Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre van a DOT szám a gumin.
Szia,

Nézd meg ezt hátha megfelelő!
Jó reggelt,

Azért írnak itt vad dolgokat emberek... igazán jól szórakozom!
Pár rövid esztendő és versenyző szinten nyomják... beszarás
nekem aztán tökmindegy, a lényeg hogy hála , nekem van motorom és imádok motorozni :) szép napot.
Csináltam már nagyobb marhaságot is és még élek.
Persze, a szinte nulla motorozási tudásommal majd ilyen mutatványokkal teszem meg az első kilométereket
Esetleg kocsival előtte elviszem a gumikat, majd utána elviszem a motort. Így sem kell a haver (szerencsére van)
Sziasztok!
Nincs valakinek service manual-ja 2002-es F4i-hez. Csak és kizárólag Fs-hez találok a neten, amiben ráadásul 12 ezrenként írják az olajcserét. Megköszönném, ha valaki linkelne vagy küldene egyet, ha lehet magyarul
Jah és még mindig vennék gyári kormányvégsúlyt.
Gyorsan forgatják őket.
2012-esek szerintem mind.
De mivel egy 2006-os Corsat koptatom és simán tapad ezért ha öregebb az se gáz.
Olvasom itt a hozzászólásaitokat, nekem az lenne a kérdésem hogy az R17-nél vajon mennyire újaek ezek a gumik. Nem szeretnék 2-3 éves gumit rendelni, de gondolom hiába kérdezném tőlük mikor gyártották nem hinném hogy tudnák mit küldenek el
Nem kell hozzá haver kocsival.
Népszerű szállítási mód hogy magadra húzod őket és mehet a menet.
Zoli32: Mivel nem SOS, szerintem majd akkor elgurulok egy gumishoz/szerelőhöz tavasszal, haver hozza kocsival majd a gumikat és felpattintatom:) Azert lehet menni ezekkel is.
Az új gumikat megrendelem most (ki tudja meddig akciós még), az erkélyen elférnek majd. Vagy tavaszig szoktak az ilyen akciók tartani? Még sose vettem motorgumit...

daVeFR: Akkor ez a gumi lesz a befutó:) Tnx!
Gumicseréhez elsődleges hogy valahonnan ha még kölcsönbe is egy első/hátsó emelő.
Ha csak hátsó van előre valamit szerkeszteni kell hogy fel tudd emelni az elejt.
Én simán felógatom spaniferrel.
Pesten a kékhold elég profin megoldja.
Nekünk most is PPOwer 2CT van az F4i-n. Az egy remek utcai sport gumi (nyilván nem az egyetlen).

A hátsó kerék könnyen ki-be szerelhető. Az elsőnél vigyázni kell, mert lehetséges nem tökéletesen központosítva visszarakni. Ezt a gumisok közül sem tudja/csinálja mindegyik. Jobban elmondani nem tudom, én az első gumi esetén elviszem a futóműves/apró mindenes emberemhez.
Hu, akkor ez a Conti felejtős, máshol is olvastam közben hogy rohadtul kopik és szar vizes úton. Kösz az infót!

Közben 62-ért találtam az r17-en egy pár Pilot Power-t 62-ért, ez lehet a befutó nálam!
A slickkel még nem tudom mit csinálok, lehet eladom a francba.

Valaki tudna adni egy linket vagy tanácsot, hogy hova vigyem majd lecseréltetni a gumikat (BP), illetve mire figyeljek ha leveszem a kerekeket? Nem vinném el a gépet a gumishoz, csak a felniket. Vagy nem jó ötlet?
Barmit csak SportAttack-ot ne!

Eddig ketszer volt Conti sport gumim, tobbet soha!
Az elso vetelem fele annyit birt mint pl egy PilotPower. A masodik a motoromon vilt amikor vettem. Vizes uton olyan temponal csukodott alam a kormany amit meg a VFR is rohogve tudott. Gyorsan is kopott, de ennek ellenere sem hasznaltam vegig. A hatso szetnyilt mintha pengevel vagtak volna keresztben. Mas is jart igy ezzel a gumival. Az elso meg rendes nyomassal gyogy temponal is megcsuszott. Alacsonyabb nyomason nem, de elkenodott a mintaja, tonkrement. Vhol van rola kepem.

Nem vagyok egyik marka hivoje sem. Rengeteg remek gumi van. De Contim tobbet SOHA nem lesz. Sztem a minosegbiztositasuk szar. Igy vannak jo peldanyok de ki lehet fogni botranyosan szart.
Hát felülök a motorra és dél felé veszem az irányt!
Láttam képeket a DTMKs rendezvényekről, asszem oda is beugrok majd párszor:)
Nekem nincs tapasztalatom ebben a kérdésben, csak azt írtam amit a boncteremben olvastam meg amit az ismerősöktől hallottam. Te mióta motorozol és mikkel nyomultál eddig?
nekem a conti sportattack első gumimban 30000 km van, kb csereérett de simán van még benne egy tizes (a széle például alig használt)
a hátsót 15000 után defekt miatt kellett cserélnem, teljesen rendben volt
most megint 15000 van benne (még mindig sportattack), a pályázás kicsit eszi de nem vészes..

nagyon függ a gumitól az is hogy milyen motor, milyen nyomaték, milyen pilóta. én pl nem vagyok egy rossi, ritkán viszek utast / csomagot, könnyű vagyok - nálam szerintem a leglágyabb gumi is elmegy minimum 10ezret, de inkább többet!
szerintem a SportAttack jó gumi utcára. megfizethető, dönthető, jó a vízelvezetése, nagyon illik a 600f utcai karakteréhez és elég sokat el lehet vele menni, a pályán is el lehet vele karcolgatni..
(sajna 15000 km után defektet kaptam hátul, de még jó volt a minta, az új hátsótól pedig szerintem 15000 km után megválok de én is csak azért mert a pályázáshoz valami jobb gumit szeretnék, és az eleje amúgy is csereérett, akkor már veszek valami lágyabbat hátulra is... mind a kétszer sportattackot vettem)
én spec nem vagyok a híve a "csapassunk egy kört a lánnyal hátha megutálja a motorozást" szemléletnek.
eddig mindenkit lightos tempóval vittem, volt aki 30nál is félt, volt aki városban 100 felett is ostorral csapkodta a hátsóm hogy siessünk

szerintem ha utasod van, inkább te igazodj hozzá, mint ő hozzád, elvégre az életével játszol

bölcsesség off
Még nem :) Még csak mostanában hallottam erről, pedig 6 éve lakom Dunában
Hatesz én most látom, hogy te pesti vagy. Akkor mi hogyan fogunk együtt gyakorolni?
Na pont az ilyen dolgokat érdemes magadról feltenni az adatlapodra. Jobbra fenn menj az adatlapra, onnan már latni fogod. Mások is írnak magukról poln ezekre a kerdesekre cálaszokat. És pár kép a motorról is jól jön.

Amúgy romettel kezdtem gyerekkoromban (sokan vagyunk így ezzel itt) majd volt jópár (kb 15) év kihagyás, aztán valami bekattant... Másnap nekiálltam motort keresni:)

Vegyél fel FB-on nyugodtan, ott könnyebben tudunk majd dumálni és nem offoljuk tele a fórumot

Az adatlapomon a FB elérhetőségem is ott van
köszi