Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom biztos van valami abban amit írsz többet láttál tapasztaltál mint én de a Motullal finomabb a váltó és ritkábban fordul elő mint ez előtt a Shelles olajjal.
Nincs összefüggés az olaj gyártója és ha "lukat" váltasz két fokozat között, legfeljebb hézagolási probléma de az is minimális
Egyébként a Shelles olajjal ez sűrűbben előfordult attól az olajtól klasszisokkal jobb a Motul 5100 10w40. Ja a Shell is 14w40 es fél szintetikus volt mint a Motul.
Köszönöm a véleményeteket. Én 5100-asból a 10w40-est használom most. Nincs is vele gond csak néha ha sportosan vezetek akkor előfordul hogy lukat váltok. Lánglovag is írta régebben hogy neki is előfordult ilyen de a Repsol olajjal nem vagy ritkábban fordul elő. De lehet maradok ennél az olajnál most máshogy érződik hidegebb van nem tud az olaj úgy felmelegedni stb.
Idén én is rápróbálok a 7100ra. csak, hogy legyen tapasztalat
Sportos utcai motorozashoz is boven jo az 5100. En eddig utca - palya vegyes hasznalatra is ezt hasznaltam. Kov. olajcserenel jon a 7100 de utcara akarmilyen sportossaghoz eleg lehet az 5100. Allitolag jobbat teszel ha surubben csereled az 5100at ugyanabbol a penzbol.
Nekem 5100 10w-50 volt. eddig nem volt baj. pályán lehet kevés. oda már jobb a 7100. Utcára szerintem bőven elég a 5100
mert milyen cuccokta keresel?
Nem kell félni én csak is 5100 a motult használtam mindíg és a 636 os kawámban is az volt és jó párszor téptem 270 ig a gépet sosem volt baj vele,nagyon jó olaj,max ha versenyezni akarsz állandóan pályán akkor kell másfajta olaj.
5100-al is nyugodtan tépheted a száját, nem kell aggódnod.
Hali

Köszi hogy megosztottad velem a tapasztalatod.
Még azért kíváncsi vagyok lánglovag milyen repsolt használ. Megnéztem googleban amit te használsz az full szintetikus. Ettől 1 kicsit tartok úgymond utcára elég lenne szerintem a fél szintetikus is. Motul 5100 ról azt olvastam hogy inkább túra sport túra olaj. Túrán vagy nyugis tempóban nincs is baj de ha megtépem 1 kicsit a száját nem olyan jó kellene valami olyan olaj ami 1 kicsit jobb sportosabb használatra is. Várom ki mit ír meg olvasgatok még a neten.
Sziasztok !

Valami nagy bontót nem tudtok ahol sok alkatrész van cbr fs/f4i-hez és esetleg nem hirdeti itt magát ?
Szia. tegnap este ért haza. ma meg családi banzájon voltunk. holnap sms-ben átdobom a címét és telszámát.
Szia,

Nem hívtál... leraktad tesódnál v mi a pálya?
Viszkettem mindenhol... gondolhatod mennyire. Sajna amikor megvettem, nem lehetett menet közben kipróbálni. Eddig csak a hangját hallgattam...ööööö....na jó, mentem vele az udvaron pár hosszt ...de hát mire elég az a 40 méter..
Azért a mai 6 fok még nem jó idő...
Én ma inkább nem mentem.
2 hete pénteken 16 fok és ragyogó napsütés volt.
Már csak pár hét;)

Nem ért rá? Basszus pedig gondolom mennyire vártad... :(
szasztok! Fogadni mernék, hogy gurultatok ma mindannyian ebben a jó időben! Én ma felhívtam a szerelő haveromat olajcsere ügyben...megígérte, hogy megvizslatja a mocimat menet közben. Meg akartam kérni,hogy vigyen el egy körre olajcsere után, de sajna nem ért rá.
Hali,
Csömörön van a Burmi motoros Laci ő nagy spiller teló témába, de ha nagy a sérülés akkor cserélni kell.... de van neki az is!
Különben is, mit Kawáztok itt állandóan, teljesen megzavarodik az ember...
(persze csak viccelek. Engem nem zavar. )
Jaa, az más.

Ettől függetlenül az általam elmondott bölcsességek érvényesek.
Tudom , hogy nem engem kérdezel , de én most cseréltem és Repsol Racing 4t 10w40-et raktam bele, ezt adta ki a program is az olajboltban ( bár nyilván mert ez a legdrágább ) 11.000 Ft ez a csúcs repsol
Hali!

Kis segítségre lenne szükségem. Olyan szakembert keresek, aki teleszkóp krómszár javítással foglalkozik. Tud valaki ilyet? Lényeg, hogy nem egyenesíteni kéne, hanem felületi sérülést kéne javítani.
A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv, Mana
Hali

Ha jól emlékszem Repsol olajat használsz a motorban és meg vagy vele elégedve jobban bejött , mint a Motul 5100. Nekem most Motul 5100 van benne. Jobb mint a Shell-es de a Repsolra még azért kíváncs lennék hogy milyen. Pontosan mi a típusa annak a Repsol olajnak amit használsz?

Előre is köszönöm.
Z1000 meg a z750 re gondoltam, hogy jobb választás a 750es.
z1000 csak 120-130le. 750es meg 106
Tud annyival többet, de a motorosok 99%-a (engem is beleértve) nem tudja kimotorozni a 180-200 lóerőt.

Egyébként érdekes, ha megnézitek a Supersport és a Superstock (nem Superbike!) köridőket.
Nem minden a motorerő.
A szénné tuningolt, de még így is gyengébb 600-as gépek a legtöbb pályán jobb időket mennek, mint az ezres szériaközeli stock gépek. Kivéve talán Monzát. Ennek az a magyarázata, hogy az ezresek csak az egyenesben vannak előnyben, kanyarban már korántsem.