Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bt021el 1x Pestről Soltra, kurva nagy esőben szarrá ázva csapattam 160al végig. 500valahány km-t mentünk aznap. Már fájt a seggem rendesen.

De nyáron pl reggel 7körül vagy este 9 után mikor már hűvösebb van akkor simán megtekerte a gumit ha úgy húztad oda.

A másik, hogy ezzel a gumival volt 1cm majrécsík. bt016al meg utcán is végig döntöm. Egyébként érdekes, hogy a hátsó már végig van döntve de az elsőn még van csík.

Most pilot power 2ct vagy bt016 lesz. Még nem tudtam dönteni :-(
Én sem szoktam állóra fékezni, kerekezni nem tudok, és nem is próbálkozom vele mert sajnálom. Sajnos a súlyom kb +15kg, de nem hiszem, hogy ez annyit jelentene.
Nekem is volt ilyen, motorfékkel is sikerült megcsúsztatni. Esőben meg végképp szar, a zirci vasúti átjáróban pl esőben majdnem megelőzött a hátulja, és még egyenesben is képes volt rázni a seggét nedves úton. Nekem sem lesz többet ilyen. Most pilot road 2ct van (Bury tesójától ) és ez már tényleg fasza! Esőben is atom stabil!
Köszi Baro, sokat segítettél. Valószínűleg a 2. fogom választani.
Most én is M3-at vettem,de még nincs fent, de kivácsi vagyok mit bír majd.
vagy road 3.
Aprilia Scarabeo.

Nekem volt Aprilia Leonardo 2db is. Nagyon jók. Keveset fogyaszt és megy faszán, kényelmes is.
tiéd a piros pont :-)
Igen, Azon a bizonyos napon fényképzetem.

Célegyenes utáni nagy kanyar kijárata kecsón.

Csináltam videót is de elég bénán kameráztam. Csak elsuhansz.
Szia
Nekem Michelin Pilot road 1 van hátul. Elöször azt hittem ez a jó választás ami a tartósságát illetve be is vált. AMit nem szeretek benn ha dönteni akarod a motort van egy pont amikor olyan hirtelen billen hogy szinte megilyedek.
Szerintem nem a legjobb a gumi profilja.
Kezdőként visszafogott tempónál nem rossz de szerintem aki komolyabban gondolja a kanyarodást ne ezt válassza.
Haveromnak bandit 650-en pilot road kettese van, mentem vele és a két motor karakterisztikájától függetlenül nem éreztem hogy akkorát billent volna a motor. Az szerintem sokkal jobb mint az elődje
Remélem segítettem.
JA kb 10000km van a roaomban és megjelent a mintázatán egy hosszanti repedés pedig vadi új volt mikor vettem (DOT szám alapján is)
Nekem volt. Többet nem lesz. Az én motorom hűvösebb időben elforgatta.
Köszi!
2.
Csak.
Az gáz. Michelin Pilot Road 1-2?
Piaggio Liberty 125.

Nagyon jó kis masina elnyűhetetlen ha becsben tartják!
És ugyanakkora minden rajta mint az 50-es verzió!
Egyébként itt! olvashatsz róla némi hazugságot magyarul....
Bocs az OFF-ért, de jó társaság révén számíthatok válaszra. Kollégám 125cm3 robogót akar, min. 2000 évjárat, 4 ütem, nagykerekűt. Mit érdemes venni ami megbízható, occó, "igénytelen" ? abszolút analfabéta, nem fogja szerelgetni, munkába járásra kell neki. Köszi.
Ez kecskemét, mert ugyan én még nem voltam ott, de biztos, hogy nem kakucs.
Ha már túra akkor a 023-at keresd.
Tudtommal "általános" túragumi kopásmentes bakelit kemény 1000 kilcsit is belerakhatsz....
Ha nem muszáj cbr-re ne használd emeled a rizikó faktort...
Akkó benéztem.
Sziasztok.
Mondjatok nekem valamit a Bridgestone Battlax Bt021-es gumiról!Mit hallottatok/tapasztaltatok vele kapcsolatban?
Ez az a kanyar ahova most sok százmilláért egy gyönyörű épületet építettek szemben a "célegyenessel".
Itt már én is nyírtam füvet a szupermotóval....
szeptember 29-én készült a kép, szóval ez kecskemét és aznap estem el :)
a kérdés már csak az hogy melyik kanyar ez!
ezen a fotón én vagyok, szóval vagy kakucs vagy kecskemét, euroringen még nem voltam :)