Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak felvetettem :-)

nem fűződik egyikhez sem érdekem.
Általában az r17 szokott a legolcsóbb lenni.

de megnéztem ezt a táblázatot. pont az árat nem tudja frissíteni: ='D:\Letöltések\[Utcai gumi árlistáink 2012 modosított.xlsx]PIRELLI'!D11+'D:\Letöltések\[Utcai gumi árlistáink 2012 modosított.xlsx]PIRELLI'!E11

Érdemes odatelefonálni előtte.

Egyébként nem értem miért nem tudják egy egyszerű szorzással FT-ben megadni az árakat. Árfolyamot meg naponta frissíteni.
Év végi rosso II-t vettem hátra 180-ast 34e-ért tőlük karácsony előtt.
Februárra meg beütemezem az elsőt.EUR árfolyam függvéye de KB 28e körül.
Az 62e.Nem láttam olcsóbban sehol.

Most adják párban a Pilot power 2ct-t 63e-ért.Az R17 nél 69000.-.
Ha letöltöm a táblázatot ugye akkor frissíteni akarja magát.

Ugye ebből lehet gond.

Pl az én Motul-os árlistáim (4db van) 1 fő táblázathoz csatlakoznak.
A fő táblázatban van pár adat ami ugye nem publikus így azt nem bocsáthatom közre. Viszont nem akarok 1 adatot ( ár ) 4x átírni.
Ezért elég a fő táblázatban egyszer beírni és frissíti magát az összes.

Itt is hasonló lehet a helyzet. Viszont ha adatmódosítás után nem nyitják meg a táblázatokat akkor baszik frissíteni.

Csak azt akarom mondani, hogy simán lehet elavult a táblázat. + ki mondja meg, hogy milyen árfolyamon kell fizetni?
Tapasztaltom szerint a revolutionmotor jelenleg olcsóbb.
Bár nem engem kérdeztél, de talán lánglovagnak kevesbbet kell írni,vagy majd jót vitatkozunk, szóval:

Bármelyik újabb típusú sport vagy sporttúra gumit nyugodt szívvel megveheted. Szerencsére már nem gyártanak rossz gumikat.

Szerintem sokan beleesnek abba a hibába, hogy rögtön Pirelli Dragon Supercorsa meg mittudomén szintű szupersport versenygumit akarnak, holott a gumi képességeinek a felét sem motorozzák ki. Ezzel különösebb baj ugyan nincs, mert a sportgumi tapad, legfeljebb hamarabb elfogy, mint egy sporttúra.

A sportgumik kicsit jobban bírják a terhelést forszírozott körülmények között ( ez pályán kb 4 másodperc különbség) ami abból adódik, hogy a sporttúra pályán elmelegszik.

Meggyőződésem, hogy utcára egy sporttúra gumi elgendő, főleg kezdésnek, és tovább is tart. A hideg körülmények között nyújtott tapadása (kb. 5 foktól felfelé) még jobb is lehet, mint egy sportguminak, átlagos körülmények között pedig nagyjából ugyanazt tudják.

Nagyon jó a Pirelli Angel, Michelin Pilot Road 2 (sporttúra)

Ha viszont kifogsz egy akciós pár új sportgumit, nyugodtan megvehet azt is.

Hogy hol kell venni? Sz.tem egyértelmű: r17.hu Egyszerűen ott a legolcsóbb.
Ja ja igaz. Csak akkor keltem es meg nem nyilt a csipa.
Péter85,

A kihajtásnál nézi a "sebességet", a blokk hátulján van a jeladó a hátsó teló elött.
De azzal nem tudsz variálni, csak elektrónikusan.

Az ajánlott készüléknbek a neve helyesen pedig SpeedoHealer, aminek mi vagyunk a forgalmazója:
http://www.agomotors.hu/websho...

Jelen pillanatban van raktáron!
Gumiban is tudok segíteni. új és használt is van.
Használtból van több. Abból is mindenféle van.

Szerintem egy szinte új használt jó választás lehet. Szerintem kevesebb mint a felébe kerül az újnak.

Én Battlax BT016 pro-t használtam. Az bejött nagyon. Több zónás így nem kopik a közepe annyira. széle puha és tapad faszán.
Csapattam vele esőbe, hidegben, melegben, pályán. Sose csúszott meg.

Múltkor volt párban zsír újan 35-ért. R17.hu ha megnézed mennyi párban akkor rájössz, hogy jó áron volt. De azt nem kaptam meg.

Egyébként érdemes egyforma gumit venni.
Tapasztalatok:
Amikor vettem: elől túra, hátul sport. Azt hittem ennek ilyennek kell lennie.
Gumicsere: előre sportgumi, hátra sporttúra. Sokkal jobb volt. Olyan mint ha az eleje húzná le magát a földre.

Aztán hátra megkapta a bt16ot. Akkor meg olyan volt, mintha túlkormányozott lenne. baszott jól fordul. Ja és utcán is le lehet nyomni a "marjécsíkot" Ledöntöd ameddig tudod és onnan meg a gumi még lejjebb visz. fura érzés de tök jó.

Elől most Dunlop van de úgy érzem, hogy gyengébb mint a bt16.
Nagy sebességről ( utcán, pályán, szerpentinen) nagyot kell visszafékezni és bemenni egy szűk kanyarba akkor úgy érzem mintha tolná az elejét. fék, elkezded dönteni de még inkább előre megy mint kanyarodik. De ha nem reckíroztatom akkor jó.

Most nekem is kell cserélnem elsőt hátsót nemsokára. Szerintem bt16 lesz párban. Vagy Metz. Sportec m3at dicsérik még. Bár azt nem ismerem.
Pont ezért írtam, tettem fel a kérdést.
Akkor jól gondoltam, köszönöm!
Átgondolom, nem akarok hasalni, fóleg ha már tavasszal is mennék amikor még nincs olyan meleg. Milyen gumit ajánlanál? Szerinted hol érdemes venni? Nálam nem a pénz a legfontosabb, hanem a biztonság. De azért megnézem mit és mennyiért veszek.
Ha a valodi sebesseg es a kijelzett ertek miatt aggodsz akkor feleslegesen keresed a jeladot. A "speed healer" nevu kis keszulek segithet kalibralni a muszert a fogaskerekek csereje utan. Keress ra a neten ott minden infot megtalalsz.
Hali hatesz!

Vágott slick gumit én sem javaslom közúti használatra, főleg "tanuló" időszakban! Nem tudsz vele olyan tempót menni közúton, hogy elérje az üzemi hőfokát, "hidegen" meg rosszabb a tapadása még a túraguminál is. Tehát én is mint előttem többen, módosítom a válaszomat: cseréld le valami utcára valóra. Tanuláskor, összeszokáskor nagyon fontos a tapadás, egy tapasztaltabb pilótát nem ijeszt meg egy-egy megcsúszás, de egy tapasztalatlanabbra egyszerre a frászt hozza és ez visszavetheti az önbizalmát és a tanuló periódust nagymértékben megnöveli.
Helló!
Olyan kérdésem volna hogy 2005 ös F4 az honnan méri a sebességet?Hol található a jeladója?Le akarom áttételezni és ezért érdekel.
Köszi
Rendben :) A címem: 432peti432@gmail.com
Az én oktatóm és pár emberke amit mondott az alapján írtam.
Na nem akarom ezzel a témábal offolni a fórumot, csak még leirom mit gondolok azzól amit írtál:
Azt hittem saját tapasztalatból irod. Amúgy ha pl. hibátlanul vezetek, kötve hiszem hogy megbuktatnak. Ha meg elbaxok valamit, igy jártam.
Miért, vajon más iskoláknál nem lehet az, amit leírtál?

Na nem vitázni akarok, csak motorozni végre:)
Hát tájékozódtam felőlük.
Szóbeszéd szerint az olcsó áraik miatt nem törekednek hogy átmenj hanem hogy inkább vegyél pótórákat.

És ez még finom vélemény volt róluk.
Szerintem tökmindegy melyik iskolánál csinálom. Van egy budaörsi oktató, hozzá fogok majd kijárni, azt mondják nem sokan járnak hozzá, gyorsan men tudom nála csinálni.

Felhívtam őket, azt mondták no para, márciusig meglesznek a feltételek, tudok majd tanulni/vizsgázni:) Aztán majd meglátjuk

Amúgy így pihen a haverokkal a gép:
Azt hiszem megvan mind a 4
Küldj egy mail egy árral és meglátjuk
Köszi a választ
Jezus.......csigajogsi..........jo sokat fogsz oda jarni.
Pityu sztem semmi gond nem lesz azzal......max esztétikai az a hiba,de semmi mást nem befolyásol az tuti sztem..
Helló Hatesz!

A vágott slick-el óvatosan, ha már valamennyire meleg akkor jó,de hidegen csúszik rendesen, szóval ha majd úgy mész vele hogy még nincs nyár, vagyis nagyon meleg idő, hát akkor egy-két kigyorsításnál, tud meglepetéseket okozni! Amúgy dög melegbe nekem nagyon frankón fogott,de lecseréltem én is, beletoltam 4 ezer km-ert de nem sokat kopott, nekem metzeller vágott slick volt fent! De a rendőrök miatt 2ct-s michlein lett...
slick volt akkor shit. az nem lesz jó utcára. nem tudod annyira bemelegíteni, hogy optimális legyen neki.

létezik. 600as bandit. 1000 CBR-RR :-) stb.
klubbunkban is van oktató ember és ő is gondban volt. kell vennie új motort. Azt hiszem ő mondta a banditot, hogy van olyan ami 600as és nem 599es.
nem kérdeztem, válaszóltam a tipusra..
cseréld le,esetedben sokkal többet árt mint használ..
Ebben az esetben módosítom a véleményt: a vágott slick utcai felhasználhatóságáról enyhén szólva megoszlanak a vélemények,de azt meg kell jegyezni, hogy nem legális.

Ha akarod és van rá della, inkább cseréld le. Amúgy sem fog elmenni 3000-nél többet.