Miért nem jó a sima F4-es? Azok még vannak jó áron fent. Láttam régebben kérdezted hogy mi a különbség a sima F4 és az F4i között. Körülbelül tényleg az van amit leírtál. Karbi helyett injektor meg másik fejidom. Nézegesd a 2-t képen és hamar rájössz hogy a farokidom oldalidomok megegyeznek még a blokkis csak ugye karbi injektor a különbség. Karbinak van hátárnya és előnye is az injektorral szemben. Fogyasztást kérdezted nyáron erdélyi túrán volt Honda Cbr 600 RR 1 tempóban mentünk együtt tankoltunk mindig 100 km-en körülbelül 2 deci volt fogyasztásban a különbség az ő javára. Ja és még valami a szerelő akihez vittem a motort szervízre 800-as VFR-e van injectoros külföldön túrázott megdöglött a benzin pumpája haza kellett hozatni a motort. Uncsim ugyanilyen motorján mint az enyém előjött ugyan ez a probléma 70 000 Km-nél könnyen hozzáférhető helyen van 1 csövet ki kellett iktatni a benzin egyből a karbikhoz ment nem a benzin pumpához és így haza jött vele csak bizonyos mennyiségű benzinnek lenni kellett a tankban. Bár a 600 F4i-nél nem tudom hogy hogy van ez megoldva/elhelyezve. Majd a többiek leírják. Ha van még kérdésed kérdezz nyugodtan.
Mondtam, hogy a kopott imbuszos csavar helyére a torxot be lehet kalapálni.
Amúgy én is arra a csavarhúzóra gondoltam, ami ütésre csavarja ki a csavart.
Esztergályos kiműtötte őket 2csavar 1000Ft :-) bár már múltkor is voltam nála és akkor ingyé volt. Most meg melója is volt de mondtam, hogy ez most kell :-)
imbuszost torx-al vette ki, egy nagyobbat belekalapált.
Simát meg valami spéci cuccal. azzal belemart egy másikkal meg kitekerte.
Azóta szétkaptam. Ma beáztatom gázolajba mert tryuti a cucc. Holnap vagy hétvégén meg elkezdem összerakni.
Az ütés / melegítés mindig meghozza az eredmény. De ha meg feszíted és úgy ütöd akkor is jó eredményt érhetsz el. Ezért jó a légkulcs is. MIndenféle átalakítóm van hozzá, és mivel az ütve teker , sokkal hatékonyabb.
Talán hülyeséget mondtam? Én bronz rúddal szoktam. Így nem roncsolódik a csavar. KTM-en rengeteg menetrögzítőt kellet használni a nagy rezonancia miatt.
Nem tudom hol milyen mélyen és mennyire hozzáférhető helyen vannak a csavarok de én a beragasztott csavarokat meg szoktam melegíteni és úgy könnyebben engednek. Ha a fejét melegíted átviszi a szárára és tönkremegy a ragasztó azt utána már könnyebben lazulnak a dolgok.
Ilyen kell neked: törtcsavar kihajtó
Nekem is volt olyan idomcsavarom amiből kitekerték az imbuszt, meg kell fúrni, aztán a szerszámmal simán kihajtod.
Az ilyen csavarokhoz van speciális kiszedő, kérdezd meg, hátha tud valaki kölcsön adni. Vagy egy fél számmal nagyobb torx kulcsot próbálj beleütni, nekem volt, hogy azzal sikerült.
Viszont volt egy fasz gazdája aki a szétbaszott fejű csavarokat visszatette összerakáskor. Persze a menetet meg végig bekente ragasztóval. Ez miatt megállt a projekt.
Már legalább 10 csavart vettem meg anyát. pár száz forint. Nem tudom miért kell összerakni takony csavarokkal.
van egy imbuszos csavar. közepe már kerek aztán még egyet sem húztam rajta. Megyek az esztergályoshoz hátha ki tudja műteni.
A power alkatrészei iszonyat retkek. Már ezért megérte szétszedni.
Ezt nem egyszer játszottam el én is. :)
Volt egy Kawasaki KDX-em (első komolyabb motor ), annak letört a dugattyú szoknyája a kipufogó oldalon. Iszonyat mákom volt, mert nem sérült a henger, csak a törmelék miatt darabokra kellett szedni a blokkot.
Az ez után következő mindhárom Honda Cr-ben is aztán cseréltem dugót, jó móka!
Köszönöm még egyszer!
Na ezt a verziót pont nem tudom hogy nézhet ki, amikor rá van állítva a motor. Van az a másik fajta is, amin ilyen kis bütyök, vagy tüske van. Gondolom az a teló alján lévő lyukhoz kapcsolódik.
Miért nem jó a sima F4-es? Azok még vannak jó áron fent. Láttam régebben kérdezted hogy mi a különbség a sima F4 és az F4i között. Körülbelül tényleg az van amit leírtál. Karbi helyett injektor meg másik fejidom. Nézegesd a 2-t képen és hamar rájössz hogy a farokidom oldalidomok megegyeznek még a blokkis csak ugye karbi injektor a különbség. Karbinak van hátárnya és előnye is az injektorral szemben. Fogyasztást kérdezted nyáron erdélyi túrán volt Honda Cbr 600 RR 1 tempóban mentünk együtt tankoltunk mindig 100 km-en körülbelül 2 deci volt fogyasztásban a különbség az ő javára. Ja és még valami a szerelő akihez vittem a motort szervízre 800-as VFR-e van injectoros külföldön túrázott megdöglött a benzin pumpája haza kellett hozatni a motort. Uncsim ugyanilyen motorján mint az enyém előjött ugyan ez a probléma 70 000 Km-nél könnyen hozzáférhető helyen van 1 csövet ki kellett iktatni a benzin egyből a karbikhoz ment nem a benzin pumpához és így haza jött vele csak bizonyos mennyiségű benzinnek lenni kellett a tankban. Bár a 600 F4i-nél nem tudom hogy hogy van ez megoldva/elhelyezve. Majd a többiek leírják. Ha van még kérdésed kérdezz nyugodtan.