 12. (péntek)
2013. augusztus 9. (péntek)
de a legjobbak is hibáznak. Ma én is De majdnem nem volt vicces.

Kanyarodó főút és meg érkeztem az alsóbb rendű útról.

Az autósok index nélkül kanyarodtak el. Én meg a táblát bámultam, hogy most merre is kell mennem majd.

Ezen gondolkoztam aztán elég közel voltam már a kereszteződéshez és "átvág előttem" egy kocsi, de fékezés nélkül.
Mondtam is, hogy rohaggyá meg nem látod, hogy jövök. Aztán látom, hogy a következő is igencsak húzza rám a kormányt. Na ekkor mentem el a stoptábla mellett. Egyből kapcsoltam, hogy ezt én basztam el.

Vészfék, nagy nyikorgás. Autós is belelépett a fékbe de látta, hogy nem tud megállni így gyors tovább.

Már én is fordítottam a motort, hogy inkább elfekszem és csak a motor csússzon a kocsi elé. De mivel az autós megfékeztette a következő autóst így pont volt annyi idő, hogy fék ki, csutka gáz és el az autós előtt. De közelről láttam a sárvédőjét

Szerencs, hogy jobbról nem jött semmi.

A lényeg, hogy nem vagyok egy hiperszuper utcai sose hibázik motoros, de a gyakorlás és a rutin most megmentett.

rutintalan vagy kevésbé gyakorlott motoros az marta volna tovább a féket és vagy elcsúszik vagy becsúszik a kocsik elé és telivágják 60-70el.

Kövi kúton megálltam felpofozni magam.
Igen, lehet a váltókar magasságán állítani.
A váltótól induló rúd 2 végén meg kell lazítani a 2 kontraanyát, aztán ahogy a rudat tekered, úgy emelkedik/ereszkedik a váltókar.
Előfordulhat, hogy túl magasra állítod és akkor a váltókar felfele húzáskor beleütközik a vázba és nem kapcsol felfelé.
Nekem is nagyon lenn volt, feljebb állítottam, azóta kényelmes.
Mindig lesznek olyan emberek akik nem ismerik a saját korlátaikat vagy határaikat, legyen az autó motor vagy bármilyen más veszélyes üzem.
Szerintem az a legnagyobb probléma ami mindjárt ketté is oszlik egyfelől amatőr motoros amatőr módon egy profi motoron aki nem mer adott esetben egy fektetést esést bevállalni inkább letöri a első fékkart olyat lassítana, de hát ugye ha áll az első kerék, akkor értelemszerű a büdös nagy perec másrészt soknak nem is a tulajdona a motor hanem "kölcsönkapta" egy banktól és elég a törlesztőjét kiizzadni nemhogy egy félmillást kárt ha elcsúszik.
Ha ebből vonsz egy konklúziót szerinted mi a történet vége? Na látod tudod is!
Nálunk hiánycikk a motoros kultúra ami nem az olvasottságot jelenti jelen esetben hanem egyfajta evolúciós fejlődést... gyalog, bicikli, kismotor, nagymotor, nagyobb,még nagyobb és etc etc etc...
Közben akaratlanul is rutint szerez mindenfajta közlekedési helyzetről átesik egy-két igen kellemetlen pillanaton vagy motoron, esetleg talajgyakorlatot is végez miegymás. Megszokja együtt él az élménnyel még ha vannak/lehetnek árnyoldalai is. Sokan vagyunk így de mindig lesz olyan aki be megy a kereskedésbe kicsapja a stexet és kitolja a legjobbat legerősebbet legnagyobbat, aztán ....
bazd, a barátaim oda mentek. Meg én is hivatalos voltam de végül nem mentem.

remélem nem ők voltak azok
lemértem én is ( ugyanis megcsináltam a km órámat )

16,7et tankoltam 315km-re.

Nagyrészt főút, kicsi Pest, Pilisszentlászló - Visegrád 3x :-) - Esztergom és főúton ismét haza.

100-160ig tempó változatosan. 120-130 utazóban. Nem szétcsutkázva de azért dinamikusan közlekedve.

5,4l / 100 az baráti.
Új kerékcsapágyakkal, új gumival
Nem a sport dobot már tavaly meg vettem sport légszűrőt meg nem akarok.
Miért, most akarsz sportdobot és légszűrőt venni?
Na igen meg lehet,nekem mindig azt mondja a szerelőm az az igazi túra mikor otthon este az ágyban fekszel le nem a hullaházban a deszkára,vagy a kórházban a műtőasztalra
Remélem is hogy megoldódott a problémád
inkább maradok robogós a te analógiád szerint
Vasárnapi motorozásomon 2 kifeküdt motorost láttam a cseszneki szerpentinnél 3 km-en belül (mindegyiknél mentő és rendőr), lehet ők is hasonló véleményen voltak, mint te.
Nem a sportdob és a sportlégszűrő miatt dús a keverék. Tavaly nyáron kezdte el egy túrán csinálni, hogy alacsony fordulaton alig ment, meg érezhetően sok benzint kapott (szag alapján).
Aztán akkor mondták ezt a nyomásszabályzó szelepet az injektorsoron. A múltkor leszedtem, megkocogtattam (hátha beragadt) meg telefújtam loctite tisztító spray-vel, aztán visszatettem.
Vasárnap elmentem motorozni és tankoltam bele 9 litert, amivel elmentem 170 km-t. Szóval most jónak tűnik, mert megint visszatért a régi 5,3-as fogyasztás.
Nem tudom, hogy jó-e most, de azóta csak ezt figyelem.
Hehe...

szerintem par embernek robogora kellene pattannia.... 140/150 ennyivel a gordeszkasok mennek..
Sziasztok!

A váltókar állásán (magasságán) lehet állítani F4i-n?
Mivel jó nagy lábam van szerintem kényelmesebb lenne, ha egy picivel magasabban lenne.
Mert mi a gond a dús keverék sport szűrő meg sportkipufogó miatt?