Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálunk nincs a közelben vattacukros, de én is hallottam már ezt a megoldást. Én oda mindig kérek egy szitát a gyerekektől a jáccccótéren me az sokáig bírja. Általában olyan 17-18km-ként kell csak cserélni, attól függően mennyire sárosan kapom meg.
Jó zsìrosat. az a biztos. én légszűrő helyett vattacukrot használok. olcsóbb cserélni
Attól lesz puha? Én meg tollakat szórtam bele a párnámból, azóta nem csak gecikényelmetlen aludni, de a váltóm sem puhult. Picsába már, hogy a szerviz könyvben ilyeneket nem írnak és kísérletezni kell. Köszi a tippet. Számít, hogy mekkora a vaj zsírtartalma? Minél nagyobb annál zsírabb lesz a váltó?
Utolsó cserénél nekem sem volt pont annyi. így olvasztottam fel egy kis vajat és azzal pótoltam. azóta vajpuha a váltó
Azt én is így csinálom. Ha épp nincs annyi olajam ami lejött belőle, akkor vagy Vénusz napraforgó olajat töltök még rá vagy a régiből egy keveset. A Vénusztól az a baja, hogy palacsinta szaga van és jönnek rá a bogarad. Én mondjuk nem 4, hanem 7 cserénként szoktam szűrőt cserélni és akkor is csak a légszűrőt.
Szia!

Azt hiszem át kell álljak a másik levezőmre mert ez így elég necces!
Szerda 17-én délután egy Kakucs? Jó időt mond és éjszakára kell mennem úgyhogy ráérek este 9-ig
azt én is megtaláltam, nem roszz, hidraulikus előfeszítés, magasságállítás, stb.. 350-ért autót vennék, ha kéne
rákerestem, csak 350
én úgy szoktam, hogy a gyárban biztos belőtték jóra a szintet.

leengedem az olajat és utána lemérem, hogy mennyi folyt ki.

majd annyit töltök vissza.

szűrőt csak 4olajcsereként cserélek.

eddig bevált
Felejtsétek már el ezt a mennyi olaj kell bele szűrő nélkül meg szűrővel olajcserét! Azért van az ellenőrző ablak meg azon a min max jel hogy a kettő közé töltsd azt kész! Vagy úgy cseréltek olajat, hogy leengeditek ami benn van beleöntitek amit más mond azt góó? Le sem ellenőrzitek a szintet vagy mi?!?!?!
szerintem az a teló több 100 ezer lehet. Megkockáztatom, hogy van 1milla is.
* nagykereskedő, de úgy se rossz
Én gyanakodtam, de mondom egy ilyen alkatrész-olaj-akkumulátor-megmégminem-agykereskedő, mint te megteheti
ja nem, csak ilyet szeretnék
Epp erre akartam rakerdezni enis a muldkor,hogy mivel lehet azt tekergetni Koszonom a segitseget most mar
nem csőkulcsra gondoltam, hanem cső fogóra, vagy hogyishíjják, svédfogó vagymittudomén
ahha, na nekem nem olyan.

bár az enyém már nem gyári mint később kiderült.

nekem ilyen vanlink
A 670-es oldalon Pohi rakott fel képet a hátsó rugóról,van a rugó alján az a fogas cucc amire ha rázoomoltok látszanak is a számok, na azt kell átkattintanom. :)
akkor marad a csőkulcs+rongy összeállítás
na mostmár értem én is.

enyémet is bringa kulccsal basztattok, csak úgy kicsi az erőkar
rear suspension spanner nevű szerszámmal, vagy ahhoz hasonló valamivel, pl. a régi bringákhoz volt hasonló kormánycsapágy kulcs, vagy csőkulcs, vagy szerelő
ilyesmi
ha tudsz akkor dobj majd egy képet. Enyémen sima csavarhúzóval lehet kattogtatni mindet.
Azt hogy hova kell tekerni tudom, de nem tudom hogy mivel... valami spéci csavarkulcs kell a hátsó rugóhoz mivel az sem a gyári értéken van.
szerintem szedj le egy kézikönyvet és arra az értékekre tekerd amit ott ír.

kawa könyve úgy is megadja, hogy normál x kg-re van. és van egy skála, hogy merre tekerd a súlyodnak megfelelően.

szerintem a tiétekben is van.
Sziasztok! Az FS hátsó rugóján szereplő kereket milyen kulccsal lehet tekerni? Számok vannak a kerékre írva ezzel lehet állítani a "nem tudom mit".. még úgy vettem a motort hogy nem a gyári beállítás volt beállítva ezért szeretnék mindent gyárira állítani.