Hali skacok. Már én is gondolkodtam ezen...de nem akarok túl lelkesnek tűnni. Lehet, hogy nem is tudok majd menni vele (kicsit kevés az önbizalmam) qrva szar ez a bizonytalanság. Itt fórumozok veletek, aztán meg lehet, hogy nem is vagyok közétek való
Jó ár volt a fokozatkijelzőért! Utána kérdeztem én is, de sajna csak akkor mutat ha már rá van engedve a kuplung és a fordulat/sebességből számol. Egy kereszteződésnél elkezded visszarámolni pl 2-esig addig nem mutatja hányadikig pakoltad vissza míg rá nem engeded a kuplungot, csak azután derül ki! Kár hogy nincs ilyen jeladó még ezekben a motorokban :(
de 10nél többet nem ér nekem :-)
annyiért meg nem találtam.
De nincs is nagyon szükség rá. Csak azért lett volna jó mert néha 6.ra is ráváltanék egyet.
Esetleg még akkor lehetne jó amikor sportosan megy az ember és vagányan gázfröccsösen váltogat vissza gyorsan a körforgó előtt.
A nagy lendület miatt a 3as a jó fokozat. Viszont nálam néha előfordul a motorozás hevében, hogy 2esig visszarakom. Viszont az már kicsit sok. Itt jó lenne ha látnám, hogy nem kell többet visszarakni.
Viszont az én motoromnak amikor berakom a kettest akkor más hangja van mint a többi fokozatnak. Innen viszont tudom, hogy egyet fel kell váltanom vagy jobban lassítanom kell.
Hát a legtöbb a teló cső volt, muszáj volt cserélni.
A króm cső szállítással U.K-ból volt 45000 ft, sehol sem találtam olcsóbban.
A fokozatkijelző 18.000 ft volt.
Az én váltóm is csörög kiengedett kuplungnál, erre jelenségre eddig két szerviz is azt mondta hogy nem gáz minden motornak (főleg ami idősebb) csörög a váltója.
Most éppen szervizben van a motor és nekik is mondtam hogy hallgassák meg, kíváncsi leszek hogy mit mondanak.
Így van. Tipikus magyar hozzáállás...
Az ilyen szerelőktől mentsen meg az élet.
Érdekesség képen megnéztem a Z szervizkönyvét mert 1x már én is hallottam, hogy zörgött. üresbe raktam és amikor kiengedtem a kuplungot akkor adta a hangot. kuplung be akkor abbahagyta. De ezt csak 1x hallottam.
Viszont a könyv írja, hogy mennyi gyárilag a rugó hossza és mennyinél kell cserélni.
Érdekesség képen CBR F4hez 2002-2007ig 4500Ft az EBC rugókészlet.
Ezen spórolni?
Megpróbálok vas-műszaki boltban keresni hozzá.
Néztem a csavarokat, sajna rosszul emlékeztem fekete van nem fémszínű.
de 10nél többet nem ér nekem :-)
annyiért meg nem találtam.
De nincs is nagyon szükség rá. Csak azért lett volna jó mert néha 6.ra is ráváltanék egyet.
Esetleg még akkor lehetne jó amikor sportosan megy az ember és vagányan gázfröccsösen váltogat vissza gyorsan a körforgó előtt.
A nagy lendület miatt a 3as a jó fokozat. Viszont nálam néha előfordul a motorozás hevében, hogy 2esig visszarakom. Viszont az már kicsit sok. Itt jó lenne ha látnám, hogy nem kell többet visszarakni.
Viszont az én motoromnak amikor berakom a kettest akkor más hangja van mint a többi fokozatnak. Innen viszont tudom, hogy egyet fel kell váltanom vagy jobban lassítanom kell.
Szóval itt se kell a visszajelző.
Viszont vagány
A króm cső szállítással U.K-ból volt 45000 ft, sehol sem találtam olcsóbban.
A fokozatkijelző 18.000 ft volt.
Nekem is ereszti a tömítés az olajat a balos deklinél.
7800 a tömítés. Kicsit sokallom.
Azt nem kell mondani, hogy amcsiban meg 3ezerbe kerül...
Dollár is felment. Tömítést meg 1-2 dolgot rendelnék még de csak ennyit meg nem éri meg.
Tartalma: jobb teleszkóp cső, kuplung bowden, fokozatkijelző, fékolaj csere, teleszkóp olaj és szimmering csere, olaj dekli folyás javítva, map sensor hiba javítva, durrogó kipufogó meggyógyítva
Sajnos volt pár elektromos bajom amit kicsit időigényes volt megtalálni...na de most tip top :)
tourmax lamellakészlet: 13500Ft
vagy
EBC szett: 22ezer Ft
a készlet tartalmazza a kopó lamellákat kevlárból és egy 10%-kal erősebb CSK kuplungrugó készletet is
Kevlár kopólamellák + 10%-kal erősebb rugókészlet. 22ezer Ft
Most éppen szervizben van a motor és nekik is mondtam hogy hallgassák meg, kíváncsi leszek hogy mit mondanak.
2001-es FS-hez mennyi a lamella és rugó szett?
Az ilyen szerelőktől mentsen meg az élet.
Érdekesség képen megnéztem a Z szervizkönyvét mert 1x már én is hallottam, hogy zörgött. üresbe raktam és amikor kiengedtem a kuplungot akkor adta a hangot. kuplung be akkor abbahagyta. De ezt csak 1x hallottam.
Viszont a könyv írja, hogy mennyi gyárilag a rugó hossza és mennyinél kell cserélni.
Érdekesség képen CBR F4hez 2002-2007ig 4500Ft az EBC rugókészlet.
Ezen spórolni?