Igazad van, én tényleg az R-es verzió árát néztem a cbr 600 rr árához.
Tény a sima változat között elenyésző az eltérés árban.
De én ezt az árkülönbséget nem csak a 675 Daytona gépre értettem hanem úgy általában az Európai márkák és Japán társai közötti különbségre.
Igaz ezek az árkülönbségek már nem olyan nagyok mint régen, de pont a vámok végett még így is nézd meg milyen Japán gépet tudsz venni 2 és 3 milla között és ugyan ennyiért milyen KTM, DUCATTI vagy éppen BMW-t kapsz.
Lehet egy kicsit elfogult vagyok, de mondjuk a KTM 690 2.765000 ft. a BMW F 800 3.298000 ft. KAWASAKI Z 800 2.690000 ft DUCATTI-t és más digót nem is írok. Ezek példák, hogy mit kapsz a pénzedért, ha csak a száraz tényeket és motorozhatóságot nézzük, nem beszélünk ilyen dolgokról mint exkluzivitás stb. magasan a Japó Kawa nyújtja a legtöbbet legkevesebb pénzért.
Ez az én véleményem mi ugyebár egy szubjektív dolog. Attól szép az élet, hogy nem vagyunk egyformák és az ízlésünk és megítéléseink is más és más.
Az az igazság hogy nálam az utca/ pálya arány 99,9/0,001%.
A másik az vicces.Mindenki ezzel jön hogy drága.
De ha egy pici fáradsággal megnéznéd a listaárakat kicseszettül meglepődnél.
Én megtettem.
A daytona 675 2013/1 hó árlista szerint 3190000.-
Evvel pariban a CBR 600 RR:
Régi:3158000.-
Új:3188000.-
A daytona 675 R öllins/brembo monoblokkal is "csak" 3990000.-
Ha a CBR-t ezekkel szerelnéd fel a szabadpiacról akkor szerintem drágábbra jönne ki.
Nem akarom honda fórumon fényezni más márkát csak mindíg meglepődöm a régről eredeztetett dogmákon amik manapság már nem állnak.
A japok sajnos nem olcsóbbak és néha a minőségük is már csak átlagos nem úgy mint régen.Köszönhetően a globális piacnak és válságnak nameg a vásárlók miatt is.
manapság nem lehet az európaiaknak csak az exkluzitásra hagyatkozni így javul a minőség.És a japok a vámok miatt európába helyezik a gyártást így az olló igen csak összeért mostanra.
Bocs hogy nem fórumtéma.
Nézz utána az áraknak és ha akarsz vágj bele.
"Nagyon kényelmetlen" ez relatív. Igaz, hogy elég jól terheled a csuklód és nagyon be kell hajlítanod a térded rajta, de ez csak poroszkáló tempónál zavaró. Nagyobb tempónál meg pályázásnál már nem is hátrány ez a testtartás. Sportmotort meg ezért veszünk! Túrázni meg ott vannak a túramotorok. A mi kis ciberénk igaz jó mindegyikre, ezért is szeretjük annyira, de külön-külön mindegyik válfajban van nála jobb.
Azért én elkínlódnék a 675 nyergében, ez az új R-es változat nagyon király gép lett
Csak azt nem értem miért kell az Európai márkáknak annyival többe kerülniük min a Japó vasak. Mindig az eladási statisztikán siránkoznak, hát közelítsenek árakban a Japán gépekhez és egyszerre megnő az eladási mutatójuk.
Lehet, hogy ezért megköveznek a Honda fanok pedig én is az vagyok, de ha a 675-öst ugyan annyiért árulnák mint a 600 rr-t akkor én inkább az Európai márkát részesíteném előnyben.
Nem mondom hogy nem kuldenem meg a daytonat orommel de mindennapokra inkabb a street lazasaga jobban bejon.
Es 106 pacival is siman elvagyok.
A vaz,fek,futomu tehat ami szamit a kanyargasnal az meg ugyanaz.
Nagyon kenyelmetlen.Csak palyara tartanam arra meg luxus.
Egy 99 es f4 en ulten.A 675 kesz kinzopad hozza kepest.
Kezek lenn a terdnel,segged az egben,es a sarkadon guggolsz.
Most láttam a kiállításon a 600 RR-t, élőben szebb mint képeken.
Maga a motor kiállítás elég szegényes, a Triumph 6 kilós sportgépe viszont nagyon ütős lett!
Igen a legújabb CBR-re gondoltam. Élőben még nem láttam, de a képeket elnézve: Az oldalidom lehetne hosszabb, a kipuff formája teccik, a lámpa kicsit a GS500F re hajaz, de a színek....nagyon gagyi. Nem egy díjnyertes forma, viszont a legújabb RR nagyon brutál....a fejidom kifejezetten teccik, a repsol festés szerintem időt álló...de full pirosban is bejön.
Piiiityyyúúúú.....ne szívd már mellre...csak egy kis poén...
http://www.louis.de/_30dc212dc...
http://www.renntec.co.uk/honda...
Igazad van, én tényleg az R-es verzió árát néztem a cbr 600 rr árához.
Tény a sima változat között elenyésző az eltérés árban.
De én ezt az árkülönbséget nem csak a 675 Daytona gépre értettem hanem úgy általában az Európai márkák és Japán társai közötti különbségre.
Igaz ezek az árkülönbségek már nem olyan nagyok mint régen, de pont a vámok végett még így is nézd meg milyen Japán gépet tudsz venni 2 és 3 milla között és ugyan ennyiért milyen KTM, DUCATTI vagy éppen BMW-t kapsz.
Lehet egy kicsit elfogult vagyok, de mondjuk a KTM 690 2.765000 ft. a BMW F 800 3.298000 ft. KAWASAKI Z 800 2.690000 ft DUCATTI-t és más digót nem is írok. Ezek példák, hogy mit kapsz a pénzedért, ha csak a száraz tényeket és motorozhatóságot nézzük, nem beszélünk ilyen dolgokról mint exkluzivitás stb. magasan a Japó Kawa nyújtja a legtöbbet legkevesebb pénzért.
Ez az én véleményem mi ugyebár egy szubjektív dolog. Attól szép az élet, hogy nem vagyunk egyformák és az ízlésünk és megítéléseink is más és más.
A másik az vicces.Mindenki ezzel jön hogy drága.
De ha egy pici fáradsággal megnéznéd a listaárakat kicseszettül meglepődnél.
Én megtettem.
A daytona 675 2013/1 hó árlista szerint 3190000.-
Evvel pariban a CBR 600 RR:
Régi:3158000.-
Új:3188000.-
A daytona 675 R öllins/brembo monoblokkal is "csak" 3990000.-
Ha a CBR-t ezekkel szerelnéd fel a szabadpiacról akkor szerintem drágábbra jönne ki.
Nem akarom honda fórumon fényezni más márkát csak mindíg meglepődöm a régről eredeztetett dogmákon amik manapság már nem állnak.
A japok sajnos nem olcsóbbak és néha a minőségük is már csak átlagos nem úgy mint régen.Köszönhetően a globális piacnak és válságnak nameg a vásárlók miatt is.
manapság nem lehet az európaiaknak csak az exkluzitásra hagyatkozni így javul a minőség.És a japok a vámok miatt európába helyezik a gyártást így az olló igen csak összeért mostanra.
Bocs hogy nem fórumtéma.
Nézz utána az áraknak és ha akarsz vágj bele.
Azért én elkínlódnék a 675 nyergében, ez az új R-es változat nagyon király gép lett
Csak azt nem értem miért kell az Európai márkáknak annyival többe kerülniük min a Japó vasak. Mindig az eladási statisztikán siránkoznak, hát közelítsenek árakban a Japán gépekhez és egyszerre megnő az eladási mutatójuk.
Lehet, hogy ezért megköveznek a Honda fanok pedig én is az vagyok, de ha a 675-öst ugyan annyiért árulnák mint a 600 rr-t akkor én inkább az Európai márkát részesíteném előnyben.
Es 106 pacival is siman elvagyok.
A vaz,fek,futomu tehat ami szamit a kanyargasnal az meg ugyanaz.
_aron-6027724
eladó!
Egyébként sokan mondják, hogy a régebbi sportmotorok kényelmesebbek, akár túrázásra is. És még normális méretük volt.
Ezek a maiak meg hagyján.
Egy RSV 4 - től konkrétan megijednék. 200 ló aztán kisebb, mint egy hatszázas.
Egy 99 es f4 en ulten.A 675 kesz kinzopad hozza kepest.
Kezek lenn a terdnel,segged az egben,es a sarkadon guggolsz.
Egyik álmom. Ha lenne egy, még azt se bánnám, ha nem írhatnék ide...
Maga a motor kiállítás elég szegényes, a Triumph 6 kilós sportgépe viszont nagyon ütős lett!
http://image.sportrider.com/f/...
Az új RR viszont gyönyörű.
Piiiityyyúúúú.....ne szívd már mellre...csak egy kis poén...
bár a busák hátulja nem szép egyiknek sem.