Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt mondták egy két helyen hogy ezek speciális csavarok de szerintem olyan csavarok lehetnek mint a többi csak nem minden területen használtak ezért nehezebb beszerezni.
Nya ha kb vizuálisan megjegyzed mekkora luk és mekkora hossz kell elmész egy bauhaus-ba.Ott van egy elég jól felszerelt rozsdamentes készlet (a többi barkács elég szar ezen a téren) és ott megveszed az éegészet párszázért.
Itt próbálgattam nézni de nem tudom melyik lenne a jó

http://www.fabory.hu/
Nincs mert nem eredeti fejidom volt a gépen és abban nem ilyen csavar volt
na meg hogy milyen fajta mert volt egy ismim azt mondta ilyesmi csvar lehet bele való
Nincs egy darabod belőle?
csak legalább tudnám a méretét meg hogy hogy néz ki akkor be tudnám szerezni
Használj más kereskedelmi forgalomban lévő csavart.
Hali mindenkinek már nem nagyon tudok máshova fordúlni nem akar össze állni a gépem pedig már csak egy két apróságon áll vagy bukik,hiányzik a fejidomomhoz 5db lámpatartó csavar és 1db lemez anya nem tud valaki esetleg szerezni vagy valakinek nincs,bontóban azt mondták hogy csavaronként egy ezres de 5db csavarért 5000Ft az rablás
Motorozás fronton a 2012 nagyon ingerszegényre sikerült, haverom hornetje megadta magát és a diagnózis azóta is várat magára, én meg valahogy elvesztettem a motorozás öröm részét mert hiába ültem fel ritkán a mocira mindig volt valami apróság ami miatt csak haragudtam a masinára :S:S szivárgó teló, szar akku (motor betolás), elektromos fi probléma, durrogó kipufogó...
Szóval úgy voltam vele, hogy le van tojva nem fogok megint egy rakás pénzt rákölteni és elraktam aludni a fórumos jelenlétemet meg megszüntettem.
Korábban azt terveztem, hogy eladom a motort de persze a fenti hibák nyilván akkor jöttek elő amikor felraktam a netre...ezt kicsit égi jelként értelmeztem és kb 2 hete elvittük haverommal a mocit az esztergomi prop-techhez és mindent megcsináltatok rajta és nem adom el. Szóval jelenleg ez a helyzet, moci megmarad én meg újra fórumozok :)
Mi a helyzet?

Tavaly nagyon el voltál tűnve.
kemény 10mp
Nekem is van Xenon, bár csak a távolságira, de szintén alig várom a városon kívüli sötét részeket. Nagyjából nappali világosságot csinál, csak kis idő kell neki míg bemelegszik.
Vegyétek és hirdessétek!

Bal oldali féktárcsa: 18.000- (király)
Konzol: 4.000- (3 helyen repedt)
Kapaszkodó: 3.000- (csúszott)
Egy pár tükör: 7.000 (nem gyáriak de jók)

e-mail: tothberta@t-online.hu
Valószínű, hogy csak a kuplungrugók lágyultak el, de ha már szétszedted, akkor érdemes tovább vizsgálni (kuplungkosár beverődések, fém-kopó lamellák állapota, fémlamellák deformációja, kuplungkosár tűgörgőcsapágyak állapota stb.)

Én a rugókat minél előbb cserélném, mert a rugótányérba is beleverhet (behúzott kuplungnál ciripel-csörög) és rugótányér ötvözete (molybden-sulfid) keveredik a motorolajjal és kenési problémákat, motorkárosodáshoz vezet.
Engem is a jobb látás és talán inkább az hogy engem lássanak jobban. Mert a gyári valóban kevés.
Hajlok a beszerelés felé.
Nem nagy kunszt kicserélni. Bár ha nincs "szerszám ügyességed" akkor hagyd.

olaj és szűrő ügyben tudok segíteni ha kell.
Tatabánya környékén tudtok nekem jó szerelőt ajánlani?
Köszi! Keresek a környéken egy szerelőt, mert én nem értek hozzá!
Én tegnap mentem.

Ma meg endúrókrossz versenyen voltam.

De csak fájdítottam a szívem.
Azért azt szeretném megjegyezni, hogy ma verőfényes napsütésben hasítottam az MO északi szakaszán meg sem merem mondani mennyivel és mennyire jól esett!

És mindenki PAPÍRKUTYA aki nem fogta a vasat a lába közé ma!

Uff én szpíkeltem
Szia,
A hiba oka a következő:
A kuplungkosáron van 6db rugó ami az idő múlásával és a folyamatos hőmérséklet változás hatására kissé megereszkedik (összeesik) és elkezd kicsit mocorogni a helyén. Nem óriási probléma de kezelni szükséges.
2 megoldás van, a könnyebbik és egyben rövidtávú, hogy alátétet raksz a rugót tartó csavar alá de ismétlem ez csak átmeneti és nem oldja meg a dolgot.
A hosszútávú megoldás, hogy egyszerűen kicseréled a rugó szettet mondjuk innen és akkor 100 évre le van a gond.

Pár jó tanács! Ha már bontod nézd meg a lamellák állapotát úgy a kopó mint a fémekét nehogy utána még egyszer keljen bontani. A meghúzási erősségre (nyomatékra) ügyelj a rugó tartó csavaroknál, mert egyrészt alumínium ágyban vannak és könnyen megszakadhat az M6-os menet másrészt jó ha használsz menet rögzítőt (folyadék) mert az a tuti meghúzás után.
Ha van még kérdés zaklass nyugodtan!
Nekem az Apriliámon is volt ilyen meg most a CBR-nél is. Nem tudom mennyire komoly, de én elvagyok vele, nem zörög nagyon, de ha hangosabb lesz azért biztosan megnézetem.
Tegnap vettem a motort. Van egy olyan probléma vele, hogy alapjáraton zörgést hallok, ha elkezdem behúzni a kuplungot egyből abba marad. Kuplungkosárral van probléma? Megcsináltassam vagy éljek ezzel együtt? Gyakori hiba ez ennél a motornál? Köszi a segítséget!