Hát nem tudom biztos van valami abban amit írsz többet láttál tapasztaltál mint én de a Motullal finomabb a váltó és ritkábban fordul elő mint ez előtt a Shelles olajjal.
Egyébként a Shelles olajjal ez sűrűbben előfordult attól az olajtól klasszisokkal jobb a Motul 5100 10w40. Ja a Shell is 14w40 es fél szintetikus volt mint a Motul.
Köszönöm a véleményeteket. Én 5100-asból a 10w40-est használom most. Nincs is vele gond csak néha ha sportosan vezetek akkor előfordul hogy lukat váltok. Lánglovag is írta régebben hogy neki is előfordult ilyen de a Repsol olajjal nem vagy ritkábban fordul elő. De lehet maradok ennél az olajnál most máshogy érződik hidegebb van nem tud az olaj úgy felmelegedni stb.
Sportos utcai motorozashoz is boven jo az 5100. En eddig utca - palya vegyes hasznalatra is ezt hasznaltam. Kov. olajcserenel jon a 7100 de utcara akarmilyen sportossaghoz eleg lehet az 5100. Allitolag jobbat teszel ha surubben csereled az 5100at ugyanabbol a penzbol.
Nem kell félni én csak is 5100 a motult használtam mindíg és a 636 os kawámban is az volt és jó párszor téptem 270 ig a gépet sosem volt baj vele,nagyon jó olaj,max ha versenyezni akarsz állandóan pályán akkor kell másfajta olaj.
Köszi hogy megosztottad velem a tapasztalatod.
Még azért kíváncsi vagyok lánglovag milyen repsolt használ. Megnéztem googleban amit te használsz az full szintetikus. Ettől 1 kicsit tartok úgymond utcára elég lenne szerintem a fél szintetikus is. Motul 5100 ról azt olvastam hogy inkább túra sport túra olaj. Túrán vagy nyugis tempóban nincs is baj de ha megtépem 1 kicsit a száját nem olyan jó kellene valami olyan olaj ami 1 kicsit jobb sportosabb használatra is. Várom ki mit ír meg olvasgatok még a neten.
Viszkettem mindenhol... gondolhatod mennyire. Sajna amikor megvettem, nem lehetett menet közben kipróbálni. Eddig csak a hangját hallgattam...ööööö....na jó, mentem vele az udvaron pár hosszt ...de hát mire elég az a 40 méter..
szasztok! Fogadni mernék, hogy gurultatok ma mindannyian ebben a jó időben! Én ma felhívtam a szerelő haveromat olajcsere ügyben...megígérte, hogy megvizslatja a mocimat menet közben. Meg akartam kérni,hogy vigyen el egy körre olajcsere után, de sajna nem ért rá.
Tudom , hogy nem engem kérdezel , de én most cseréltem és Repsol Racing 4t 10w40-et raktam bele, ezt adta ki a program is az olajboltban ( bár nyilván mert ez a legdrágább ) 11.000 Ft ez a csúcs repsol
Kis segítségre lenne szükségem. Olyan szakembert keresek, aki teleszkóp krómszár javítással foglalkozik. Tud valaki ilyet? Lényeg, hogy nem egyenesíteni kéne, hanem felületi sérülést kéne javítani.
A válaszokat előre is köszönöm!
Ha jól emlékszem Repsol olajat használsz a motorban és meg vagy vele elégedve jobban bejött , mint a Motul 5100. Nekem most Motul 5100 van benne. Jobb mint a Shell-es de a Repsolra még azért kíváncs lennék hogy milyen. Pontosan mi a típusa annak a Repsol olajnak amit használsz?
Tud annyival többet, de a motorosok 99%-a (engem is beleértve) nem tudja kimotorozni a 180-200 lóerőt.
Egyébként érdekes, ha megnézitek a Supersport és a Superstock (nem Superbike!) köridőket.
Nem minden a motorerő.
A szénné tuningolt, de még így is gyengébb 600-as gépek a legtöbb pályán jobb időket mennek, mint az ezres szériaközeli stock gépek. Kivéve talán Monzát. Ennek az a magyarázata, hogy az ezresek csak az egyenesben vannak előnyben, kanyarban már korántsem.
Köszi hogy megosztottad velem a tapasztalatod.
Még azért kíváncsi vagyok lánglovag milyen repsolt használ. Megnéztem googleban amit te használsz az full szintetikus. Ettől 1 kicsit tartok úgymond utcára elég lenne szerintem a fél szintetikus is. Motul 5100 ról azt olvastam hogy inkább túra sport túra olaj. Túrán vagy nyugis tempóban nincs is baj de ha megtépem 1 kicsit a száját nem olyan jó kellene valami olyan olaj ami 1 kicsit jobb sportosabb használatra is. Várom ki mit ír meg olvasgatok még a neten.
Valami nagy bontót nem tudtok ahol sok alkatrész van cbr fs/f4i-hez és esetleg nem hirdeti itt magát ?
Nem hívtál... leraktad tesódnál v mi a pálya?
Én ma inkább nem mentem.
2 hete pénteken 16 fok és ragyogó napsütés volt.
Már csak pár hét;)
Nem ért rá? Basszus pedig gondolom mennyire vártad... :(
Csömörön van a Burmi motoros Laci ő nagy spiller teló témába, de ha nagy a sérülés akkor cserélni kell.... de van neki az is!
(persze csak viccelek. Engem nem zavar. )
Ettől függetlenül az általam elmondott bölcsességek érvényesek.
Kis segítségre lenne szükségem. Olyan szakembert keresek, aki teleszkóp krómszár javítással foglalkozik. Tud valaki ilyet? Lényeg, hogy nem egyenesíteni kéne, hanem felületi sérülést kéne javítani.
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv, Mana
Ha jól emlékszem Repsol olajat használsz a motorban és meg vagy vele elégedve jobban bejött , mint a Motul 5100. Nekem most Motul 5100 van benne. Jobb mint a Shell-es de a Repsolra még azért kíváncs lennék hogy milyen. Pontosan mi a típusa annak a Repsol olajnak amit használsz?
Előre is köszönöm.
z1000 csak 120-130le. 750es meg 106
Egyébként érdekes, ha megnézitek a Supersport és a Superstock (nem Superbike!) köridőket.
Nem minden a motorerő.
A szénné tuningolt, de még így is gyengébb 600-as gépek a legtöbb pályán jobb időket mennek, mint az ezres szériaközeli stock gépek. Kivéve talán Monzát. Ennek az a magyarázata, hogy az ezresek csak az egyenesben vannak előnyben, kanyarban már korántsem.