Nekem sokan azt mondták "Sosem fogsz megtanulni motorozni, minek neked egy ekkora" Tény, hogy nem leszek 1DaniPedrosa, de szerintem egy 600F-el azért el fogok motorozgatni.mindent meg lehet tanulni sztem, (mégha nem is profi szinten)
Vagyalom? Hatalmas motor? Latom, mindenrol van mar itt szo vegul.
A lenyeg, hogy a stabilitas rovasara nem megy az ultetes, sot... (lsd dragster) (a szar ultetes, szar geometria persze mehet), es ennek semmi koze a kiallva motorozashoz.
Az elerheto dolesszoget nyilvan kompromittalja, de ez se nem stabilitas tema se nemrelevans egy kezdo baratno eseteben.
Reszemrol befetema. Ketlem h a topik tarsakat erdekljk olyan dolgok h utanfutas, tomeg kozeppont, stb.
Valóban kettőnk közül valóban te vagy az aki ilyen ültetett motorral ment pályán és ez így is marad.
Az ilyen futómű nem egy vágy álom, ha már pályán lehet menni akkor épelméjű futóművel érdemes. Az ilyen nem az.
Persze van olyan hogy "jó" futómű és "hatalmas" motor aztán mégis csak gagyi idő a ringen, ha már pályáról értekezünk.
A kiallasnak semi koze az ulteteshez! Ott a labad egy plussz rugo, masik sztori.
Kettonk kozul sztem en mentem ultetett F4i-vel ket versenypalyan is. Lilara szineztem a kipu konyokot de nem estem el, semmi gnd nem volt. Ennyit a stabilitasrol. A szabadmagassagot valoban csokenti. De ha kezdo bno onbizalma a lenyeg, nem a licenc-es korido, akkor nem kerdes a valasztas. A krossznak egy kozuti F4hez valymi kevrs koze van.
Ő nem az asszony. Ő a kutyám. Amúgy Pécsről hoztam (Dunaújv), nem teljesen patika állapotú. Jobb oldalán vannak sérülések, nem túl sok, de van. Amúgy nem tudom mi a bajod a mediterrán csajokkal .
Meglehetősen szőrös az "asszony"... bírod a mediterrán csajokat?
Honnan húzták ki ezt a vasat.... iszonyú patika állapotú
Jó lenne ha nem maradnál titkos ügynök.... különben jéghideg háborút indítunk ellened...
Hali,
Nem tudom miért van szükséged ültető csontra... ha jól gondolom a párodnak szántad hogy könnyebben leérjen a lába... ha így van akkor inkább tanítsd meg kicsit csúszkálni az ülésen, mert ha beülteted akkor hatványozottan növeled az instabilitást aminek ugye nem szokott jó vége lenni.
Nem véletlenül magasak a cross motorok és nem véletlenül állnak rajta folyamatosan!
Kiegyezek döntetlenben. Nálunk tegnapelőtt vált családtaggá. Mióta megvettem az asszon kicsit furcsán viselkedik, kicsit mintha féltékeny lenne.
Egyébként ő az:
Nyáron alig mentem. 40ezreket tankoltam el havonta
lehet még többet is mert shel kúton is szoktam. a 40es számla csak a moltól jött.
ma majdnem elővettem a krosszt. gondoltam faszom lapától. majd felkaparom vele. győzőtt a lustaság
persze most este lapátolhattam. viszont itt max 5cm hó van.
Awwww,akkor maris megvan a hianyzo resz .Ez mar a masodik muszaki bakkloves ennel a mocinal[italiano gigolo],miota nallam van..az osszel a lampam,most meg ez...koszi szepen a segitseget,lesz egy sorod
Szia! Itt (Bp) van egy ültetős kutyacsont (ne kérdezd, hány cm; Proptech-nél készült, azt mondták, ennyit lehet biztonságosan ültetni). Azóta b.nő felbátorodott, meg fülét-farkát húzta azzal Eringen, ezért vissza lett emelve. Ha érdekel, szólj!
A talp részén kell lennie egy benzin álló tömítő gyűrűnek klingerit v más anyagból! Ha nincs pótold! Utána már csak befelé folyhat..
A szűrő melletti hézag nem gond ha meg van az O gyűrű a szűrőcső végén ha jól emléxem...
Sziasztok,azt szeretnem kerdezni,hogy a benzincsapnal,amint a kepen is latni lehet, oda jon valami tomito gyuru?Egesz nyaron ereztem a benzin szagot a csap korul,s most mar kezdett csepegni is rendesen Mit szoltok hozza?
http://youtu.be/wsUQKw4ByVg