Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az illető aki írta nekem a választ szerintem úgy értette a 2 személyes dolgot hogy egy motoron mennek,nem két külön motoron
Van a háznál CBR600 és CBR1000 is, így megszólítva érzem magam.
Röviden: ez baromság, vagy legalábbis aki ezt mondta, nem gondolta át az egészet.
Ahogy előttem írták, teljesítményadó, kötelező biztosítás már eleve magasabb az ezresre. Aztán a hátsó gumit úgy nyalja, mint mohó óvodás a csoki fagyit. A lánc szett is hamarabb "fogy", stb.
Abban viszont van igazság, hogy ha együtt túrázgatunk épeszű tempóban, a csajom 600F4i-je többet eszik, mint az 1000RR. De ezt úgy kell elképzelni, hogy 5l vs 5.5l például. Szóval ez egy lényegtelen tétel a motor éves fenntartását tekintve.
2en 110kg :-)

Én egyedül majdnem annyi vagyok
Szia

Ez nem lehetséges opció :)
Mindenképp szeretnék egy burkolt sport/túra gépet. Persze vehetnék 250-ben is kis cbrt vagy ilyesmit de 250-es sor4-em volt már, utáltam hogy pörgetni kell mint a barom, ráadásul nem is ment. A 400-as szintén nem volt egy csoda, főleg ha a feleségem is mögém ült, pedig ketten együtt nem vagyunk 110kg. A Cbr meg régóta tetszik, még ha számomra értelmetlen is, de gondolom Ti is voltatok már úgy, hogy megvettetek valamit annak tudatában, hogy ha reális nézitétek nem volt értelme.
Utassal nem megyünk 200 fölött szóval problèma megoldva. :)
De ha màr a 600ast nyèlgàzon nézitek, nézzètek Hayabusát is úgy. :D
Legyen tesód, reggel ahogy írtam, megyek Budakalászra.

Küldök mailt
Hát egy hayabusás ezt írta

"Másnak azért kell ilyen alapból erős motor, mert nem szereti ha 200-nál autópályán 10.000folött visít a motorja, és 2 személlyel nem tud megtenni 100km-t egy tank benzinből."

"(2006-os zx6-r M1-M7 kivezető szakaszától 2 személlyel siófok első benzinkúthoz úgy értem el, hogy az angyalok dolgoztak rendesen, hogy ki ne száradjon a tank.)

Ha jól emlékszem 16 v 17 literes volt a tank, de szánalmasan sokat tud enni egy 600-as 200 fölött."

Aztán ezt válaszoltam rá
"Egy nagyobb gép meg mindenből szánalmasan többet tud enni,a másik meg az hogy minek menni mindig 200felett"

aztán a válasz
"igen de az élmény kifizetődik, mert amikor a 600-as elérte a végsebbességét, egy nagyobb gépen akkor váltod el a 3. fokozatot "
szerintem hülyeség.

több rá a biztosítás, adó. többet kajál, gyorsabban kopik a gumi, fék, lánc.

és akkor még biztos, hogy kihagytam valamit.

Nekem még nem volt ezres gépem. Majd írják a többiek akinek van tapasztalat.
Majd este kiderül, nem magamhoz kèrtem.
na most pont ezen agyalok fenttartáson hogy sokan írják hogy az ezres vagy nagyobb gépeket olcsóbb fenttartani mint egy 600 ast
én is.

csak azért nem írtam mert eszembe jutott, hogy lehet melóba járni swift-tel meg 320D-vel is :-)

csak a fenntartás nem mind1.

rugókat megkaptad?
Ha csak melóba jársz, akkor én megtartanám a 250est.
Szia!

Szombaton délelőtt vagyok Pesten.

Reggel találkozzunk vagy 12körül?
Vagy hagyjam ott tesómnál a "szajrét" és mész amikor tudsz?
Sziasztok

Egy kis elméleti segítséget szeretnék kérni töletek!
Úgy tervezem, hogy az idei szezon végén lecserélem az aktuális motorom (Virago 250) egy nagyobbra. A kiszemelt gépek között van a Honda CBR600F f4-es típusa is 1999-2000 körüli évjárattal. Mivel több éve nem motoroztam és úgy összességében jó ha 10 ezer km-t mentem ezért az lenne a kérdésem, hogy mennyire ajánljátok ezt a gépet újrakezdőnek? Úgy tervezem, hogy idén még el leszek olyan 5-6 ezret a kis virgáccsal, szerzek vele egy kis rutint csere előtt. Ja igen, nálam a fő felhasználási terület az aggromerációból Bp-re munkába járás illetve nap közben szaladgálni a városban. Túrázni nem szoktam vagy inkább úgy írom, eddig nem volt rám jellemző.
Köszi!
Jön valaki szombaton Budakalászra a gurulásra?
Akkor majd ott találkozunk :)
Én elvileg igen.
Akkor végülis ki jön a pénteki teszt motor tréningre kakucsra?
Te pont tudod, hogy hogy szoktam motorozni!

Én is azt mondom, hogy közúton ésszel kell menni, a cseszneki szerpentinen vasárnap is volt egy olyan kanyar, ahol a sáv közepén apró kavics volt kiszóródva (gondolom valami teherautóról, vagy utánfutóról potyogott le). Például arra se szívesen döntöttem volna rá nagyobb tempóban.
Mondjuk az is igaz, hogy nincs sok tapasztalatom, csak 2 éve van meg ez a motor, előtte meg krossz volt. Szóval ehhez is mérem a sebességem.

Egyébként ma megvolt az olaj és szűrőcsere és hűtőfolyadék csere.
Hali skacok!

Szakmai tanács kellene! Vettem ledes irányjelzőhöz relét, de semmilyen kapcsolási rajz nincs hozzá. A relé lábainak jelölése G, P, L de nem tudom melyik lábra mit kössek. Ha valaki megtudná mondani a jelölések mit takarnak azt megköszönném.
Szánalmas, hogy egy jó motorozáshoz ausztriába vagy a tátra felé kell menni mert minden más út alkalmatlan egy élvezetes gurulásra.
Csatlakozom az elöttem szólók táborához,csak ésszel óvatosan!Én tegnap egy szép kis 200 km gurultam a párommal,Miskolc-lázbérci viztározo-szilvásvárad-eger-Miskolc.Az utak gyalázatos állapotban vannak!A Bükkben kátyúk tömkelege,kavicsok,sziklák,sok vizátfolyás!mivel két személyel voltam,még óvatosabb vagyok,ez nem azt jelenti hogy 50km/h tötymörgök,de figyelemmel,és elöre látással sokminden megelözhetö!
Én is azt a tábort erősìtem, amelyik inkább élni akar, mint közúton elpatkolni. Csak ismert úton húzom neki, kanyarba nem száguldok be, mert láttam én ott már lovas kocsit, traktort meg hasonlókat ès nem akarom kettévágni egyiket sem. :)
Ez biztos, nemhiaba,a rutin sokszor kiszedi a szarbol az engedetlen pilotat,tapasztalatbol mondom...volt mar elsokerek csuszasom, franc tudja hogyan sikerult osszeszedni,na meg kanyar elotti besokalas is...pechem volt hogy nemjott semmi sem szembe..Meg eddig megusztam kicsuszas nelkul,doles,fekves (kozuton),autobaleset nelkul a motoros karrierem, pedig voltak meleg helyzetek..esszel, kell menni es akkor nagyobb az esely,hogy este a szeretteink koreben vagyunk es nem mashol na meg orokke a masik vezetok fejevel is kell gondolkodnunk,hogy vajon mi lehet majd a kovetkezo manover amit vegre akar hajtani,vagy mar vegrehajt,mielott o is meggondolna...figyelni testvereim,figyelni
Na ma végre kijutottam és szánalmasak az utak, tele kátyúkkal és mindenhol kavics, meg homok...mintha nem is egy sima tél lett volna, hanem jégkorszak... Azért megbasz az ideg, hogy mire megy el a benzinem adótartalma.