Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olaj viszkozitás se mind1.

4000km az nem sok (normál használat mellett) de évente cserélni kell.
Akkor a kis szimbólumot kérdeztem bocsi ha rosszul írtam
Egy olajnyomás mérés alapjáraton meg fordulaton megnyugtató lenne azért annak akinek nehezebben alszik el a lámpa
Hiflo-t használok én is már évek óta sőt a másik motoromon is azt használtam semmi gond nem volt vele soha, és igen sokszor még épp el sem indul a motor már nem ég a lámpa
De nem a lámpa villog hanem sz lcd-n az olajos kanna te azt kérdezted az olajnyomás lámpa villog-e az nem villog még ezen sem :)
bírja még, olajzóm van 100000 alatt rá se nézek



na jó csak vicceltem, természetesen az is volt cserélve, sőt akkumulátor is.
Na ez tényleg jó lehet így van túl jó a gép és unalmas hogy még egy kis probléma sincs
akkor láncot se ártana lassan
Sajnos típushiba. az egyetlen. Ezen kívül folyadékok, fékbetétek, gyertyák, gumik voltak cserélve.
Jo ez a Honda, ha 55e km alatt mar a 4. feszito kell bele.
Így normális.
Én még csak feszítőt cseréltem, láncot még nem, idénre tervezem, vagy jövőre, attól függ mennyit megyek idén, meg hogyan. Pár ezret bír nekem is, utána elkezd szólni, olyankor úgy szoktam csinálni, hogy nem megyek 5000 környékén, inkább fölötte, ott nincs hangja. Egyébként ez a 4. feszítő az enyémben újkora óta, 55000 km.

Lehet igazad van !
Persze, tök jogos, hogy megbízható a motor, bár az enyém több sebből is vérzik, nem csak kitalálom. :D

Amúgy olajszűrő. Én MannFiltert használok, asszem valami W64 van a típusában. Nekem egy szerelő mondta egyszer, hogy amiatt lehet.

HPeti: Ez valóban így van, hogy mikor nagyon hidegben indítod be a motort, akkor először felkúszik szépen 1000-es fordulatra kb. és onnan kezdi el szépen emelni a "szívatós" alapjáratra. Ez nekem 3000 felett van. :D De ez normális akkor vagy nem, mert nem tudtam teljesen jól kivenni abból amit írtál. :) Én úgy gondolom ez így van rendjén.

És akkor egy kérdés a végére. Vezérműlánc nálatok mennyit bír csere után zörgésmentesen? Mit szoktatok olyankor cserélni mikor már zörög? Csak mert a 2ív, patron és lánc gecisokba kerül együtt és próbálnám megúszni valahogy. Mikor csak patront cseréltem 5000km múlva megint hangja volt és most már nem merem húzni neki annyira hangos 5000rpm-en.
Sokat gondolkodtam. Azt hiszem megvan a megoldás. A világ egyik legkiforrottabb, legmegbízhatóbb gépe a miénk, és mivel soha semmi baja nincs, ezért mindenféle faszságot találunk ki magunknak, hogy ne legyen olyan unalmas az élet. Pl. mindenféle hangokat hallunk, 0.5 tized mp-cel később alszik ki a olajlámpa, zörög a kuplung, a kartergáz belever az indexbe, az utángyártott olajszűrőben hangosabban folyik az olaj stb. Semmi baja a gépnek, nyugodjatok meg. Hallgassatok meg egy suzit, vagy egy kawát, megőrültök milyen hangok vannak, aztán azoknak sincs semmi baja.
Legközelebb kipróbálom az utángyártott olajszűrőt, hátha.....4000km van az olajban, az sem nagyon lehet! Lehet tényleg csak az érzékelő miatt van...
Most néztem meg a videót amit full hideg (értsd januári minuszban több hét állás után) indításkor csináltam. Már inditózáskor nálam nem világít az olajnyomás-visszajelző. Ha induláskor 2-3 másodpercig nincs megfelelő olajnyomás/kenés, az nem lehet túl jó a motornak.
Olajszint rendben? Mikor volt cserélve az olaj/szűrő?
Sziasztok! Én is tapasztaltam már a leírtakat, de valahol azt olvastam, hogy ez így teljesen normális, nem kell miatta aggódni. Ami sokkal fontosabb, az pl az, hogy hidegindításnál az első néhány mp-ben nem pörög fel a motor teljesen, csak miután felépült a nyomás. Lehet is szépen látni indítás után, pár mp-ig kb 1000, aztán felpörög kb 2000-2500-ig. Már nem is emlékszem pontosan, olyan rég indítottam be.
az hogy 1mp vagy 2mp szerintem ne adjon okot aggodalomra, nem hiszem hogy ez probléma lenne, lehet csak a csillagok állása :)
Hali

Az az igazság hogy nem tudom. Olajszűrő miatt lehet de az meg fura volna hogy neked (vagy valaki gyárit írt akinél probléma volt ezzel) szóval gyárival később alszik el utángyártott Hifloval nekem meg egyből idejében elalszik. Össze kéne szedni kinek van olyan gondja hogy később alszik el a lámpa és milyen olajszűrőt használ. Ha mindenki egyformát használ akinek később alszik el a lámpa akkor valószínűleg meg van a probléma oka.
Helló!

Ha valamit megtudsz erről a témáról akkor légy szíves oszd meg majd.....baromi kíváncsi vagyok mitől van ez....köszi
nem is csapkodás inkább lengés... de mindegy...
Hali

Belefolyok már ebbe a témába is 1 kicsit. Nálam is ugyan az a helyzet mint piciz-nél és a többieknél akik lejjebb írtak. Indítózás alatt világít. Ahogy beindul szinte egyből ki is alszik. Olajszűrőből eddig én mindig Hiflo-t használtam.
Hali

Küldtem e-mailt. Szerintem leírtam mindent talán még túl részletesen is (kicsit hosszúra sikeredett). Jó csemegézést remélem sikerül megoldani a dolgot.
Hali!

Nekem is indítózás után 2mp kb mire elalszik......engem is aggaszt, bár láttam már videót ahol ugyanez volt......gyári olajszűrő van rajta.....az egyik autónknál is ugyanez a helyzet hideg indításnál, hogy kb 2mp azt elalszik, csak ott hallható hangja is van addig míg elalszik, de a hondánál semmi.....
Szia Jámbi!
Mit sikerült intézned a kipufogóval kapcsolatban?
Dobj már egy emailt ,hogy oldottad meg a dolgot!
zoynak@freemail.hu
előre is köszi