Sziasztok !
Érdeklődnék,hogy hol tudnék venni legolcsóbban a neten Honda cbr 600f4 hez láncot, lánckerékkel első hátsó,és fékbetéteket ?
Kb. mennyibe kerül ?
Üdv.
Olyan viszonyitasi alapom volt ott, ami ritkan adatik meg a magamfajtanak. Ebedszunetben lecsereltem egy masik szinten hasznaltra es pa-pa-paaam! Elmult minden nyugom. Elvezni kezdtem a korozest. No, nem lettem Rossi attol sem de 4-5 mp egybol leugrott. Annyit meg sosem fejlodtem egy ora alatt :)))
Hali. CB 500 után, egy CB 600at, vagy CBF 600at néznék. Csak véletlenül, vagy tényleg, a CBF600asok olcsóbbak mint egy hornet? Mondjuk régebbi típusú, pl 2003as hornet 2500€, viszont van már 2006os CBF, ugyanúgy 2500€. Ezért kérdem, hogy ez msot pont véletlen, és a műszaki adatok miatt ugyanaz az ár, vagy tényleg, jobban megérné venni egy CBF600ast, ugyanazon az áron, viszont újabb, kevesebb km-el. Tudom hogy a hornet erősebb, de nekem nem kell annyi erő, bőven elég az 50 akárhány kW is.
én hetedik éve motorozom és negyedik éve van meg a CBR, 1 éve pályázok kis pályákon (kakucs, kecskemét)
nem volt még más gumim a sportattackon kívül, de nem nevezném egyszerűen szarnak. én el tudtam vele menni 30000 km-t necces szituációk nélkül, meggyőződésem hogy közúton akinek bármilyen gumi csúszkál a motoron az nem a tudásának / útviszonyoknak megfelelően vezeti a gépet. aki közúton a határokat feszegeti, az már réges régen a törvényes kereteken túl motorozik, kár is saját magunkon kívül mást okolni ilyenkor egy perecelésért
mondjuk én nem kísértem a sorsot, ha egy kanyart én 40-nel tudok bevenni akkor nem próbálom meg 50-nel
idén viszont kell nekem valami pályagumi, ami utcán is kiszolgál. én a metzeler m5-ről hallottam sok jót, olyan tulajdonságai vannak mint egy kétkomponensű guminak, mégis 1 komponensű, nincsen ragasztva stb..
De szerintem aszfaltfüggő ahogy mondtad.
Mondjuk szerintem nem elkenődik hanem így kopik meg. Meg ugye a meleg gumi összeszedi a gumitörmeléket a pályáról. Utcán pár kör alatt olyan lesz mint amilyen volt.
el tudom képzelni amit mondasz a minőségi szórásról.
a képen a gumi szinte új, nekem kecskeméten szokott így kinézni mert ott elég durva az aszfalt, bár a kis mintákat én nem vettem így szemügyre. kakucson gyönyörűen kopik, nem ilyen érdes az egész felület.
ez lehet rossz nyomás miatt, nem megfelelő gázkezelés, nem megfelelő döntés, rossz futómű miatt, és persze lehet a gumi is szar, ki tudja.. az is lehet hogy csak a stílusodnak más gumi felel meg és ennyi.
én a saját stílusommal és a sportattackkal gyönyörű high sideot mutattam be, de eszembe nem jutott még a gumira fogni.. amíg a simsonokkal körbemotoroznak addig a legolcsóbb sportgumival is jobbat kéne mennem ha lenne hozzá tudásom, ami nincs
Látom a pilot poweren gondolkodsz. A pilot power 1 komponensű hamar fogy (600F-en kb 5000 km a hátsó) annyit bírt unokatesómnak. Most neki is meg nekem is pilot power 2Ct van. A hátsó kibír 8-10 000 Km-t és nagyon jól tapad. Ha nem sokkal drágább sztem 2Ct-st vegyél jobban megéri.
R17-tel kapcsolatban én is onnan vettem a gumit tavaly. Zsír új volt néhány hetes volt csak.
Én kétszer rendeltem tőlük, mindig pár hónaposnál nem öregebb gumi jött. Én elégedett voltam velük, mivel sokszor olcsóbbak voltak mint a többiek. A mayer gumi küldött nekem 4 éves gumit is újban.
Íme a Coni SportAttack!
Ekkor új volt (nekem) a motor, féltettem is, nem is volt sport motorom előtte. Vmi röhejes, lassú csoportos időket mentem vele a Pannoniaringen, és attól lett ilyen. A piros karikával jelzett minták (főleg az alsón látszik ezen a képen) egyszerűen elkenődtek. Nem is kopásnak mondanám. Ismétlem, röhejes tempónál.
Előtte a Pilisben, ilyen "új motor, álmaim gépe, kedvesem mögöttem, laza túrázós kicsit döntögetős" tempónál a vizes aszfalton koppig csukódott a kormány. Utána Dömösről kifelé szintén nem ördögi tempónál egyszerre csúszott meg eleje-hátulja.
Hallottam másoktól is ugyanilyen tapasztalatokat, de jókat is. Csak arra tudok gondolni, hogy a minőségbiztosításban van/volt vmi gebasz, így nagy a szórás minőségben.
Magyarul szerintem nem fogsz találni hacsak valaki le nem fordította!
http://www.mammutmail.com/hu/m...
Tudnál árat írni ? Megköszönném !
Érdeklődnék,hogy hol tudnék venni legolcsóbban a neten Honda cbr 600f4 hez láncot, lánckerékkel első hátsó,és fékbetéteket ?
Kb. mennyibe kerül ?
Üdv.
Próbáltam velük üzletelni, hogy veszek 20 pár gumit egyszerre. De 63 ezerből engedtek 3 ezret. Ami vicc kategória szóval nem lett üzlet.
nem volt még más gumim a sportattackon kívül, de nem nevezném egyszerűen szarnak. én el tudtam vele menni 30000 km-t necces szituációk nélkül, meggyőződésem hogy közúton akinek bármilyen gumi csúszkál a motoron az nem a tudásának / útviszonyoknak megfelelően vezeti a gépet. aki közúton a határokat feszegeti, az már réges régen a törvényes kereteken túl motorozik, kár is saját magunkon kívül mást okolni ilyenkor egy perecelésért
mondjuk én nem kísértem a sorsot, ha egy kanyart én 40-nel tudok bevenni akkor nem próbálom meg 50-nel
idén viszont kell nekem valami pályagumi, ami utcán is kiszolgál. én a metzeler m5-ről hallottam sok jót, olyan tulajdonságai vannak mint egy kétkomponensű guminak, mégis 1 komponensű, nincsen ragasztva stb..
De szerintem aszfaltfüggő ahogy mondtad.
Mondjuk szerintem nem elkenődik hanem így kopik meg. Meg ugye a meleg gumi összeszedi a gumitörmeléket a pályáról. Utcán pár kör alatt olyan lesz mint amilyen volt.
a képen a gumi szinte új, nekem kecskeméten szokott így kinézni mert ott elég durva az aszfalt, bár a kis mintákat én nem vettem így szemügyre. kakucson gyönyörűen kopik, nem ilyen érdes az egész felület.
ez lehet rossz nyomás miatt, nem megfelelő gázkezelés, nem megfelelő döntés, rossz futómű miatt, és persze lehet a gumi is szar, ki tudja.. az is lehet hogy csak a stílusodnak más gumi felel meg és ennyi.
én a saját stílusommal és a sportattackkal gyönyörű high sideot mutattam be, de eszembe nem jutott még a gumira fogni.. amíg a simsonokkal körbemotoroznak addig a legolcsóbb sportgumival is jobbat kéne mennem ha lenne hozzá tudásom, ami nincs
Látom a pilot poweren gondolkodsz. A pilot power 1 komponensű hamar fogy (600F-en kb 5000 km a hátsó) annyit bírt unokatesómnak. Most neki is meg nekem is pilot power 2Ct van. A hátsó kibír 8-10 000 Km-t és nagyon jól tapad. Ha nem sokkal drágább sztem 2Ct-st vegyél jobban megéri.
R17-tel kapcsolatban én is onnan vettem a gumit tavaly. Zsír új volt néhány hetes volt csak.
egyébként én a sárgataxinál kezdtem de a gyakorlathoz átküldtek hozzá.
Ekkor új volt (nekem) a motor, féltettem is, nem is volt sport motorom előtte. Vmi röhejes, lassú csoportos időket mentem vele a Pannoniaringen, és attól lett ilyen. A piros karikával jelzett minták (főleg az alsón látszik ezen a képen) egyszerűen elkenődtek. Nem is kopásnak mondanám. Ismétlem, röhejes tempónál.
Előtte a Pilisben, ilyen "új motor, álmaim gépe, kedvesem mögöttem, laza túrázós kicsit döntögetős" tempónál a vizes aszfalton koppig csukódott a kormány. Utána Dömösről kifelé szintén nem ördögi tempónál egyszerre csúszott meg eleje-hátulja.
Hallottam másoktól is ugyanilyen tapasztalatokat, de jókat is. Csak arra tudok gondolni, hogy a minőségbiztosításban van/volt vmi gebasz, így nagy a szórás minőségben.