Láttam néhányotok motorján ledes indexek vannak. Én is most vettem ledeseket a gyári bumszlik helyett. Azt szeretném kérdezni, hogy relé cserével vagy ellenállással oldottátok meg a normál villogási sebességet. Ha relé cserével milyet tettetek bele ( hány lábú) és volt e valami gond ezen cseredarabokkal? Cserekor felmerülő nehézségek, tanácsok érdekelnének.
Na amit szerezni tudtam az 2db 5x25 ös csavar meg 1db 5x20 as csavar,és esetleg darabokban is tudnál segíteni vagy csak komplett szettben amiben az 5db csavar van?
Hát szerintem nincs külön távolsági és normál Xenon, bár megmondom őszintén, ennyire nem értek hozzá. Kaptam egyet és betettem távolságiba. Brutális a fénye, szembejövők nem szoktak szeretni.
Uff! Milyen jó, hogy felültem rá tegnap . Igaz én nem hasítottam vele, (még nem tehetem) de nekem is qrvajól esett. Fazer, te nagy spíler vagy a témában
mivv, leo vince, BOS, Shark stb is jöhet, nem csak a 2 "nagyhoz" ragaszkodom, csak mivel sokat ingázom ausztria stb felé így az E betű elengedhetetlen számomra...
Örömmel láttam, hogy első hosszabra sikeredett utamon amit nagy motorral követtem el, 2 db CBR 600F4i is jött szembe tegnap csesznek környéki szerpentinen. Bár még hideg volt, jólesett és jó volt érezni hogy összeállt a Vas is :)
apropó E betűs kipufogót ha esetleg tudtok valami márkásabbat, eladót akkor fogadoma linkeket.
Én is gondolkoztam azon, hogy a távolságira teszem be, mert csak egy darabom van. A gyári távolságinál jobb (erősebb a fénye?) a normál xenon, véleményed szerint?
Mert ha igen akkor így a kecse is megmarad és a káposzta is.
Én is a relé felé hajlok.