Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem értettétek félre, így alakul a futás:
első gumi, most 30000.- km
hátsó gumi, 15000.- km után defekt -- csere
hátsó gumi második felvonás: 15000.- km, még fenn van

mind a kettőt le tudom fotózni ha megyek a motorért, és meg tudom mutatni hogy néznek ki jelenleg. az első már elég viseltes mondjuk, de a hátsóból kinézek még jópár ezret.. aztán lehet a fotó alapján fog kiderülni hogy már nagyon a végét járja!
Euroring célegyenes előtti nagyívű ha jó tévedek.
fogós kérdés :)
ha nálam lesz a motor lefényképezem a hátsót, abban most van 15ezer kb. nem kizárt hogy már kockás, minta van rajta még bőven így nem szoktam ezen aggódni

amúgy nyugis sofőr vagyok, és kb 60 kilós. nem szoktam állóra fékezni, nem szoktam egykerekezni, burnoutolni, lehet ennyi a titok
na ez honnan van és melyik kanyar ez pontosan?
Bocsánat véletlenül 2 linkeltem be
Sziasztok!

Esetleg valakit érdekelne baráti áron egy Leo Vinche SBK (utcán nem használható nincs benne E jelölés) enyhén sérül kipufogó dob és összekötő cső? (a tej és a virágföld már nem eladó )
Sziasztok!

Esetleg valakit érdekelne baráti áron egy Leo Vinche SBK (utcán nem használható nincs benne E jelölés) enyhén sérül kipufogó dob és összekötő cső? (a tej és a virágföld már nem eladó )
Egyébként ez a kockára kopás engem is érdekel... Pl az én esetemben MEZ SP M3-nál vagy bármelyik hasonló guminál hamar jelentkezik a jelenség, ha nem döntögetem állandóan lábtartóig? vagy ez, hogy működik?
Hali!
Beszélgettem pont egy haverral a gumikopásról, mert a régi sport demonom eléggé kopott, miután kocka lett (úgy vettem a motoron).
Azt mondta, ha kocka, már baszhatom, nem tudom belőle kikoptatni és tényleg nem ment, el is kopott gyorsan, mint a radír.
Tapasztalata szerint embertől függ a kopás (ha ugyanazt használod), gázhasználat (minél agresszívebben használod a gázt, annál jobban kopik), mennyire döntögetsz, mennyire rakod ívre, van/nincs ABS, illetve nagy súlynál és a guminyomás (de ezt nem értettem, hogy most mi a jó) , ha utassal motorozol, akkor is jobban kopik, illetve ha kockára rakod secc perc alatt elkopik.
Hogy ezekből mi az ami igaz vagy a legfontosabb, nem tudom, talán itt páran jobban érzik, én még nem koptattam sokat.
nem túra volt rajta hanem az M3 elődje a sima M vagy M1? nemtom hogy hívták... De bakelitkeméy volt és kopott... Asszem DOT 4202, tehát 2002-tes, tehát gondolhatod...
Hali,
Az M3 nagyon jó átmenet a full sport/sporttúra gumik között. Szerintem egy tizest tuti elmegy még ha tolod is neki!
Bár szerintem a Conti sem rossz széria bár ki lehet belőle fogni nem jó sütést.
Nekem az FZ6-on Conti road volt első szériás, fülem farkam leért a pályán és jól bírta az adjusztálást sok utas kilométerrel fűszerezve.
Szerintem több/sok olyan gumifajta van ami megfelel akár a sportos akár az utazós kívánalmaknak jó vagy kiváló időjárás állósággal.
Én személy szerint azt nézem legelső szempontként mennyi minta lóg be a gumi közepére hiszen azon megyünk a legtöbbet. Aztán jöhet a többi szempont.
A Hayára pl.. a Pirelli Diablo-t néztem, mert nem igazán van minta középen. Két komponensű ha jól emlékszem és kurvára bírta a strapát és a kanyarodást is a tankkal...
Term. ez szubjektív megítélés van még ezer ok/okozat
Szia!

Nekem az FZS-en van ilyen gumim eddig 3000 km mentem de szerintem még vagy 8000 simán elmegy! Ja és ha túra gumi után fogod használni akkor nagyon durván jó érzés lesz azt garantálom!
Nem vagyok egy nagyon döntögetős figura de a Transzfogarason majdnem peremig ment a gumi széle és soha nem csúszott meg! Esőben is volt alkalmam kipróbálni ott is nagyon jól teljesített! Mondjuk amikor szakadt nem téptük neki az igaz!
Én most cseréltem le vadiúj M3 Sportec-re kíváncsi leszek mennyit kopik az idén, bár én nem durvulok vele. A régi, amivel vettem sima MEZ M1 volt az is kopottasan kb 35-40%-os, azzal mentem még kb 3500km-t. De már szinte kuka lett a hátsó, az első még bírta volna... egy picit...
Ebből kiindulva, mivel egy kicsit korszerűbb az M3 és vatta új úgy gondolom egy 8-10E -t elmegy... remélem...
Hát erre a 30.000 km-re én is kíváncsi lennék, nem megkérdőjelezni akarom, semmi jogom hozzá, csak engem is érdekelne, hogy bírt ki egy sportattack 30K-t. ? Vagy lehet, hogy félreértettük itt a kollégával, és mondjuk a 3 szett gumi bírt 30.000-et összesen...
Hali! V-2, 1000cm3 azért más kategória, de nekem CBR-em van!
Haveromnak van egy sv1000-se.
Megy előttem és ha odacsavarja neki akkor szabályosan látni, hogy kopik a gumi. A gumi közepe tök fekete lesz.

Eddig csak nála láttam ilyet. Nyomaték azért odabasz a guminak.

Csak annyit akartam mondani ezzel, hogy nem mind1, hogy hogyan kezeljük a gázt. súly, nyomás, stb
Szia Stifi!
Én is használtam Conti sportot, hátul csak egyszer, mert kb 4500km után már nem volt rajta minta. Ezután elöl sport, hátul road volt. Így kb ugyanannyit bírtak ami nálam 6-7 ekm volt.
Én szerettem, és a kopástól eltekintve meg voltam elégedve vele, igaz pályán sosem jártam, és vizen is talán 1-2 szer mentem vele.
Azóta több gumit is kipróbáltam, de kb. mindegyik ennyit bírt.
Légyszíves áruld el mi a titka annak, hogy Nálad 4-5ször annyit bírnak?
Milyen sztárfotót találtam.
Van belőle bőven :-)
Van még annyi, hogy kitartson februárig? Mert jöv. hónapban rendelnék egyet. Én utalom a pénzt, te meg elküldöd levélként, úgy ok?
Az egy kicsit megnyugtató, hogy ebben a krisztusi korban nem én vagyok az egyetlen, aki először ül nagymotorra. Kicsit félek, hogy nem fog menni, de ugyanakkor úgy izgulok, hogy összekocognak a fogaim, ha arra gondolok, nemsokára húzhatom a gázt. Néha el sem hiszem, hogy van egy ekkora motorom......
Köszi.
Örülök ha tetszik.Bár csak egy sima túravideó.
09-ben augusztusig azt se tudtam eszik vagy isszák a nagymotort.Csak egy robim volt.
Jogsi augusztusban kezdve tél beálltáig nem lett meg.10 márciusában levizsgáztam.
Bár addigra begyűjtöttem a motort és augusztusra sok itthoni után simán elmentem egy 4-napos glocnerre.KB így kezdődött.
Bár az edelwes macskakövesén olyan merev voltam hogy nem mozgott még az állkapcsom se anyira bef...tam.

Egy titka van.
Menni,menni,menni.
És nem csak a velencei tóig.Érdemes egy jó csapatot kifogva minnél több kanyargós utat felderíteni.
Figyelni a jobbakat..........na nem vakon menni utánuk csak figyelni.
Írj egy email légyszi és küldöm az ajánlatot.

adatlapon van elérhetőség
Jaja, előre mozogtam 10-12 centit, hogy elférjen a lábam a másik motortól, majd felraktam az egyik lábam a lábtartóra, amíg támasztottam a másikkal és ezt még meg is cseréltem, még mocorogni is volt lehetőségem
Most néztem meg Zoli32 videói között a 2012-es évad címűt, és azt kell mondjam,hogy egészen lenyűgözött. Ezért vettem a mocit, én is ilyen videókat akarok csinálni. Qrva jó lesz...