Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez úgy hülyeség, ahogy van. Az enyém miért nem csörög 50.000 után?

Egy rugócsere-lamellacsere egyébként soha nem árthat, más kérdés, hogy nem akarnak vele pöcsölni.

Vidd máshova. Az ilyen szerelő haljon éhen.
Reggel leadtam szervizbe a motort. Megmutattam nekik a kuplung zörgèst, amire ôk csak legyintettek, hogy mindegyiknek zörög pár ezer kilomèter után, nem kell vele foglalkozni. De, ha akarom kompletten kicserèlik egy zsàk pénzért a kuplungot, hát ezt az opciót nem kèrtem. Majd megnèzetem màshol.
Én csak egy kispályás pöcs vagyok itt úgy látom
nem ő az. vagy nevet változtatott nem tudom :-)
Ugye véletlenül sem te vagy a Fekti Tibi?
A blokktartó csavarral még nem is lenne gond hiszen egyrészt az anyaga rettentően kemény és tartós, másrészt a csavarok és a váz együttes összefeszítésével hihetetlenül kistabilizálják a csavarodásra való hajlamot, de ha van furkálás nélküli legalább olyan jó módszer a rögzítésre akkor miért nem....?
Én autóban sem tudom elfogadni/viselni a furkálást a műszerfalon. Borzasztóan élményromboló a szita hatású műszerfal
Hát igen. Másik rögzítési mód a blokktartó csavarra csatlakozik, és ha borul, akkor szétcsaphatja a "perselyt"akkor aztán szopó van...

Részemről maradok a vázra rögzítésnél.
Szia!
Köszönöm szépen!
Még valamelyik nap ha haza tudok végre jutni kiveszek egyet és beviszem a helyi vas-műszaki boltba hátha tudnak adni pont ilyet, akkor lecserélem mind a 6ot ugyanolyanra.

Esélyes hogy találok ilyen csavarokat ennyire egyszerűen?
Hali Swen!

Holnap megnézem, úgy emlékszem nekem van fém színű csavarom. Ha megtalálom jelzem.
Ezt akartam
FektiTibi
és itt meg is nézheted közelről...
Nézd meg az adatlapomat azon látod... tesztelt példány tulajdonképpen 0 kárral úszta meg a kakucsi kicsúszást a kanyarban.
Mellesleg több fórumtárs gombája nálam van én faragtam őket saját tapasztalat és tudás szerint.
És mégis hova kéne tenni? Ha egyszer ott van a motor tartó csavar? Vagy ha már feldől hadd szakadjon be pluszba még az idomtartó csavar helye is!?
Elnézést a kifejezésért de én a kezét vágnám le annak aki hozzáértő kreativitás helyett szétfurkálja az idomot. Ha utána járt volna ezerszer jobb helyen és kímélőbb módon tudta volna elhelyezni a bukógombáját.... nem mellesleg erősebb kármentéssel!
Sziasztok!

Párom motorjára került bukógomba. Szerintem elég jól sikerült, ha valaki ilyesmiben gondolkodik, keresse Fekti Tibit Gyálon, csak ajánlani tudom. ( http://www.fektigumi.hu/home/i... )
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek 2 db szürke felesleges csavarja, olyan ami a plexit fogja a fejidomon?
2002-es cbr 600 Fsporthoz kellene mert a 6 csavarból a felső 2 valamiért ki van cserélve pirosra.
Nem szeretnék e-bayel bohóckodni 2 db csavarért, meg nem akarok 6db-os szettet venni feleslegesen.
Bármilyen megoldás érdekel.
Kell valakinek gyári alkatrész a motorjához?
Olajszűrő vagy akármi más...

Rendelek az enyémhez pár dolgot de tudok még mellérakni max 30ezer Ft értékben.

pl:
2003as F4hez 3000Ft az olajszűrő
Na szuper látom te is keresgélsz. Igazából én is azt gyanítom hogy majd vissza lesz ez emelve ha nem is most de még az idén!
Ezért is akarok egy másikat. Bocs de így a csere nem igazán működik.
Enyém ültetett motorhoz van széjjelhegesztve, nekem pont gyári kéne mert vissza lett emelve (ültetve vettem). 1-1 cserében benne lennék.
Sziasztok Srácok!

Ha esetleg valakinek lenne F4i-hez oldal sztendere eladó akkor kérem jelezze! Le lett ültetve a gép és gyárit nem szeretném elvágni illetve összehegeszteni, hátha vissza lesz majd emelve az eredeti méretre egyszer.
Köszönöm a segítséget előre is.
megvan de az beteg lett
Szia!

Jobb első tárcsa nincs meg véletlenül?
Vegyétek és hirdessétek!

Bal oldali féktárcsa: 18.000- (király)
Konzol: 4.000- (3 helyen repedt)
Kapaszkodó: 3.000- (csúszott)
Egy pár tükör: 7.000 (nem gyáriak de jók)

e-mail: tothberta@t-online.hu
20/4947336
Bemelegítésnek fasza a Tátra felé útban.