Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Romdák ès drágák, tuti vètel! :) Köszi
találtam másikat, ez is pöpec
http://www.louis.de/_30dc212dc...
Létezni létezik de valami beszarás ronda
http://www.renntec.co.uk/honda...
Sziasztok! FS-hez létezik doboztartó?
Hali Zoli32!

Igazad van, én tényleg az R-es verzió árát néztem a cbr 600 rr árához.
Tény a sima változat között elenyésző az eltérés árban.
De én ezt az árkülönbséget nem csak a 675 Daytona gépre értettem hanem úgy általában az Európai márkák és Japán társai közötti különbségre.
Igaz ezek az árkülönbségek már nem olyan nagyok mint régen, de pont a vámok végett még így is nézd meg milyen Japán gépet tudsz venni 2 és 3 milla között és ugyan ennyiért milyen KTM, DUCATTI vagy éppen BMW-t kapsz.
Lehet egy kicsit elfogult vagyok, de mondjuk a KTM 690 2.765000 ft. a BMW F 800 3.298000 ft. KAWASAKI Z 800 2.690000 ft DUCATTI-t és más digót nem is írok. Ezek példák, hogy mit kapsz a pénzedért, ha csak a száraz tényeket és motorozhatóságot nézzük, nem beszélünk ilyen dolgokról mint exkluzivitás stb. magasan a Japó Kawa nyújtja a legtöbbet legkevesebb pénzért.
Ez az én véleményem mi ugyebár egy szubjektív dolog. Attól szép az élet, hogy nem vagyunk egyformák és az ízlésünk és megítéléseink is más és más.
Már nem emlékszek ki hajkurászott emelőt de most voltam a tesco-ban és van hátsó emelő 10e-ért én is ugyan ilyet vettem 5 évvel ezelőtt és tökéletes
Az az igazság hogy nálam az utca/ pálya arány 99,9/0,001%.

A másik az vicces.Mindenki ezzel jön hogy drága.
De ha egy pici fáradsággal megnéznéd a listaárakat kicseszettül meglepődnél.
Én megtettem.
A daytona 675 2013/1 hó árlista szerint 3190000.-

Evvel pariban a CBR 600 RR:

Régi:3158000.-
Új:3188000.-

A daytona 675 R öllins/brembo monoblokkal is "csak" 3990000.-
Ha a CBR-t ezekkel szerelnéd fel a szabadpiacról akkor szerintem drágábbra jönne ki.

Nem akarom honda fórumon fényezni más márkát csak mindíg meglepődöm a régről eredeztetett dogmákon amik manapság már nem állnak.
A japok sajnos nem olcsóbbak és néha a minőségük is már csak átlagos nem úgy mint régen.Köszönhetően a globális piacnak és válságnak nameg a vásárlók miatt is.
manapság nem lehet az európaiaknak csak az exkluzitásra hagyatkozni így javul a minőség.És a japok a vámok miatt európába helyezik a gyártást így az olló igen csak összeért mostanra.

Bocs hogy nem fórumtéma.
Nézz utána az áraknak és ha akarsz vágj bele.
"Nagyon kényelmetlen" ez relatív. Igaz, hogy elég jól terheled a csuklód és nagyon be kell hajlítanod a térded rajta, de ez csak poroszkáló tempónál zavaró. Nagyobb tempónál meg pályázásnál már nem is hátrány ez a testtartás. Sportmotort meg ezért veszünk! Túrázni meg ott vannak a túramotorok. A mi kis ciberénk igaz jó mindegyikre, ezért is szeretjük annyira, de külön-külön mindegyik válfajban van nála jobb.
Azért én elkínlódnék a 675 nyergében, ez az új R-es változat nagyon király gép lett
Csak azt nem értem miért kell az Európai márkáknak annyival többe kerülniük min a Japó vasak. Mindig az eladási statisztikán siránkoznak, hát közelítsenek árakban a Japán gépekhez és egyszerre megnő az eladási mutatójuk.
Lehet, hogy ezért megköveznek a Honda fanok pedig én is az vagyok, de ha a 675-öst ugyan annyiért árulnák mint a 600 rr-t akkor én inkább az Európai márkát részesíteném előnyben.
Na hát igen,mindenki másképp látja a dolgot,most sem nyugszom míg tip top nem lesz,bár nekem április 25 ig ki van vonva a forgalomból a gép
Nem kéne azt megszokni mert én azonnal cserélném le valami faja sportdobra
Nem mondom hogy nem kuldenem meg a daytonat orommel de mindennapokra inkabb a street lazasaga jobban bejon.
Es 106 pacival is siman elvagyok.
A vaz,fek,futomu tehat ami szamit a kanyargasnal az meg ugyanaz.
Valaszthattam hogy nem megyek sehova es van egy hibatlan gepem vagy megyek egy kicsit csunyacska torodott geppel.
Lehet csak az a bajom hogy mai napon nem volt vicces kedvem,bár legalább egy jó dolog történt ma
Hát igen én nem nyugodtam volna míg rendbe nem hoztam volna a gépet,amúgy tudom néha olyan kis apróságokon kiakadok
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_daytona_955i_a_legjobb
_aron-6027724


eladó!
Azért elkínlódnék vele...

Egyébként sokan mondják, hogy a régebbi sportmotorok kényelmesebbek, akár túrázásra is. És még normális méretük volt.

Ezek a maiak meg hagyján.

Egy RSV 4 - től konkrétan megijednék. 200 ló aztán kisebb, mint egy hatszázas.
Nagyon kenyelmetlen.Csak palyara tartanam arra meg luxus.
Egy 99 es f4 en ulten.A 675 kesz kinzopad hozza kepest.
Kezek lenn a terdnel,segged az egben,es a sarkadon guggolsz.
Daytona 675?

Egyik álmom. Ha lenne egy, még azt se bánnám, ha nem írhatnék ide...
Most láttam a kiállításon a 600 RR-t, élőben szebb mint képeken.
Maga a motor kiállítás elég szegényes, a Triumph 6 kilós sportgépe viszont nagyon ütős lett!
Nem néz ki rosszul, kicsit olyan panigale-s az eleje
http://image.sportrider.com/f/...
Én már láttam többször is új 600F-et, de nem egy nagy szám. Nem néz ki rosszul, de a régebbiek karakteresebbek voltak.
Az új RR viszont gyönyörű.
Igen a legújabb CBR-re gondoltam. Élőben még nem láttam, de a képeket elnézve: Az oldalidom lehetne hosszabb, a kipuff formája teccik, a lámpa kicsit a GS500F re hajaz, de a színek....nagyon gagyi. Nem egy díjnyertes forma, viszont a legújabb RR nagyon brutál....a fejidom kifejezetten teccik, a repsol festés szerintem időt álló...de full pirosban is bejön.

Piiiityyyúúúú.....ne szívd már mellre...csak egy kis poén...
Hát nem olyan...
Én meg tudnám szokni.

bár a busák hátulja nem szép egyiknek sem.