Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3,3 liter olaj kell bele

3liter hűtőfolyadék 50%-os keverést ír a katalógus
évjárata 2001-es, PC35-ös motorkód, pontos típus CBR 600 F4i Sport!

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM ELŐRE IS!
ha írsz évjárat és típust akkor próbálok segíteni.
Szia!

Már jobban vagyok. Ma már motoroztam

Sajnos nem megyek mert kedden még lázas voltam. Szerdán írtam nekik, hogy betegség miatt kihagyom. Így esélyt kap más is.

Összefutunk még hamarosan szerintem.
Sziasztok!

Kaphatnék egy kis segítséget most szeretném kicserélni az olajat meg a hűtővizet a motorba!
Meg tudná nekem mondani valaki pontosan ha szűrőt is cserélek mennyi olajat kell betöltenem mi van a szervizkönyvben?
A másik hogy mennyi hűtővíz megy bele? Hogy szoktátok keverni milyen arányba? mit ír a könyve?

Segítsetek PLS!
Mi újság, jobban vagy? Holnap jössz a Ringre?
Hahó mindenkinek újra itt! Győzött a tavasz, végre.

Elöl 2.5, hátul 2.9
Meg nem kaptam de intézem!
Olyan rég nem motoroztam már hogy az lenne a kérdésem milyen a helyes guminyomás utcára?
Mármint nem azért extra mert eBay-en lehet kapni, hanem mert ott halomszám vannak ilyen utángyártott CNC-zett módosító szarságok és a Service Manual-ban is fix van, nem pedig állítható.
Szerintem extra, mert eBay-en lehet kapni és nekem nincs ilyen benne. Legalábbis az enyémen nem állítható.
Pred: A tiéden is ilyen van mint itt a képen?
Szia!

Vennél nekem 2? Írtam mailt nem tudom lehet nem kaptad meg.
Sziasztok!

Kéne gy kis segítség. A termosztátban van az ECT szenzor, ami a vízhőfokot méri. Azt szeretném kérdezni, hogy ez adja a jelet a műszerfalra is meg a computernek is?

Csak nagyon dús a keverékem, főleg melegben lehet észrevenni, mert akkor olyan az alapjárata, mint egy uszálynak. A győri Honda szervizben azt mondták, hogy a tünetek alapján az üzemanyag nyomásszabályzó a hibás (pressure regulator). Mivel azonban ennek horror ára van, így biztosra akarok menni.
Meg akarom nézni, hogy a vízhőfok jeladó jól működik-e, mert ha nem, akkor az is okozhat dús keveréket. Viszont nekem a műszerfalra normális értékeket ír ki, és ezzel már vissza is kanyarodtam a fő kérdésemhoz, hogy ez alapján állítja be a motor a keverék dúsítást?
Nem ver bele De vissza emelem.....mert most úgy beesik a kanyarba , hogy csak lesek
Helló én még a hátsó rúgóstag fölé is tettem be két fakötésű alátétet hézagolás szempontjából és picivel magasabb lett, de sokkal jobban befordul szűkebb kanyarokban Bár Nekem ilyen állítási lehetőség nincs...
Ez nagyon ültetés! Fennáll a veszély, hogy belever az első sárvédő a hűtőbe.
valahogy sikerul.
Ha vízszintesen kell felcsavarni akkor hogy a francba nem folyik ki ha teleöntöm és elfordítom míg felcsavarom fele kifolyik vagy akkor most ez hogy van?
.
Hát néha szívás a meló.
valójában csak kölcsön veszed :)
Csúfos lenne. Én a lopás ellen vagyok
Most monnyam hogy le kell nyúlni a cégtől?