Hát nem volt rossz.
Kocsi horvátba? ? ? ?
Ne viccelj..................minek?
Max valencia,sardenia és a Francia alpok rivierával együtt.
Használtgumiztam,osztottam szoroztam és arr jutottam hogy sportgumik és 120000 km-es évi futás melett hogy használt és új gumi fellelési ártól függően egálba vagy max 5-10e forint spórba jövök ki használttal az újhoz képest.
Igazából szupersport vagy pályagumi az amit talál az ember értelmesen 15 körül használtat 12e-rével számolva kell 3 hátsó 1-2 első.
Az KB 45-50e plusz 4 szerelés 5e KB.Az új meg 60 rugó és egy szerelés.
És ez az olcsóbb verzió.Ha nem sikerül kifogni 12e-ért akkor 15-16 és fordul a matek.
Használttal úgy a jó hogy nem egyszerre adod ki a pénzt hanem apránkénrt.Oszt ennyi.
Hát erről nem sok mindent találni magyarul a guglin. de a szett ár kb 85-90 E körül mozog ( én 53-ért vettem párban a MEZ SP M3-akat) , annyiért lehet is jó, de gondolom ezek nem igazán CBR-ekre valók ?
Az jó túra lehetett.
Én is elmennék. Csak kell egy kísérő kocsi. Ha meg van kísérő kocsi akkor jobb egy utánfutón kivinni a mocit ( gazdaságosság szempontjából ) ahol meg kezdődik a móka ott ledobni a motort és lehet motorozni.
Újonnan annyiba kerül mint a bőrruhám.
Nagyon sokallom.
Múlt szezonban egy első és 2 hátsó ment le. ( mind használt )
Mondjuk ami most fent van azzal még a tavaszi bemelegítés meglesz.
Így 30-40ből megúsztam a dolgot. Viszont az új az mégis csak új.
Főleg párban.
Ugye azon aggódok, hogy ha megveszem párban újonnan és júliusra lerúgom akkor bajban leszek.
Végülis nem.
Zadarig.
Nem új volt...............használt.
Ha újonnan veszed szerintem elmegy egy 8-10000-et.
És jó volt semmi kockásodás nem volt benne.
Olvastam róla tesztetek ott 6-7ezer körül mentek el.
Bár ezek a tesztek szerintem olyanok, hogy itt egy szett gumi, ingyé vigyed de jól sikerüljön a teszt. Összehasonlításban meg itt a szett gumi meg egy 20es és jobb legyen mint pl a dunlop.
szóval fasz tudja. Neked legalább elhiszem. Csak kevesellem.
Legrosszabb: Ha megsérül a gumi.
Elvileg: Amikor jelzi a kopásjelző.
Gyakorlatilag: A közepe előbb elkopik mint, hogy a gumi szélei fele lévő kopásjelző megjelenne.
A 021 egy regebbi turagumi annak se sikerult nagyon.a 016 egy sportgumi es az se az igazi.elegge utaltak a sporttulajok.nekem se jott be.volt hogy 30 centit arrebbrakott nyaron.
Elvileg van 016pro verzio belole az mar jobb.
Briginel minnel kisebb a szam annal sportosabb.
Az lehetséges, hogy a motorfüggő? Úgy értem, hogy ugyanaz a pilótával ugyanolyan vezetési stílussal más motoron másképp működik. Hogy lehet az, hogy egy régebbi fejlesztés jobban működik? Elvileg mindig egyre jobbat és jobbat csinálnak, vagy csak én gondolom így?
pl nem mind1, hogy ötödik nyomatékból előzöl vagy vissza háromba és gyáááááá. Sok fék sok elindulás is jobban koptatja szerintem mint az egyenletes tempó
Nekem is kb 2,5mm volt induláskor hazaérve ez a látvány fogadott :(
CBR 600 F2-re keresek sportdobot baráti áron. Bármilyen megoldás érdekel, összekötőcsövet sztem tudok csináltatni is akár.
Kocsi horvátba? ? ? ?
Ne viccelj..................minek?
Max valencia,sardenia és a Francia alpok rivierával együtt.
Használtgumiztam,osztottam szoroztam és arr jutottam hogy sportgumik és 120000 km-es évi futás melett hogy használt és új gumi fellelési ártól függően egálba vagy max 5-10e forint spórba jövök ki használttal az újhoz képest.
Igazából szupersport vagy pályagumi az amit talál az ember értelmesen 15 körül használtat 12e-rével számolva kell 3 hátsó 1-2 első.
Az KB 45-50e plusz 4 szerelés 5e KB.Az új meg 60 rugó és egy szerelés.
És ez az olcsóbb verzió.Ha nem sikerül kifogni 12e-ért akkor 15-16 és fordul a matek.
Használttal úgy a jó hogy nem egyszerre adod ki a pénzt hanem apránkénrt.Oszt ennyi.
Egy szezon után is úgy néz ki mint az új. Kemény mint a beton
Én is elmennék. Csak kell egy kísérő kocsi. Ha meg van kísérő kocsi akkor jobb egy utánfutón kivinni a mocit ( gazdaságosság szempontjából ) ahol meg kezdődik a móka ott ledobni a motort és lehet motorozni.
Újonnan annyiba kerül mint a bőrruhám.
Nagyon sokallom.
Múlt szezonban egy első és 2 hátsó ment le. ( mind használt )
Mondjuk ami most fent van azzal még a tavaszi bemelegítés meglesz.
Így 30-40ből megúsztam a dolgot. Viszont az új az mégis csak új.
Főleg párban.
Ugye azon aggódok, hogy ha megveszem párban újonnan és júliusra lerúgom akkor bajban leszek.
Zadarig.
Nem új volt...............használt.
Ha újonnan veszed szerintem elmegy egy 8-10000-et.
És jó volt semmi kockásodás nem volt benne.
2000km az geci kevés. közepe kopott el?
Olvastam róla tesztetek ott 6-7ezer körül mentek el.
Bár ezek a tesztek szerintem olyanok, hogy itt egy szett gumi, ingyé vigyed de jól sikerüljön a teszt. Összehasonlításban meg itt a szett gumi meg egy 20es és jobb legyen mint pl a dunlop.
szóval fasz tudja. Neked legalább elhiszem. Csak kevesellem.
Horvát 8-as út volt.
Itt még volt minta 2,5 mili kb.
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Egy 3 milis darabot lenulláztam 2000 km alatt.
nézegetem nagyon.
Fogalmam sincs mennyit érhet én 15.000Ft ra gondoltam az sok érte?
Legrosszabb: Ha megsérül a gumi.
Elvileg: Amikor jelzi a kopásjelző.
Gyakorlatilag: A közepe előbb elkopik mint, hogy a gumi szélei fele lévő kopásjelző megjelenne.
De elvben akkor kéne.
Elvileg van 016pro verzio belole az mar jobb.
Briginel minnel kisebb a szam annal sportosabb.
pl nem mind1, hogy ötödik nyomatékból előzöl vagy vissza háromba és gyáááááá. Sok fék sok elindulás is jobban koptatja szerintem mint az egyenletes tempó