hello
"speciális konstrukció" nem jelöli a gyártó, hogy mi a különbség köztük. általában az szokott lenni, hogy az egyiknek letekerhető a vége a másiknak meg nem. ha ránézésre ugyanolyan akkor jó lesz.
Légy szíves valaki nézze meg hogy az FS-én hogyan van beállítva a teló, az a problémám hogy hiába próbáltam ki a másik végletet (full keményre tekertem mindent) így is lekoppan a teleszkóp... gurulok az utcában behúzom az első féket és lekoppan, másnak is lekoppan vagy abszolut nem lenne szabad lekoppanást hallanom?
Hali márkatársak egy kis sos segítség kellene mi a külömbség az Ngk IMR 9C 9H és a Ngk IMR 9A 9H között ugyanis véletlenül nem jót rendeltem bele :( Bele rakthatom a C-s helyett az A-sat v sem?
A motort meg két pálcáson lőttem... Nem értem miért van erre szükség?! Amióta kitaláltam, hogy CBR600-at szeretnék, azóta olvasom a fórumot, sok hasznos dolgot láttam már itt! Jóindulatúnak tartom a közösséget, CBR fórumozókat, gondoltam hátha valakinek jó lesz még és ő is örülni fog, ahogy én is tettem (szezonnak, bevetésre kész sasnak...)! Nem arra számítottam, hogy kapom a rosszindulatú megjegyzést. Őszinte leszek: nem érdekelnek az ilyen szándékú megjegyzések, én ezért egy forintot sem kapok, ha számodra ez ilyen érzéseket vált ki, sajnálom és lépj tovább, ne trollkodjál! Ha valakinek ez hasznos és jó, annak örültem, hogy tippet adtam, ahogy eddig nekem is többször megtették a fórumon!
Ja. Én meg azt bírom, hogy beír ide xy easyrider, hogy kellene neki 1 db tükörtartó imbuszcsavar vagy valami hasonló megszerezhetetlen dolog, és akinek van elfekvőben, az legyen olyan jó és adja neki ingyé' de legalábbis nagyon olcsón.
Többet persze soha nem fog írni, meg előtte se szokott a kitöltetlen adatlapja mellet...
Tegnap végre teljesen összeállt a sas! A kötelező szervízek után (lánc, olaj, szűrők...) elvittem az egyik cimborám mosójába szezon előtti felkészítésre (amúgy mindig magamnak mosom, ez nem csak anyagi, hanem lelki kérdés is) elképesztően stillre megcsinálták, éveket fiatalodott, alapból nem sajnáltam rá soha semmit, de kategóriákkal jobb lett, mint amit én bármikor órák alatt a legnagyobb lelkiismereteséggel összelavíroztam. Nem hirdeti külön a szolgáltatást (szerintem ez hiba), megkérdeztem mennyibe csinálnák ezt meg, azt mondta: 2500Huf, ebben benne van minden ami kell (ülés, műanyag elemek...) Szerintem szezon előtt eléggé megérős, főleg mert csillog-villog a gép!
Ez nem reklám csak egy lehetőség!
Bp. 1106. Keresztúri út 102. www.mosomasa.hu
Ha lehet akaszd fel a gépet így könnyebb a terheletlen méreteket mérni.
Terheltel meg kell egy emberke aki tud mérni.
Én simán beállítottam a gyári értékeket 3 perc alatt.
Mondjuk nekem volt gyári kézikönyvem.
És egy körmös kulcsot kell szerezni.
Már csak pár óra és mehetek haza szívni a telóval, yesss :D tegnap megnéztem a default beállításokat, hát minden szar felé tekertem de legalább már érzem mi a különbség :D
Mert van a motoromban egy alkatrész. Nevét nem tudom az, hogy mire való meg titkos. de az a mellékhatása, hogy a vízből veszi ki a "Zokszigént" az meg úgy már nem jó nekem.
Így most bifiduszeszenziszaktimoleulárisz van benne helyett. Mert az jótékonyan van a belső folyamatokra. hőcserére pl.
És van ám egykét praktika amit az évek során fejlesztettem ki.
Hali,
Megrendeltem a cuccot, majd érkezik, a szerda még kérdéses azért nem írtam, de amint lesz info jelentkezem.
Valszeg ha jó is lesz csak 3 körül érek oda....
"speciális konstrukció" nem jelöli a gyártó, hogy mi a különbség köztük. általában az szokott lenni, hogy az egyiknek letekerhető a vége a másiknak meg nem. ha ránézésre ugyanolyan akkor jó lesz.