Jaj erről hallottam talán bele is kukkantottam a videóba,szomorú hogy mindenek felett a pénz áll,basszus akkor ha azt akarják hogy mindíg újat vegyünk adjanak rendes fizetést.
Nem régen láttam egy dokumentum filmet erről.
Ha esetleg téged is érdekel akkor itt tudod megnézni: link
Van benne róla szó egy villanykörtéről ami 1901 óta folyamatosan ég. kamerával folyamatosan veszik. Már 2 kamera tönkrement de az izzó még mindig ég. De nagyon sok érdekesség van benne. Érdemes rászánni az időt és megnézni.
Nyugi van motorosokban elég nagy képű ember az utcán is meg ha meg nézed itt a sportmotoron a videók meg a képek alatti hozzászólásokat hogy ki milyen okos ha nem neki van igaza akkor köcsög a másik meg ilyenek,meg hogy neki mije van meg sorolhatnám engem egy gazdag motoros ismerősöm a napokban autóval kapcsolatban nézett le és szarul esett hogy ilyen bunkó,de kint az utcán is lehet elég bunkó motorossal találkozni tisztelet a kivételnek mert azért hál isten sok kivétel van,itt a cbr fórumon meg tényleg csupa rendes srácok vannak
Volt egy barátom akik elég gazdagok voltak, de gondolom most is azok.
Együtt motoroztunk robogókkal stb.
Aztán úgy döntött, hogy gyorsasági kell neki mert az 50es aerox már szar.
Haveroknak meg nekem akkor már volt 2T gyorsasági, többieknek krossz. Ajánlottunk motort, hogy milyet vegyen. RS, NSR, Mito evo főleg (125 2T) 2004-2006 környékén 2000 utáni gépek azért még elég újnak számítottak. 400-500 ezer körül lehetett venni ha jól emlékszem, de akkor az már nagyon szalon állapot volt. 15-16 évesen azért egy 125 2T durván ment .
Végül nagy lebeszélés mellett egy zsír új 125 (4T) CBR-t vett.
800 vagy 1 milla volt már nem emlékszem.
Szóval az ész érvek felett győzött a sznobizmus.
Persze amikor a 125ös robogóval lenyomtam akkor főtt a feje. 120nál megállt a robogó, a cbr meg végre többet ment. De addig sehol nem volt.
Látszott rajta, hogy csalódott. Megbánta, hogy ezt vették. Aztán egyre kevesebbet jött motorozni. Szépen lassan lemorzsolódott.
Nem volt idejük kötelező szervízre vinni. Az első olajcsere 14ezer km körül volt ( 0km-esen vették )
Pár éve hallottam, hogy eladták 200-300ezer körül.
Ember függő ez nem motor, bár az ember személyisége predesztinálja a motor típusát, stílusát is. Minden csoportban vannak antiszociális hülyék... csak a HD-sek és BMW-sek között magasabb arányban vannak jelen
HD helyett inkább csoppereseket mondanám.
HD-sek meg más csopperesek is elszállnak, hogy több milliós motor van alattuk és nehogy már ők köszönjenek a párszázezres gépeknek.
Emberfüggő is. Meg más stílusú motoron is vannak bunkók.
csak a csopperesek közül 10ből csak 5 köszön. más stílusnál meg 10ből 8.
Van itt a városban egy 250es csopperes ember. Na az nem köszön hiába integetsz neki. Pedig a 250 csopper még nem a világ teteje
Erre én azt tudom mondani, hogy nem tudom. Hiszen még csak pár kilométert tettem meg a Hondámmal, ráadásul ez az első nagymotorom. Nincs tapasztalatom a motorokkal kapcsolatban de sokat olvastam arról, hogy a Honda jó. De ettől más is jó lehet:) Nekem ez is tetszik a motorosokban, itt nincs ellenségeskedés, mint pl. a mobiltelefonoknál (IOS-Android), konzoloknál (PS3-Xbox360), autóknál(Audi-BMW ...) stb. Max a HD-s beképzelt majmok nem szimpatikusak mindenkinek, de itt sem a motor miatt:)
Szóval szerintem is jó a Honda, de ettől még más motor is nagyon jó lehet. Pl. erről az R6ról is nagyon jókat láttam.
Persze eszem ágában sincs lecserélni a CBR-t:)
Szép napot mindenkinek.
horvatht74@gmail.com
http://onlinefilme.blog.hu/201...
http://www.youtube.com/watch?v...
vagy van teljesen magyar változata?
Nem régen láttam egy dokumentum filmet erről.
Ha esetleg téged is érdekel akkor itt tudod megnézni: link
Van benne róla szó egy villanykörtéről ami 1901 óta folyamatosan ég. kamerával folyamatosan veszik. Már 2 kamera tönkrement de az izzó még mindig ég. De nagyon sok érdekesség van benne. Érdemes rászánni az időt és megnézni.
Együtt motoroztunk robogókkal stb.
Aztán úgy döntött, hogy gyorsasági kell neki mert az 50es aerox már szar.
Haveroknak meg nekem akkor már volt 2T gyorsasági, többieknek krossz. Ajánlottunk motort, hogy milyet vegyen. RS, NSR, Mito evo főleg (125 2T) 2004-2006 környékén 2000 utáni gépek azért még elég újnak számítottak. 400-500 ezer körül lehetett venni ha jól emlékszem, de akkor az már nagyon szalon állapot volt. 15-16 évesen azért egy 125 2T durván ment .
Végül nagy lebeszélés mellett egy zsír új 125 (4T) CBR-t vett.
800 vagy 1 milla volt már nem emlékszem.
Szóval az ész érvek felett győzött a sznobizmus.
Persze amikor a 125ös robogóval lenyomtam akkor főtt a feje. 120nál megállt a robogó, a cbr meg végre többet ment. De addig sehol nem volt.
Látszott rajta, hogy csalódott. Megbánta, hogy ezt vették. Aztán egyre kevesebbet jött motorozni. Szépen lassan lemorzsolódott.
Nem volt idejük kötelező szervízre vinni. Az első olajcsere 14ezer km körül volt ( 0km-esen vették )
Pár éve hallottam, hogy eladták 200-300ezer körül.
Pláne mióta az összes európai modellt olaszban gyártják.
HD-sek meg más csopperesek is elszállnak, hogy több milliós motor van alattuk és nehogy már ők köszönjenek a párszázezres gépeknek.
Emberfüggő is. Meg más stílusú motoron is vannak bunkók.
csak a csopperesek közül 10ből csak 5 köszön. más stílusnál meg 10ből 8.
Van itt a városban egy 250es csopperes ember. Na az nem köszön hiába integetsz neki. Pedig a 250 csopper még nem a világ teteje
Szóval szerintem is jó a Honda, de ettől még más motor is nagyon jó lehet. Pl. erről az R6ról is nagyon jókat láttam.
Persze eszem ágában sincs lecserélni a CBR-t:)
Jobban izgultam mint az elsőnél. Ciki lett volna megbukni
Márkaszervíz írta, hogy ásványit és 20w-50est kell bele rakni. Így anyagilag nem olyan megterhelő.
Na az milyen már? Meg tudom mutatni a cikket.
Mindig a nagyobbnak és a gyorsabbnak van elsőbbsége.
egyébként ne ess abba a hibába, hogy kocsira már van jogsid és tudod a kreszt. Azért gyakorolni kell kicsit.
Az oktató mondta hogy ez lesz, örülök neki
Konkrétan ez:
Ha esetleg nem lenne meg, akkor majd ker egy R1-et a kollega.