Azt mondták egy két helyen hogy ezek speciális csavarok de szerintem olyan csavarok lehetnek mint a többi csak nem minden területen használtak ezért nehezebb beszerezni.
Nya ha kb vizuálisan megjegyzed mekkora luk és mekkora hossz kell elmész egy bauhaus-ba.Ott van egy elég jól felszerelt rozsdamentes készlet (a többi barkács elég szar ezen a téren) és ott megveszed az éegészet párszázért.
Hali mindenkinek már nem nagyon tudok máshova fordúlni nem akar össze állni a gépem pedig már csak egy két apróságon áll vagy bukik,hiányzik a fejidomomhoz 5db lámpatartó csavar és 1db lemez anya nem tud valaki esetleg szerezni vagy valakinek nincs,bontóban azt mondták hogy csavaronként egy ezres de 5db csavarért 5000Ft az rablás
Motorozás fronton a 2012 nagyon ingerszegényre sikerült, haverom hornetje megadta magát és a diagnózis azóta is várat magára, én meg valahogy elvesztettem a motorozás öröm részét mert hiába ültem fel ritkán a mocira mindig volt valami apróság ami miatt csak haragudtam a masinára :S:S szivárgó teló, szar akku (motor betolás), elektromos fi probléma, durrogó kipufogó...
Szóval úgy voltam vele, hogy le van tojva nem fogok megint egy rakás pénzt rákölteni és elraktam aludni a fórumos jelenlétemet meg megszüntettem.
Korábban azt terveztem, hogy eladom a motort de persze a fenti hibák nyilván akkor jöttek elő amikor felraktam a netre...ezt kicsit égi jelként értelmeztem és kb 2 hete elvittük haverommal a mocit az esztergomi prop-techhez és mindent megcsináltatok rajta és nem adom el. Szóval jelenleg ez a helyzet, moci megmarad én meg újra fórumozok :)
Nekem is van Xenon, bár csak a távolságira, de szintén alig várom a városon kívüli sötét részeket. Nagyjából nappali világosságot csinál, csak kis idő kell neki míg bemelegszik.
Valószínű, hogy csak a kuplungrugók lágyultak el, de ha már szétszedted, akkor érdemes tovább vizsgálni (kuplungkosár beverődések, fém-kopó lamellák állapota, fémlamellák deformációja, kuplungkosár tűgörgőcsapágyak állapota stb.)
Én a rugókat minél előbb cserélném, mert a rugótányérba is beleverhet (behúzott kuplungnál ciripel-csörög) és rugótányér ötvözete (molybden-sulfid) keveredik a motorolajjal és kenési problémákat, motorkárosodáshoz vezet.
Azért azt szeretném megjegyezni, hogy ma verőfényes napsütésben hasítottam az MO északi szakaszán meg sem merem mondani mennyivel és mennyire jól esett!
És mindenki PAPÍRKUTYA aki nem fogta a vasat a lába közé ma!
Szia,
A hiba oka a következő:
A kuplungkosáron van 6db rugó ami az idő múlásával és a folyamatos hőmérséklet változás hatására kissé megereszkedik (összeesik) és elkezd kicsit mocorogni a helyén. Nem óriási probléma de kezelni szükséges.
2 megoldás van, a könnyebbik és egyben rövidtávú, hogy alátétet raksz a rugót tartó csavar alá de ismétlem ez csak átmeneti és nem oldja meg a dolgot.
A hosszútávú megoldás, hogy egyszerűen kicseréled a rugó szettet mondjuk innen és akkor 100 évre le van a gond.
Pár jó tanács! Ha már bontod nézd meg a lamellák állapotát úgy a kopó mint a fémekét nehogy utána még egyszer keljen bontani. A meghúzási erősségre (nyomatékra) ügyelj a rugó tartó csavaroknál, mert egyrészt alumínium ágyban vannak és könnyen megszakadhat az M6-os menet másrészt jó ha használsz menet rögzítőt (folyadék) mert az a tuti meghúzás után.
Ha van még kérdés zaklass nyugodtan!
Nekem az Apriliámon is volt ilyen meg most a CBR-nél is. Nem tudom mennyire komoly, de én elvagyok vele, nem zörög nagyon, de ha hangosabb lesz azért biztosan megnézetem.
Tegnap vettem a motort. Van egy olyan probléma vele, hogy alapjáraton zörgést hallok, ha elkezdem behúzni a kuplungot egyből abba marad. Kuplungkosárral van probléma? Megcsináltassam vagy éljek ezzel együtt? Gyakori hiba ez ennél a motornál? Köszi a segítséget!
http://www.fabory.hu/
Szóval úgy voltam vele, hogy le van tojva nem fogok megint egy rakás pénzt rákölteni és elraktam aludni a fórumos jelenlétemet meg megszüntettem.
Korábban azt terveztem, hogy eladom a motort de persze a fenti hibák nyilván akkor jöttek elő amikor felraktam a netre...ezt kicsit égi jelként értelmeztem és kb 2 hete elvittük haverommal a mocit az esztergomi prop-techhez és mindent megcsináltatok rajta és nem adom el. Szóval jelenleg ez a helyzet, moci megmarad én meg újra fórumozok :)
Tavaly nagyon el voltál tűnve.
Bal oldali féktárcsa: 18.000- (király)
Konzol: 4.000- (3 helyen repedt)
Kapaszkodó: 3.000- (csúszott)
Egy pár tükör: 7.000 (nem gyáriak de jók)
e-mail: tothberta@t-online.hu
Én a rugókat minél előbb cserélném, mert a rugótányérba is beleverhet (behúzott kuplungnál ciripel-csörög) és rugótányér ötvözete (molybden-sulfid) keveredik a motorolajjal és kenési problémákat, motorkárosodáshoz vezet.
Hajlok a beszerelés felé.
olaj és szűrő ügyben tudok segíteni ha kell.
Ma meg endúrókrossz versenyen voltam.
De csak fájdítottam a szívem.
És mindenki PAPÍRKUTYA aki nem fogta a vasat a lába közé ma!
Uff én szpíkeltem
A hiba oka a következő:
A kuplungkosáron van 6db rugó ami az idő múlásával és a folyamatos hőmérséklet változás hatására kissé megereszkedik (összeesik) és elkezd kicsit mocorogni a helyén. Nem óriási probléma de kezelni szükséges.
2 megoldás van, a könnyebbik és egyben rövidtávú, hogy alátétet raksz a rugót tartó csavar alá de ismétlem ez csak átmeneti és nem oldja meg a dolgot.
A hosszútávú megoldás, hogy egyszerűen kicseréled a rugó szettet mondjuk innen és akkor 100 évre le van a gond.
Pár jó tanács! Ha már bontod nézd meg a lamellák állapotát úgy a kopó mint a fémekét nehogy utána még egyszer keljen bontani. A meghúzási erősségre (nyomatékra) ügyelj a rugó tartó csavaroknál, mert egyrészt alumínium ágyban vannak és könnyen megszakadhat az M6-os menet másrészt jó ha használsz menet rögzítőt (folyadék) mert az a tuti meghúzás után.
Ha van még kérdés zaklass nyugodtan!