Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is kezdő vagyok, ne parázz nem mindenki Rossi. :)
Miért nem?
Hali skacok. Már én is gondolkodtam ezen...de nem akarok túl lelkesnek tűnni. Lehet, hogy nem is tudok majd menni vele (kicsit kevés az önbizalmam) qrva szar ez a bizonytalanság. Itt fórumozok veletek, aztán meg lehet, hogy nem is vagyok közétek való
Köszönöm szépen azért hogy megnézted!
Megpróbálok vas-műszaki boltban keresni hozzá.
Hali Swen!

Néztem a csavarokat, sajna rosszul emlékeztem fekete van nem fémszínű.
Jó lenne idén összerántani egy fórum találkozót, na meg persze jól nézne ki sok sok F-es az utakon (meg egy kawa :)).
A jó árat a többihet képest gondoltam, mert máshol 20 felett van...
Jó ár volt a fokozatkijelzőért! Utána kérdeztem én is, de sajna csak akkor mutat ha már rá van engedve a kuplung és a fordulat/sebességből számol. Egy kereszteződésnél elkezded visszarámolni pl 2-esig addig nem mutatja hányadikig pakoltad vissza míg rá nem engeded a kuplungot, csak azután derül ki! Kár hogy nincs ilyen jeladó még ezekben a motorokban :(
Én is szerettem volna fokozatkijelzőt.

de 10nél többet nem ér nekem :-)
annyiért meg nem találtam.

De nincs is nagyon szükség rá. Csak azért lett volna jó mert néha 6.ra is ráváltanék egyet.

Esetleg még akkor lehetne jó amikor sportosan megy az ember és vagányan gázfröccsösen váltogat vissza gyorsan a körforgó előtt.
A nagy lendület miatt a 3as a jó fokozat. Viszont nálam néha előfordul a motorozás hevében, hogy 2esig visszarakom. Viszont az már kicsit sok. Itt jó lenne ha látnám, hogy nem kell többet visszarakni.

Viszont az én motoromnak amikor berakom a kettest akkor más hangja van mint a többi fokozatnak. Innen viszont tudom, hogy egyet fel kell váltanom vagy jobban lassítanom kell.

Szóval itt se kell a visszajelző.

Viszont vagány
Hát a legtöbb a teló cső volt, muszáj volt cserélni.
A króm cső szállítással U.K-ból volt 45000 ft, sehol sem találtam olcsóbban.
A fokozatkijelző 18.000 ft volt.
és akkor még gumit nem is cseréltél :-)

Nekem is ereszti a tömítés az olajat a balos deklinél.
7800 a tömítés. Kicsit sokallom.

Azt nem kell mondani, hogy amcsiban meg 3ezerbe kerül...
Dollár is felment. Tömítést meg 1-2 dolgot rendelnék még de csak ennyit meg nem éri meg.
Én most kiköltekeztem magam, gatyába rázás szumma 110.000 ft :/
Tartalma: jobb teleszkóp cső, kuplung bowden, fokozatkijelző, fékolaj csere, teleszkóp olaj és szimmering csere, olaj dekli folyás javítva, map sensor hiba javítva, durrogó kipufogó meggyógyítva

Sajnos volt pár elektromos bajom amit kicsit időigényes volt megtalálni...na de most tip top :)
EBC rugókészlet: 4500Ft
tourmax lamellakészlet: 13500Ft

vagy
EBC szett: 22ezer Ft
a készlet tartalmazza a kopó lamellákat kevlárból és egy 10%-kal erősebb CSK kuplungrugó készletet is
Ilyenem is van 13500Ft-ért
15410-es hozzászólás
csak az EBC-t néztem meg jelenleg. Ami azért elég jó minőség.

Kevlár kopólamellák + 10%-kal erősebb rugókészlet. 22ezer Ft
Most hívtak a szervizből, nem csörög és kész van. Már csak ki kell fizetni :S
Lamella szettet találtam a neten, japán 15.000 ft.
Bury: engem is èrdekelne, hogy mennyibe kerül 2001 FS-hez a rugószett ês a lamellâk. Köszi
Az én váltóm is csörög kiengedett kuplungnál, erre jelenségre eddig két szerviz is azt mondta hogy nem gáz minden motornak (főleg ami idősebb) csörög a váltója.

Most éppen szervizben van a motor és nekik is mondtam hogy hallgassák meg, kíváncsi leszek hogy mit mondanak.

2001-es FS-hez mennyi a lamella és rugó szett?
Nekem nem kell bemutatkozni. Ismerlek
Így van. Tipikus magyar hozzáállás...
Az ilyen szerelőktől mentsen meg az élet.

Érdekesség képen megnéztem a Z szervizkönyvét mert 1x már én is hallottam, hogy zörgött. üresbe raktam és amikor kiengedtem a kuplungot akkor adta a hangot. kuplung be akkor abbahagyta. De ezt csak 1x hallottam.

Viszont a könyv írja, hogy mennyi gyárilag a rugó hossza és mennyinél kell cserélni.

Érdekesség képen CBR F4hez 2002-2007ig 4500Ft az EBC rugókészlet.
Ezen spórolni?
Nagyon szép!
Én vagyok a Fekti