Hengerfejnél megállt a mutatvány.
11es kulcs kicsi rá 12es meg picit nagy.
5/35ös méretű kulcs jó rá ha jól emlékszem. Viszont ahhoz a dugókulcshoz nincs " fix szar" (én így hívom) krovát meg nem akarom tönkretenni. 12essel meg nem akarom próbálgatni nehogy lenyalja a csavar fejét.
Majd holnap veszek szerszámot.
benzincsapot viszont megcsináltam ha már nekiálltam. (eddig fixen tartalékon volt)
Ha józan ésszel átgondolom akkor az olaj a motor aljában van ( általában)
A másik az, hogy amikor az enyémnél kérdeztem akkor a szerelő azt mondta, hogy vagy futón vigyem a motort vagy hagyjam ott egy napig, hogy teljesen hideg legyen a motor.
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy a szelephézag állításnak és az olajcserének van-e valamilyen sorrendje. Gondolok itt arra, hogy majd jövőhónapban megy a motor szelephézagolásra, de addig lecserélhetem-e az olajat? A service manualban nem ír semmit erről, de mindig lehetnek íratlan szabályok, hogy olajcserét csak a szelepállítás után vagy ilyesmi.
Szia!Igen pl az egyik tükör nem gyári. a tankon van egy diónyi nem mély horpadás de a festés nem sérült így azt meg lehet olcsón csináltatni, apró kavicsfelverődések az oldalidomon és a tankon kb most ennyi jutott eszembe.
Viszont kb 70%os michelin gumik, nemrég cserélt lánc és lánckerekek, fém fékcsövek vannak rajta.
2002 júliusi gyártás, 35000 km van jelenleg benne, 640 ezer lett az ára (670 helyett) + 100 a papírozás költségei amit teljesen ők csinálnak meg. Előreláthatólag vasárnap tudok majd értemenni, már alig várom.
bocs az árat kifelejtettem :\
én 10-ért vettem, 7500-ért odaadom! bazi nagy dobozban jött, de tudok céges futárt intézni olcsóért!
a bal hátsó lábtartód ha kiveszed akkor befér, nem kell a kerékkel szenvedni
Hengerfejnél megállt a mutatvány.
11es kulcs kicsi rá 12es meg picit nagy.
5/35ös méretű kulcs jó rá ha jól emlékszem. Viszont ahhoz a dugókulcshoz nincs " fix szar" (én így hívom) krovát meg nem akarom tönkretenni. 12essel meg nem akarom próbálgatni nehogy lenyalja a csavar fejét.
Majd holnap veszek szerszámot.
benzincsapot viszont megcsináltam ha már nekiálltam. (eddig fixen tartalékon volt)
Hűtőlevétel holnapra marad mert hideg van már
Lassan de biztosan
Megfelelő szerszár hiány miatt megállt a project
Ha józan ésszel átgondolom akkor az olaj a motor aljában van ( általában)
A másik az, hogy amikor az enyémnél kérdeztem akkor a szerelő azt mondta, hogy vagy futón vigyem a motort vagy hagyjam ott egy napig, hogy teljesen hideg legyen a motor.
Valaki tud abban segíteni, hogy a szelephézag állításnak és az olajcserének van-e valamilyen sorrendje. Gondolok itt arra, hogy majd jövőhónapban megy a motor szelephézagolásra, de addig lecserélhetem-e az olajat? A service manualban nem ír semmit erről, de mindig lehetnek íratlan szabályok, hogy olajcserét csak a szelepállítás után vagy ilyesmi.
Viszont kb 70%os michelin gumik, nemrég cserélt lánc és lánckerekek, fém fékcsövek vannak rajta.
2002 júliusi gyártás, 35000 km van jelenleg benne, 640 ezer lett az ára (670 helyett) + 100 a papírozás költségei amit teljesen ők csinálnak meg. Előreláthatólag vasárnap tudok majd értemenni, már alig várom.
én 10-ért vettem, 7500-ért odaadom! bazi nagy dobozban jött, de tudok céges futárt intézni olcsóért!
a bal hátsó lábtartód ha kiveszed akkor befér, nem kell a kerékkel szenvedni
Milyen márka?