Ez így igaz ahogy Hpeti mondja. Legalábbis az F4-emen így van de gondolom F4i-n is így a helyzet. Tuti hogy így hagynám nem foglalkoznék vele tovább raknám össze a motort de a te dolgod.
Szereztem 2db 4x20 as csavart rozsdamenteset boltból 20Ft volt akkor el gondolkodom mi kerül annyiba a gyári csavarban,szerintem alul nem is fog látszódni a lámpa alatt meg szerintem nem rossz nem sokban különbözik a gyári csavaroktól,és ezért még nem leszek igénytelen,de egyszerűen gyárit nem tudtam többet szerezni.
Én Dunaújvárosban a Sárga Taxi autós motoros iskolában, a rutin képzést pedig kiadták alvállalkozásban Németh László motoros oktatónak.
Az én felnicsíkom ívesre van vágva 3 db/ oldal + honda felirat. Ehhez nem kell segédeszköz, csak a csík és a felirat közötti hézagokat kell eltalálni, ami kb. 7-8 mm szerintem. Szerintem a csíkdarabokat én külön fogom vagdosni, hordozóval együtt (egy hordozón van az összes). Én még nem csináltam ilyet, de bordűrt már ragasztottam fel falra. Szerintem ezt is úgy kell csinálni, hogy hordozóval együtt bepozicionálom a felnin, aztán kihúzom alóla a hordozót, és így a matrica oda fog felragadni ahová kell. Mivel íves, így nem lesz gyűrődés.
Sziasztok!
Újonnan regisztrált + CBRf4i tulaj vagyok (2 hónapja van meg a vas), imádom a gépet
Mennyit fogyaszt a CBR-etek? Még nem volt időm tesztelni sajnos és érdekelne.. http://www.sportmotor.hu/motor... erre jöttök?
Na igen a gyári matricák drágák szoktak lenni meg általában ha a cuccokat forgalmazótól veszed irreálisan drága,és nem mindenhol tudják jól megcsinálni az utángyártott matricát
Kicsit viccesnek tartom ezt a drámát a széllel egy motoron.
Én a matricákkal szivattam meg magam.
A gyárit sokalltam.
legártattam a georgedesig-al de az a szett túl vastag lett.Kiáll a lakkozástól eléggé és félek lerongyolódik a hasznáalttól.
A második szetten meg az átlátszó részen nem tapadt meg jól a lakk.
Azzal még nem tudom mit fogok csinálni............de valszeg polírral eltüntetem a felszakadt éleket és kap egy karcálló fóliázást.
Egyik barátom most mondta hogy sosem hallgatok másra ő is festő meg csinálta volna,ja de mindíg azt mondogatta szerezzem be a festéket lakkot,és én mint ilyen téren tudatlan honnan a tökömből szívjam ki hogy mi kell hozzá
Amit el költöttem már a saját hülyeségemből,vehettem volna új idomokat,sőt útálom már az idomokat idom nélküli motoron kevés van de ott meg a szélvédelem
Halvány fingom sincs németeknél mennyi egy elem festése de szerintem mivel élőmunka ott se lehet olcsóbb.
Nekem meg még valami 2 rétegű félig áttetsző anyag volt a festék és az kűfődről jön nem a neolux gyártja ergo euroval fizettek érte ami meg nem olcsó mostanság.
Nem értem mi ilyen drága ebben az országban már mindenhol rablás megy,itt kétszer annyiba kerül minden mint más országban Most a festő srác azt mondta hívjam fel 2 hét múlva,csak még nem tudja hogyan fogja kitakarni a külső részt
Nem direkt spóroltam csak azt hittem a belseje ki lesz takarva és akkor nem igazán lett volna eltérés a színekben.de úgy látszik nem lett kitakarva így 20EFt volt
Tessék 25C
Ezt a túragépet figyeljétek!
Grat a paripához.
Nekem 5.5 - 14 l/100km. De van benne egy PC egyelőre csak netes térképpel és másik dob van rajta.
Az én felnicsíkom ívesre van vágva 3 db/ oldal + honda felirat. Ehhez nem kell segédeszköz, csak a csík és a felirat közötti hézagokat kell eltalálni, ami kb. 7-8 mm szerintem. Szerintem a csíkdarabokat én külön fogom vagdosni, hordozóval együtt (egy hordozón van az összes). Én még nem csináltam ilyet, de bordűrt már ragasztottam fel falra. Szerintem ezt is úgy kell csinálni, hogy hordozóval együtt bepozicionálom a felnin, aztán kihúzom alóla a hordozót, és így a matrica oda fog felragadni ahová kell. Mivel íves, így nem lesz gyűrődés.
Újonnan regisztrált + CBRf4i tulaj vagyok (2 hónapja van meg a vas), imádom a gépet
Mennyit fogyaszt a CBR-etek? Még nem volt időm tesztelni sajnos és érdekelne..
http://www.sportmotor.hu/motor... erre jöttök?
Én a matricákkal szivattam meg magam.
A gyárit sokalltam.
legártattam a georgedesig-al de az a szett túl vastag lett.Kiáll a lakkozástól eléggé és félek lerongyolódik a hasznáalttól.
A második szetten meg az átlátszó részen nem tapadt meg jól a lakk.
Azzal még nem tudom mit fogok csinálni............de valszeg polírral eltüntetem a felszakadt éleket és kap egy karcálló fóliázást.
Nekem meg még valami 2 rétegű félig áttetsző anyag volt a festék és az kűfődről jön nem a neolux gyártja ergo euroval fizettek érte ami meg nem olcsó mostanság.
És ők is lespórolták az allját.
Hál istennek csak a szivacs és a légszűrőház látja.