Üdv mindenki! Egy friss és ropogós cbr 600 f2 tulaj volnék és ezáltal mérhetetlenül boldog mégha március ellenére Tél is van,és a szomorú tény,hogy jogsim csak másjuban lesz sem rontja kedvem. :D Érdeklődnék,hogy neme létezik valahol letölthető szerviz könyv F2 eshez Magyar nyelven...meg persze valószinűleg kismillió kérdésem lesz még mivel ez az első vasam és szeretnék igazán igényes gazdája lenni...előre is kösz mindent :D
amúgy szórakoztató, én is megszoktam nézni ezeket meg azokat az összeállításokat is amikor az orosz autópályán nem mennek el a motoros elől stb stb.. pont tegnap láttam egy egy 1:15 perces szezon felkészítőt hogy mire figyeljünk illetve mit NE, ha érdekel titeket itt megleshetitek: http://youtu.be/3c8_K_wozJY
Szerintem az óra nem csal. Amikor valaki 2k-val hasít, szerintem csőlátása van. A kamera nem úgy érzékeli, az felvesz mindent, a vidin meg tudsz összpontosítani az oldalsó dolgokra is. De ez csak az én véleményem. Van egy másik apró hiba a vidin, nem CiBeRével megy .
Jó, de szerintem nem ment 300-zal...
Ezeken a videókon valami sosem stimmel. Mintha poroszkálna, a kocsik is elég lassan tünedeznek el mellette. Nálam 200-nál már elmosódik a táj...
Ha nem számítana: vennék egy GSX-R 750-et pályázni, egy BMW K1600-ot túrázni, egy CB 1000 R-t meg csak úgy, mert tetszik.
ja és egy krosszmotort télre meg porolni.
Ha számítana, de lenne új motorra della, akkor per pillanat egy VFR 800-ast vennék.
Mindkettőtöknek igaza van, talán annyit lehet hozzátenni, hogy a válság miatt a japán vasak is drágák lettek, így már kisebb a különbség.
Pár éve pl. esélye sem volt senkinek BMW-t venni egy R1 áráért, most meg itt az S1000 RR.
Ami viszont szomorú szerintem, hogy a középkategória egyes motorjai úgymond retro technikai színvonalon vannak, hogy tudják tartani az árat. Pl. Suzuki GSR 750 zártszelvény lengővilla, stb.
Egyébként ez jó téma, néha eljátszom a gondolattal, hogy milyen új motort vennék ha nem számítana a pénz, és milyet ha lenne, de számítana.
Hát tegnap megtapasztaltam milyen jó is a motorom egyik extrája, a markolatfűtés. Mentünk egy karikát, finom meleg a kezem... Azaz csak mentünk volna, de pár100 méter után leállt a gép, akksi meg se nyikkan. Fel voltam készülve rá, eddig bírta a 2004-es akksi, visszatoltam a házig a motort, csere és go :)
http://youtu.be/3c8_K_wozJY
Ezeken a videókon valami sosem stimmel. Mintha poroszkálna, a kocsik is elég lassan tünedeznek el mellette. Nálam 200-nál már elmosódik a táj...
Szerintem 200 sem volt...
http://www.youtube.com/watch?f...
wromm
wrommm
wroo
oooooooooooom
bocs, elvonási tüneteim vannak...
http://www.youtube.com/watch?f...
Tudtok olyan helyet ahol 400as quadokat lehet bérelni? Google egy helyet dob ki, de ott már nincsenek meg ezek a quadok.
ja és egy krosszmotort télre meg porolni.
Ha számítana, de lenne új motorra della, akkor per pillanat egy VFR 800-ast vennék.
Nem szar ötlet.
Néha én is elgondolkozom, hogy mit raknék a garázsba, autók motorok, jetski..
Lehetne vele havazni
Egy régebbi 675 daytonát pályára még elviselnék de ennek nincs reális esélye.Csak ha nyernék a lotton.
Érdekes de egy CBR 600-ból alacsony költségvetésű pályaproject bizgatna legjobban mert szeretek bütykölni.
Pár éve pl. esélye sem volt senkinek BMW-t venni egy R1 áráért, most meg itt az S1000 RR.
Ami viszont szomorú szerintem, hogy a középkategória egyes motorjai úgymond retro technikai színvonalon vannak, hogy tudják tartani az árat. Pl. Suzuki GSR 750 zártszelvény lengővilla, stb.
Egyébként ez jó téma, néha eljátszom a gondolattal, hogy milyen új motort vennék ha nem számítana a pénz, és milyet ha lenne, de számítana.
A valóság persze az, hogy nem veszek semmilyet