Whiskyman jól emlékezett nem elesett, nem vett részt az időmérőn ezért indult utolsónak és a második kör végén a célra már ő fordult elsőnek. Egyébként ő Meclau ki a pályacsúcsot is tartja, szinte ott lakik a pályán. Régebben ment a Superbike világbajnokságon.
GSX-R kupán elszokott indulni, mindig utolsóként rajtol de simán átmegy a mezőnyön. Igaz a Gixere is biztos, hogy többet tud mint a Magyar srácoké. Én már sokszor láttam a pályán, hát szemet gyönyörködtető ahogy közlekedik, még látványra is sokkal gyorsabb, nem csak a stopper mutatja ezt, élmény nézni.
Hát ja, ha közel maradunk a hatszázhoz akkor sv 650, bandit 650, kawa636 ( bár azzal rutinpályán?) , na meg persze felfelé a csillagos ég, esetleg Pegaso 650, Dr 650, KLR 650, csak ezek meg elég magasak amik nem biztos,hogy mindenkinek megfelelnek ...
Arai Condor sisakja van valakinek? Vélemény érdekelne róla, mert lenne egy bagóért, szinte új 3xor használták, utas sisaknak vették!
Igazából, kényelem, meg zajra lennék kíváncsi......
Köszönöm szépen előre is!
600-assal érdemesebb megtanulni a pályázást. Ezressel igazából mi ezen a szinten csak "parasztból" tudunk menni, lendületből nem, és ezt a gumi is megsínyli.
Hadd el Marci,meg a taknyolodasnak,s a megfazasnak van a szezonja,lassan de biztosan mar motrozas veszi at a szerepet .. igaz most ertem haza 28 km-es utamrol,nagy jo volt, 1 fok, allandoan homalyosodo plexi,de akkor is megerte Legjobb az volt amikor a Michelin Pilot Sport hatso papucs kereste a tapadast,egy egy koverebb gazadasnal ...probaltam melegiteni egy kicsit a gumikat,de ez a 28 km sem volt eleg arra ,hogy legalabb kicsit langyos legyen...egy biztos,a motros szezon meg egy kicsitt odebb van [ Holnapra lehet hogy mar enis taknyos leszek ,de nem csak szolidaritasbol ]
Én is csak hosszabb állás után meg hideg időben figyeltem fel a jelenségre. Ma egyébként mentem vele és valószínű hogy holnap is fogok és kiderül mi a helyzet.
Erre emlékszem én is, nem tudom már ki volt az, de nem elesett, csak nem ment ki időmérőre. Mondta, ha gyári beállítások vannak a GSX-R-en, akkor ne nyúljanak hozzá. És nekem is úgy rémlik, hogy nem kellett egy egész kör, hogy az utolsó helyről az élre álljon.
Nekem is csak ilyen hidegben meg 1,5 hónap állás után csinálja ha másnap vagy 3 nap múlva indítanám simán elindulna meg a nyáron sem volt vele gond na de megérdemli az új gyertyákat :)
Csak abban látom értelmét, hogy ha komolyan akarsz menni akkor egy ezressel sokkal könnyebb erőből menni.
600assal meg tudni kell motorozni ahhoz, hogy jól menjél.
Motorshow1ben láttam talán, hogy gsx-r kupán ahol egyformák a motorok egy külföldi elesett és a mezőny végéről kellett rajtolnia.
A magyar élvonalat ( Kispataki meg nem tudom még, hogy kiket bocs) akik az élről rajtoltak pár kör alatt lenyomott mindenkit. (fél körre emlékszem de az nagyon kevés. lehet, hogy 7kör volt).
Ja és 600assal mentek. Ha ők nem tudták kimotorozni akkor a halandó se fogja tudni.
GSX-R kupán elszokott indulni, mindig utolsóként rajtol de simán átmegy a mezőnyön. Igaz a Gixere is biztos, hogy többet tud mint a Magyar srácoké. Én már sokszor láttam a pályán, hát szemet gyönyörködtető ahogy közlekedik, még látványra is sokkal gyorsabb, nem csak a stopper mutatja ezt, élmény nézni.