Ha ebből a négy sorból elsőre menni fog neki flottul és gördülékenyen a nyolcas, szerintem rohanjon talma sulijába... mert akkor TT menő még lehet belőle
Én utcára el nem tudom képzelni hogy valaha is sportmotort vegyek.. max funbikeot. De vitát nyitni nem akarok. Sportmotor pályára való szerintem.. Nyugaton túl sok a sebességhatár itthon meg túl sok kompromisszumot kívánnak az utak. Valahogy nem látom, miért is lenne jó
Nem tudom mennyit mentél már nagymotorral.. de ezt (ha nem lebeg az ember feje felett az anyagi felelősségvállalás ördöge) nem olyan nehéz elsajátítani..Persze ehhez nem árt ha jó karakterisztikájú motort választunk.
Igazából csak annyi az egész hogy jó ütemben kell
nyomogatni kifelé az ívbelső kormányvégeket
kezelni a hátsóféket
és húzni a gázt.
Nem gyári, meg szépen le is van áttételezve. Ez a stílus nekem is bejön kipróbálnám szívesen de itt is gyorsan fogy a technika, tehát kéne hozzá egy ideális gép is.
Az első három fokozat "ész nélküli" eltekerése akkor már inkább az... bár még az is csak halványan közelíti a kimotorozás fogalmát.
Igazából szerintem az tud kimotorozni egy motort aki annak minden saroktulajdonságát. Fék-futómű-motorerő olyan játszi könnyedséggel veszi ki a gépből minden lehetséges szituációban, hogy ott már csak annyi (biztonsági) tartalék marad, amit aki nem a motoron ül, észre se vesz.
Persze huzamosabban így motorozni meglehetősen drága mert kopik minden... néha a ruha is
Én most is egy nagy gyereknek érzem magamat. Most leginkább a rutinozás, bólyázás érdekel a legjobban.Azután a túrázásnak szeretnék hódolni (és a bólyázásnak) Láttátok már ezt a videót: http://www.youtube.com/watch?v...
Besszarábia. Szerintetek a gyári kormány van a motoron?
Nekem is ezek jöttek szóba nagyjából, amikor a cbr-t vettem (+bandit meg fézer), de a sportmotoros haverok azt mondták, azoknak semmi értelme. Azóta tudom, hogy nem így van, de egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt választottam első nagymotornak. Csak lenne már egy 15 fokos napos hétvége!Vagy 10!
Azt mondják az első benyomás sokat számít. A banditalányhoz hasonlóan sokat gondolkodtam, sokféle motort számításba vettem. (GS500, CB500, CBF600,VFR 750, GSXF, stb...stb) Végül az üléspozíció ennél volt számomra a legmegfelelőbb, aztán jött a külső, ami szintén megfogott, és ehhez hozzájött még a hondák megbízhatóságáról szóló mendemondák...
Mindent ki lehet...csak van amit már nem lehet nagyobbra cserélni
Egyébként közúton úgyse nagyon lehet feszt kimotorozni azt ami egy ilyen sportmotor futóművében és motorjában van. Úgyhogy ezt majd ha belerázódsz a motorozásba vagy azért fogod lecserélni mert egyszerűen megöregedett, vagy mert más stílusú motor jobban kielégíti a vélt vagy valós igényeid.
Sajnos ez még csak jogsiszerzős. Nem a legjobb választás a 600FS ezt én is tudom. De nem akarok 70k-kat fizetgetni motorátírásra + amilyen nehezen lehet eladni manapság a motorokat... úgy gondoltam 1-et veszek ami nem túl harapós, viszont nem fogom kinőni talán soha.
Csak szurkálódom. Ha lezúzták volna, annak lenne nyoma máshol is. Nyilván csak lefújták feketére, mert az a fosszín tényleg nem a legszebb, valljuk be. Én egyébként a hátulját is úgy hagynám, a célnak megfelel. Legalább egyedi.
Elképzelhető. Semmi nem utal arra, hogy nagyot pereceltek volna vele. Ezt még megnéztem a vételkor, viszont az eltérő farokidom nem tűnt fel. Így nem eredeti állapotú, egy picit zavar, de nem égető a visszaalakítás. Most van máshová tennem a pénzt. Beiratkoztam a mocisuliba.
Lehet. Vagy lecserélték a deklit pl ezüstre, és az nagyon elütött volna. Gyárilag olyan színe volt, mint a villaszárnak. Egyébként a hátulját többen átépítették így, lehet sokat mentek ketten, és ez kényelmesebb.
Találtam fekete segédvázat farokidommal, de a csávónak van még egy 1000RR -re való farokidom + tuono féknyereg és csak egyben akarja eladni az egészet. Majd jártamban keltemben beugrok egy mocibontóba és lebeszélem a dolgot.
Igazából csak annyi az egész hogy jó ütemben kell
nyomogatni kifelé az ívbelső kormányvégeket
kezelni a hátsóféket
és húzni a gázt.
Leírva ez nem is olyan bonyolult
Igazából szerintem az tud kimotorozni egy motort aki annak minden saroktulajdonságát. Fék-futómű-motorerő olyan játszi könnyedséggel veszi ki a gépből minden lehetséges szituációban, hogy ott már csak annyi (biztonsági) tartalék marad, amit aki nem a motoron ül, észre se vesz.
Persze huzamosabban így motorozni meglehetősen drága mert kopik minden... néha a ruha is
http://www.youtube.com/watch?v...
Besszarábia. Szerintetek a gyári kormány van a motoron?
Kimotorozás sokak szerint annyit tesz, hogy 6. stift gáz.
Ha azt tudom akkor már mindent tudok
Egyébként közúton úgyse nagyon lehet feszt kimotorozni azt ami egy ilyen sportmotor futóművében és motorjában van. Úgyhogy ezt majd ha belerázódsz a motorozásba vagy azért fogod lecserélni mert egyszerűen megöregedett, vagy mert más stílusú motor jobban kielégíti a vélt vagy valós igényeid.