Hali mindenkinek,el készült a fejidomom fényezése nem telibe lett fújva csak kívülről,belül meg kicsit mattabb lett ez látszik a képeken hogy néz ki kívül belül,szerintetek nem gáz belülről?
Majd ha nagyon nem tudok mit kezdeni magammal, elviszem a motoros fényező haverhoz és együtt felrakjuk a felnicsíkot. Egyedül főleg kereket nem kiszedve szerintem semmi értelme nekiállni. Na meg nekem piros a felnim, az már magában dob egy kicsit így is a kinézeten, a fekete felnicsík majd egyszer...
Felnicsík: Én raktam már fel párat és mindig az ilyen M3 típusú, egyenes, segédeszközös fost. Több okból is mindenképpen gumicserénél javallott felrakni ha valaki ilyen csíkot vesz (feltekert, egyenes cucc amihez adna kegy fekete kis vezetőt).
1. A kereket mindenképp ki kell venni és feltenni asztalra, amit szépen körbe lehet járni. Előtte megtisztítani a felnit és zsíroldóval befújni majd azzal is megtakarítani. Utána értelem szerűen nem összetaperolni a nagy csodálatban milyen szépséges is tisztán.
2. A súlyokat le kell szedni a felniről mert pont a vezető útjában vannak. Ezt tisztítás előtt kell, mert ott marad a ragasztó alatta amit esztétikai szempontból is el kell takarítani, másrészről a vezető is beleragad meg lecsúszik tőle.
Ezek csak tapasztalatok, mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Valszeg fel lehet tenni úgy is, hogy benne van a kerék a motorban lehet, hogy meg sem kell takarítani előtte a felnit, de véleményem szerint az olyan is lesz. Az általam leírt módszerrel sem egyszerű megcsinálni mivel ugye egyenes a csík és folyton gyűrődni fog és felpúposodik a belső íven.
Én mindig úgy csináltam, hogy segített valaki fogni a maradék, még fel nem ragasztott csíkot én pedig jobb kézzel húztam a vezetőt a felnin és körbejártam azt, bal kézzel pedig a vezető mögött az ujjammal simítottam a matricát. Majd ha felment, a belső íven létrejött púposodást egyesével, körömmel vagy valami kemény tárggyal a tengely felé simítottam ki. Így távolról nem gecifos, közelről így is az, bár nem tudom ki mennyire igényes.
Minden esetre meg lehet próbálni talpán felnyalni a csíkot, de nem javallott.
Szerintem ahhoz, hogy normálisan fel tudjátok ragasztani a felnicsíkokat, ki kell venni a kereket. Legalábbis én biztos kiveszem, hátsó emelőm meg már úgyis van.
Én nyáron raktam fel akkor egész meleg volt. az első kerékkel vagyok bajban mert nincs első emelőm. majd felkötöm a fára ;-) de még várok. gumikat még nem rendeltem meg.
Ha meg már ki van szedve, be is viheted a melegre. Fényező motoros ismerős javasolta, tett már fel jópárat. Azt mondja ezek a neten rendelhetők szar minőségűek, neki a Louis-os vált be, ami a bázisban is van.
Hááát....a kerék kivétele laikusként nem lenne jó ötlet. szerintem lábán fogom megcsinálni. Annak alapján amit írtál, szerintem kb.7 mm-t kell kihagyni.
1 vagy 1,5centit mondott. Már nem tudom. elsőt még fel se raktam. ha tudod úgy rakd fel, hogy ki van véve a kerék.
nekem az volt szar, hogy amikor lehúztam a csíkot akkor össze vissza pöndörödött.
ha gumit cserélek akkor lehet kicserélem. ugyanis nekem még akciós volt
Én tőle vettem. legdrágább fluor-ost. nem vagyok megelégedve. felrakni is szar volt. kérdeztem, hogy a felirat meg a csík között menyi helyet maradjon ki. mondott valamit és az elején olyan végén meg már összeér. jobb a sima szalag amihez van segédcucc. biztos én is béna vagyok de nálam ez van. ha még a felirat a csíkkal együtt lett volna akkor jobb lett volna
Felrakáskor majd arra figyeljetek, hogy full le legyen tisztítva a felni és lehetőleg szobahőmérsékletű legyen. Hideg felnire nem fog megfelelően ráragadni. És amit linkeltem ahhoz van a felrakáshoz segédeszköz is.
Mennyiért küldte le féloldalasan?