Na ez akár vitaindító is lehet, de leírom a véleményem.
Mindennek annyi az ára, amennyit adnak érte. Jelenleg 9 db F4 karbis van fenn hahu-n és 26 db F4I.
Szubjektív véleményem, hogy az F4I kategóriákkal szebb, karbikról már nem is beszélnék, jobb motornak gondolom, de nincs gyakorlati tapasztalatom semelyikkel, azonban modernebb az I.
Ebből kiindulva, nem értem az árazást, kicsit magasnak gondolom.
63 ezer kilóméternél, mire számíthatsz? Vezérműlánc cserére és mivel olasz foglamad nem lesz, mennyi lehetett benne... tehát bármire.
Kopottak a gumik, gumicsere 60ezer, vizsga fogalmam sincs, olaj/olajszűrő/légszűrő, esetleg gyertyák, szintén fogalmam sincs, de egy 100-as kiesik rá a zsebedből, ha minden kell. Fékek , tárcsék, állapota kéne és a berakott képen semmin nem látni, csak színét, mintha a párás üvegen keresztül fotózták volna.
Én egy tökéletes állapotú 99-00 F4-ért, max 500-550-et adnék, átírással, stb. úgyis 6-650-ban állsz meg. 6-700-ért F4I-t kapok, jó kérdés, milyen állapotút, de ki lehet fogni gondolom....remélem
Nézesd meg egy hozzáértővel és mondja meg mi cserés és számolj, nézz meg több motort, vannak bőven, alkudj, nehéz most eladni és ne hozd el az elsőt, ha tényleg az volt a legjobb, akkor majd visszamész érte.
Kis segítséget szeretnék kérni ! Szerintetek mennyit ér 1 Honda cbr 600 f4 1999/9 es évjáratú motor 63 000 km-rel ,magyar papíros de annak idején Olaszországból behozott gép ? Közepesen lestrapált állapotban,idén jár le a műszakija,gumik kopottak stb. Tehát én megvenni szeretném ! Mire lehet számítani ennyi KM- től(63 000) ? Előre is köszönöm a válaszokat ! Üdv.
Szia bury! Forgalmaztok gyári légszűrőt is f4i hez? Ha igen akkor az árát megtudnád mondani ,ha nem publikus akkor e-mailbe:) az adatlapomon van elérhetőség. Egyenlőre csak érdeklődés szintjén kérdezem. Köszi
én most cseréltem 48ezernél, ugyanez volt a kérdésem, utána is néztem és már nem emlékszem miért, de arra jutottam hogy a két gyertya közül bármelyik ugyanolyan jó.
halál mindegy melyiket veszed.
egy külföldi fórumon még az is kiderült hogy a szervizkönyben az egyik van írva, de a gyárból a másikkal jött ki, és az NGF ügyfélszolgálat is megnyugatta az ipsét hogy csereszabatos a 2 gyertya. hja és igen, drága cucc :)
Jaa értem, csak a sok cuccal meg a csajokkal akik már 200km után nyűgösek pályán a leggyorsabb leérni aztán inkább ott a 100km-es környéken motorozás rövidgatya póló együttesben :D meg városnézés
Letenyénél fel a pályára majd Karlovacnal simán le és át a hegyeken.
Csak a minimálisat töltenék pályán.
Ezzel KB 120 Km nagyon kellemes kanyargós hegyi főutat nyersz.
És Pont egy miniszerpentinen Senjnél érsz partot.
Onnan egész Zadari ilyen lesz.
Horvát pálya csak 170 Km.
230 magyar.Pesstől.
A többi viszont kellemes érdes főút a parton.Ami belefér.
Oda-vissza KB 1300 KM.
De az a 3-400 amit a parton megteszel a legjobb.
Sziasztok!
Tavasszal esedékes lesz a 24 ezres szervíz, ezér többek között gyertyát szeretnék cserélni a motoromban, de már végképp nem tudom hogy melyik kell bele IMR9A-9H vagy IMR9C-9H. Két helyen néztem meg az ww.ngk.com-on valamint az ngk.de-n és egyik az egyiket írja másik a másikat. Látom, hogy sokszor volt már téma de nem tudtam eligazodni, ezért kérem a segítségeteket. 2002-es F4i-ről van szó (nem Fsport) a motorszám 2323172. A segítségeteket megköszönöm, és ha meglesz a pontos típus akkor, akkor érdekelne, hogy manapság mennyibe fáj 4db gyertya.
Szerintem felesleges ezt a sok bakelit gumit linkelgetni... ilyet csak a bátrak vesznek mint ahogy a cigány lova aki nekiment a falnak..... nem vak ez, ............ hanem vakmerő....
Annyi új fejlesztés van újban és használtban is amit el lehet érni azokat keressétek!
Mindennek annyi az ára, amennyit adnak érte. Jelenleg 9 db F4 karbis van fenn hahu-n és 26 db F4I.
Szubjektív véleményem, hogy az F4I kategóriákkal szebb, karbikról már nem is beszélnék, jobb motornak gondolom, de nincs gyakorlati tapasztalatom semelyikkel, azonban modernebb az I.
Ebből kiindulva, nem értem az árazást, kicsit magasnak gondolom.
63 ezer kilóméternél, mire számíthatsz? Vezérműlánc cserére és mivel olasz foglamad nem lesz, mennyi lehetett benne... tehát bármire.
Kopottak a gumik, gumicsere 60ezer, vizsga fogalmam sincs, olaj/olajszűrő/légszűrő, esetleg gyertyák, szintén fogalmam sincs, de egy 100-as kiesik rá a zsebedből, ha minden kell. Fékek , tárcsék, állapota kéne és a berakott képen semmin nem látni, csak színét, mintha a párás üvegen keresztül fotózták volna.
Én egy tökéletes állapotú 99-00 F4-ért, max 500-550-et adnék, átírással, stb. úgyis 6-650-ban állsz meg. 6-700-ért F4I-t kapok, jó kérdés, milyen állapotút, de ki lehet fogni gondolom....remélem
Nézesd meg egy hozzáértővel és mondja meg mi cserés és számolj, nézz meg több motort, vannak bőven, alkudj, nehéz most eladni és ne hozd el az elsőt, ha tényleg az volt a legjobb, akkor majd visszamész érte.