Én lógtam bent a műhelyben egyszer, amikor szerelt. Nyilván a munkát nem illik akadályozni, de józan keretek közt ott lehet az ember. Nem egy szuper titkos ojjjektum. :)
Szigetszentmiklós ha bele esik a "körzetedbe", ott Bori Attilának van igen jó híre. Ő privát, de tudtommal igen elfoglalt.
Nem nem A Cbr-ben szakadt le a szelep Cross motorom nem volt meg eddig nekem,de mar menni mentem vele Rajottem,hogy miert is szereti bury kollega annyira a cross mocizast
Szo szerint ...mondjuk a szelep leszakadas elott voltam karbi szinkronon,ahol alitottak a kevereken is Vajon amiatt szakadt le a szelepem?Nem volt eleg dus a keverek? Mondjuk ensem ellenoriztem le a gyertyakon,mivel elegge maceras be/ki venni
Az 520-as a régebbi széria nagyon kiforrott típus pár apró hibája van de csak a szokásos. Vízpumpa szimering nem sokáig bírja és előbb vagy utóbb megeszi a tengelyt is de kb 20k forint az anyag hozzá, kerékagy csapágyak, lengővilla szem.
Sok jó dolgot lehetne róla írni!
Ha esetleg tud még egy kis stexet rádobni érdemes már az 525 exc-t venni sok az apró de nem jelentéktelen változás rajta és a dizájn is szebb (lásd az enyém)
Igazi árokásó végtelen tolóerővel
Nyugodt szívvel ajánlom kozmax-ot (itt a sportmotor.hu-n is előfordul néha pl. a VFR topic-ban) a Soroksári úton a Yamaha World-ben. A márka szerviz ne tévesszen meg! Ezer éve szerel utca és verseny szinten minden motort. Plusz neki Hondája van, és a fél VFR klub oda hordja a motorját. Én is nála ellenőriztettem a szelephézagot a CBR-emen. Fotókkal és mérési értékekkel dokumentálva kaptam vissza. :)
Jól teszed ha gyárit tekinted az alapnak DE... ha jól olvasom már többedik lépcsős a dugó, akkor viszont az állítás is necces lesz hiszen nagyobb dugó esetleg más szívóhatás ilyesmi lesz benne. Ezért adtam a linket ahol 100%-san állítják be az adott környezethez. A 2T egy külön téma, nagyon vágni kell ha jól akarják beállítani pont az ilyen súlyos problémák elkerülése végett ahogy te jártál...
A fúvóka egy következő lépcső lesz ha nem gyári, de mindegy mert arra állítják a keveréket majd
Átfutottam gyors én is, de nem találtam meg, majd ha lesz több időm átnyálazom rendesen......igazából azért jutott eszembe, mert furi volt hogy két személlyel eléggé megült, aztán lehet hogy normális, de az eleje nagyon sokat keményedett az új olajtól.......lehet a hátulja se ülne le annyira 2 személlyel.....
Ó még valami eszembe jutott.....a hátsó futóműben kell olajat cserélni, vagy nem hajlamost tönkremenni? Mindig csak az elsőről láttam beszélgetéseket,de mi van a hátsóval?
Na milyen idő volt a motoron tegnap? Nem fagytál rá?
Szigetszentmiklós ha bele esik a "körzetedbe", ott Bori Attilának van igen jó híre. Ő privát, de tudtommal igen elfoglalt.
Tudtok esetleg BP-en ajánlani még megbízható CBR-szerelőt?
ma megérkezett a IXS csízmám! ÚJ és nincs a szögre felakasztva!
A férjuram Roli üdvözöl! Azt mondta hogy régen látott!
üdv: Simona
közben ha minden igaz akkor 520 helyett 450lesz link
520asnak szar hangok jönnek az önindítójából
Sok jó dolgot lehetne róla írni!
Ha esetleg tud még egy kis stexet rádobni érdemes már az 525 exc-t venni sok az apró de nem jelentéktelen változás rajta és a dizájn is szebb (lásd az enyém)
Igazi árokásó végtelen tolóerővel
Mik a betegségei, előnyei :-)
A fúvóka egy következő lépcső lesz ha nem gyári, de mindegy mert arra állítják a keveréket majd
Átfutottam gyors én is, de nem találtam meg, majd ha lesz több időm átnyálazom rendesen......igazából azért jutott eszembe, mert furi volt hogy két személlyel eléggé megült, aztán lehet hogy normális, de az eleje nagyon sokat keményedett az új olajtól.......lehet a hátulja se ülne le annyira 2 személlyel.....
kayaba a teló és kayaba akármilyen olaj jó bele.
Viszont szerintem itt is van átjárhatóság. Amit látok, hogy előre fork olaj olaj kell. Hátulra meg Shock olaj
Amit én eddig láttam azok gyári olajak voltak. Értsd úgy, hogy öhlins telóbe öhlins olaj ment.
Ezt egy szerelő tudná megmondani vagy a szervizkönyv.
Megnézem nekem mit ír érdekesség képen