Köszi a linket! Én is hasonló cipőben járok mint whiskyman, az én akksim 2004-es, 43 km-t megtett már, nem akarok kellemetlen meglepetést, itt az ideje lecserélni. Inkább most kicserélem minthogy egyszer csak távol mindentől végkimerültségben kinyiffanjon.
Most ingyenes tényleg a kiszállítás, a CBR 600 F4i-be való BANNER BIKE BULL AGM+SLA 50901 ( YTZ10S ) akksi 13.900 Ft.
Köszi!
Yuasa-t nem fogok venni 40 ezerért, nem vagyok milliomos. Viszont van Banner ugyan ilyen paraméterekkel 14 ezerért Győrben, meg Landport 8500 ft-ért, viszont ennek az indítóárama csak 150A 190A helyett.
Olajszűrőből Hiflo-t olajból Motul 5100 10w40 esetleg 7100 10w40 vagy Repsol Sintetico 10w40. Itt fórumon talán ezek váltak be a legjobban ha valakinek más akkor majd megírja. Ja és keresd bury kollégát jó áron vannak nála ilyen cuccok.
Tegnap be akartam indítani a ciberét, hogy kerüljek vele egyet. Visszatettem az akkumulátort, de meg se nyikkant az AC pumpa, csak valami relé nyekergett az ülés alatt. Autó akksiról szerencsére elindult, de a motor akkuja teljesen meghalt, már a töltést sem veszi fel. Mondjuk ez még a gyári 2001-es YUASA.
Valaki nem tudna ebbe való akkut olcsón? Pl bury?
Méretek: 150x87x93
8,6 Ah
12V
Indítóáram: 190A
Valami kellene a jövő hétvégéig, mert jön az igazi tavasz!
Na közben megvolt a 2. rutinom is, az elejétő már nekem kellett mutatnom a többieknek a pályákat, szoval mar jól megy, jöhet a vizsga.
Állat volt megint 2 órát motorozni...
Közben kiderítettem, hogy amit az oktatóm R6-nak hív, az nem Yamaha, hanem a Kawasaki ER-6N, amin tanulok:)
Ilyesmi:
Ha a forgalmidban az van, hogy márc 1-ig van kivonva, akkor csak holnaptól mehetnél vele!
Ma elhoztam a szerelőtől, mentünk is egy jó 20-25 kilométert, pedig csak 4 fok van és közben be is sötétedett, de már egyre többet süt a nap is
Nem tanultam, hanem tanulok :)
Ahhoz hogy meg tudjam állapítani, hogy könnyű-e kezelni, ahhoz több hasonló motorral kellett volna már mennem. Na: mentem egyszer a CBR-emmel 10km-t, de azzal nem csináltam ilyen manővereket. Meg mentem ezzel...
Szóval nincs viszonyítási alapom. Gyorsan belejöttem bár az elején szorítottam a kormányt mint állat. Aztán eszembe jutott miket olvastam és ellazítottam a kezem, és egyből könnyebb lett. Figyeltem a testtartásomra, tök jó volt ezeket megtapasztalni! Persze az oktató nem sokat segített de a végére nagyon jól ment, nagyon élveztem.
Most ingyenes tényleg a kiszállítás, a CBR 600 F4i-be való BANNER BIKE BULL AGM+SLA 50901 ( YTZ10S ) akksi 13.900 Ft.
http://www.akkumulatoroutlet.h...
Yuasa-t nem fogok venni 40 ezerért, nem vagyok milliomos. Viszont van Banner ugyan ilyen paraméterekkel 14 ezerért Győrben, meg Landport 8500 ft-ért, viszont ennek az indítóárama csak 150A 190A helyett.
Olajszűrőből Hiflo-t olajból Motul 5100 10w40 esetleg 7100 10w40 vagy Repsol Sintetico 10w40. Itt fórumon talán ezek váltak be a legjobban ha valakinek más akkor majd megírja. Ja és keresd bury kollégát jó áron vannak nála ilyen cuccok.
Akkut nézd meg a www.lestiakku.hu és a www.akkumax.hu oldalakon. Szerintem ezeken a legolcsóbbak főleg a Yuasa az utóbbin.
Milyen olajat és szűrőt ajánlotok egy 2001-es 600 FS-be, ami 44e km-t futott?
Tegnap be akartam indítani a ciberét, hogy kerüljek vele egyet. Visszatettem az akkumulátort, de meg se nyikkant az AC pumpa, csak valami relé nyekergett az ülés alatt. Autó akksiról szerencsére elindult, de a motor akkuja teljesen meghalt, már a töltést sem veszi fel. Mondjuk ez még a gyári 2001-es YUASA.
Valaki nem tudna ebbe való akkut olcsón? Pl bury?
Méretek: 150x87x93
8,6 Ah
12V
Indítóáram: 190A
Valami kellene a jövő hétvégéig, mert jön az igazi tavasz!
Csak pár kiló vassal több van rajta...
Csak pár kiló cassal több van rajta...
Komárom-Tata-Gönyü-Komárom ez kb egy százas volt, 6-8 fokban.
Állat volt megint 2 órát motorozni...
Közben kiderítettem, hogy amit az oktatóm R6-nak hív, az nem Yamaha, hanem a Kawasaki ER-6N, amin tanulok:)
Ilyesmi:
esetleg holnap kipróbálom a börrucit.
Viszont nálunk ma elég hűvös volt. tegnap meg tök fasza
Ma elhoztam a szerelőtől, mentünk is egy jó 20-25 kilométert, pedig csak 4 fok van és közben be is sötétedett, de már egyre többet süt a nap is
Olcsó és jó. Persze sisakot már nem vennék ott...
Ahhoz hogy meg tudjam állapítani, hogy könnyű-e kezelni, ahhoz több hasonló motorral kellett volna már mennem. Na: mentem egyszer a CBR-emmel 10km-t, de azzal nem csináltam ilyen manővereket. Meg mentem ezzel...
Szóval nincs viszonyítási alapom. Gyorsan belejöttem bár az elején szorítottam a kormányt mint állat. Aztán eszembe jutott miket olvastam és ellazítottam a kezem, és egyből könnyebb lett. Figyeltem a testtartásomra, tök jó volt ezeket megtapasztalni! Persze az oktató nem sokat segített de a végére nagyon jól ment, nagyon élveztem.