Na ma megvolt a KRESZ vizsga.
7,5 perc, 0 hibapont. Mondjuk 15 éve vezetek (autót)
Márciusban kezdem a gyakorlati részt Budaörsön, ismeri valaki Tesch Zoltán oktatót?
bury: ha már hátsóról van szó, nekem pl. ez a hátsó nem tetszik...
Hát, bár nem engem kérdeztél, de ennek kurva jól néz ki a popsija a kipufod, meg kifejezetten kibaszott szép!
Egyébként az egész motor rohadt állatul néz ki (köcsög Kawa )
Leszögezem, hogy ez az én sajátbejáratú véleményem és itt is vannak sokat, akik kategóriákkal rutinosabbak.
Az első kérdés, hogy mire akarod használni?
Pár tipp.
Visszaolvastam pár ötletet, csak az maradt ki, hogy 5 kilód van mindenre. 50-100 az átiratás, kötelező, olajcsere, szűrök, esetleg gyertya, mert kb. ezzel kell kezdened, ezeket nem úszod meg, tehát 400-ad van. Ha nem tetszik a segge, vagy más nyűgöd van, akkor üllj le az uraddal, mert annak bizony ára van, lásd a mondást, "minden seggnek ára van"
Nem fogom indokolni, Kawan ER-5-öt ne vegyél és kész.
Nekem GS500-am van, ki is jönne árban és egy pöpec darabot lehet kialkudni, kivisz a világból, ha jó példányt nézel, mégsem bizos, hogy ezt ajánlom.
Stílustól függ, hogy elég-e, hát nekem már nem, tehát zsákutca lehet, de nem bánom amit tanulok/tanultam a nyergében.
Szívem szerint egy CBF600-at ajánlanék, ABS-el, hihetetlen megbocsátó vas, nem véletlen, hogy az összes tréningpálya tele van velük, talán a leghülyebiztosabb nagymotor, viszonyt 7-8 kiló alatt, most nincs (azért nézegesd, hátha befut egy). Hornet... hát okos tanács, 98 paci....biztos vagy benne? Árban jobban megéri, mint egy GS és tuti nem fogod kinőni, de azért csúnya meglepiket okozhat. XJ600, na ebben van fantázia, rősebb, mint a GS, tovább fogod tudni használni, nehezebben növöd ki és annak is jó primitív a motorja. 50-60 pacikhoz felesleges túlbonyolítani. CB500 fasza, drága, de jobb, mint a GS. Bandit... na 400-assal már mentem, ha fel akarod venni a tempót egy GS500-al, akkor pörgetni kell, mint egy állat, többet is zabál, 250-ról meg ne is beszéljünk, kivéve, ha városban akarsz motorozni, túrára kevés lesz, autpályát felejtsd el.
Bandit 600... nagyon tetszik, nem is tudok rosszat mondani, talán picit nehéz, de egy szétüthetetlen kiforrot dög, jó példányt kell találni, lég-olaj hűtés, 78 paci, jó választás lehet, ha tetszik a segge
Élvezet nézegetni azt a sok képet a mappáidban. (most nem segget akarok csókolni) ezzel csak azt akarom mondani, hogy így 33 évesen rájöttem, hogy mekkora ökör voltam eddig. Most eszméltem rá, hogy az 1. legjobb dolog amit az ember kitalált a kerék, a 2. a motorkerékpár, a 3. a túra motorozás. Sajnálom, hogy ennyi évet eltöltöttem motorozás nélkül. Gratulálok neked, tartalmasabb életed lesz mint nekem. Abban a bizonyos utolsó órában lesz mire visszaemlékezned, az utazások csodálatos emlékeit senki nem veheti el tőled. Így Szilveszter után szűk egy hónappal kilométerekben gazdag, jó utat kívánok neked az utazásaidhoz. Most pedig jó éjszakát.
Nem kérdeztem meg.
A munkadíj része lehetett 100 körül szerintem... meg a láncok kellettek tulajdonképpen.
Mivel bármi más amit megvehettem volna is ennyi idős lett volna kb... ez volt a legjobb döntés mert ennek az előélete tiszta volt. Semmi meglepetés nem ért amire a vételkor ne hívták volna fel a figyelmemet. A blokkra meg most alsó hangon is két szelephézag állításon kívül nem kell majd költeni a következő 50k kilométerben.
Valahol találtam róla tartóstesztet (régi írást) ott az írták róla, hogy még 250 ezer kilométeres futásnál is rentábilis marad az üzemeltetése. Láncokat kell benne cserélni, aztán annyi...
Egyelőre úgy gondolom hogy olyan még 2-3 szezont biztos megtartom. 160-170k kilométernél majd elgondolkozom a cserén esetleg... de az is lehet hogy inkább veszek mellé egy másik motort, mert ennél olcsóbban nagy túramotort nem találok.
Legközelebb is (ha csak nem szerelmem tárgyát fogom megvenni) valami alul árazott de "sokat" futott motort fogok venni.. az fix.
Meg mi az hogy sokat futott.. évi 9000 ha visszaosztjuk.. az meg sok. Idén kurva keveset motoroztam, és mégis több ment bele ennél..ha nem is sokkal
A helyedben én nem vettem volna meg ennyi kilométerrel, bár az enyémben 47k mutat az óra, és mint tudjuk bármilyen állás reprodukálható. Ezek szerint 100k-nál jön egy nem nyúzott motor életében a nagy generál. Ez a párszázas ajánlat ez mennyi volt megközelítőleg?Már csak azért kérdezem, hogy mire számítsak majdan.
Alvázszám szerint 95-ös évjárat, de az első forgalomba helyezése 97-ben történt meg, Londonban.
Az első két angol gazdája összesen 80 000 kilométert (50 000 miles) tett bele. Egy szegedi túramotoros utána ebayen megvette látatlanba, kifizette majd a leütés után pár hónappal kiment érte és hazamotorozott vele Londonból. 2008-tól 2011 végéig a Csabi bejárta vele Nyugat-Európa középső részét a Balkán középső részét és az Olasz csizmán is motorozott vele jó sokat, meg még Erdélybe is eljutott vele többször is. Csak túrázni használta évi pár alkalommal és így ment vele majdnem 30k kilométert.
Amikor megvette valamiért vészesen sokat zabált a motor... 7-8 litereket. Aztán a karbik ki lettek takarítva meg állítgattak is rajta valamit és utána beállt a gyári fogyasztási adat.
106k kilométernél vészesen elkezdett benne zörögni vagy a vezlánc vagy a primerlánc (erre nem emlékszem pontosan) Ekkor a szervizben (közös szerelőhöz jártunk) a blokk apró darabokra lett kapva és amit kellett kicseréltek (párszázas ajánlat volt ).
A hengeren és egyéb fontos helyeken érdemi kopás nem volt mérhető.
Amíg a Csabinál volt a motor fel lett dobozolva, kapott MRA Vario szélvédőt meg tommot méregdrága túraülést.
Mivel Csabinak máshogy alakult az élete meghirdette a motort... mivel a kutyának se kellett 110k kilométerrel és nekem pont elvitték a GS-em mondtam egy szemtelenül alacsony árat, ami után már örültség lett volna otthagynom a motort.
Mióta nálam van mentem vele kb egy tizest.
Amit a motorra kellett költeni (olajcserén kívül)
Hátsó féktárcsa csere és féknyereg felújítás, új hátsó fékbetét
Biztos ami biztos alapon fékolaj és teleszkópolaj csere
A motoron lévő , majdnem új gumikat eladtam és vettem rá rendes gumit (BT45-öt cseréltem PR2 -re)
Krími túra után kormánycsapágy csere
Mivel kicsit megtörtem, még össze kellett lapátolni... (fényezés még hátra van)
Kilométerkihajtás tönkrement (más műszaki hibám nem volt)
A motor úgy hogy nem igazán kímélem 130-140 utazó, város minimum 80... eszik 6,5 litert... digitális gázkarral 8 körül
Olajat nem eszi... eddig csak kíméletlen szerpentinezés és 40 fok párosítása után sikerült elérnem hogy utána kelljen töltenem
Racionális döntés volt a megvétele... több mint 100k forinttal volt olcsóbb amikor vettem mint a többi, és teljes túrafelszerelés járt hozzá (plexi, 3 doboz, tanktáska, gps tartó... ) Úgyhogy innen is köszönöm a magyar piacnak hogy nehéz eladni a valós kilométeres gépeket
Nem ez a motor a szívem csücske, de nagyon jó döntésnek bizonyult.
A súlyát meg kellett szokni.. de igazából csak tologatáskor és 20 km/h alatt zavaró. Kanyarba kormányvégek nyomkodásával és a hátsófék segítségével játszi könnyedséggel betehető. Futóműve puha.. rossz úton se kell lassítanom (ez a legjobb.. kb mindenütt tudom tartani a 140 körüli tempót itt az alföldi szar utakon)
A meredeket úgy értem hogy viszonylag hamar elér a nyomaték egy elég magas szintet, onnan meg lehetőség szerint egész kisimul..Na ilyet nem sok 600-as sornégyes tud
7,5 perc, 0 hibapont. Mondjuk 15 éve vezetek (autót)
Márciusban kezdem a gyakorlati részt Budaörsön, ismeri valaki Tesch Zoltán oktatót?
bury: ha már hátsóról van szó, nekem pl. ez a hátsó nem tetszik...
Z1000 segge azért még jobb. link
De az újaknak már szerintem nem olyan szép
Egyébként az egész motor rohadt állatul néz ki (köcsög Kawa )
Az első kérdés, hogy mire akarod használni?
Pár tipp.
Visszaolvastam pár ötletet, csak az maradt ki, hogy 5 kilód van mindenre. 50-100 az átiratás, kötelező, olajcsere, szűrök, esetleg gyertya, mert kb. ezzel kell kezdened, ezeket nem úszod meg, tehát 400-ad van. Ha nem tetszik a segge, vagy más nyűgöd van, akkor üllj le az uraddal, mert annak bizony ára van, lásd a mondást, "minden seggnek ára van"
Nem fogom indokolni, Kawan ER-5-öt ne vegyél és kész.
Nekem GS500-am van, ki is jönne árban és egy pöpec darabot lehet kialkudni, kivisz a világból, ha jó példányt nézel, mégsem bizos, hogy ezt ajánlom.
Stílustól függ, hogy elég-e, hát nekem már nem, tehát zsákutca lehet, de nem bánom amit tanulok/tanultam a nyergében.
Szívem szerint egy CBF600-at ajánlanék, ABS-el, hihetetlen megbocsátó vas, nem véletlen, hogy az összes tréningpálya tele van velük, talán a leghülyebiztosabb nagymotor, viszonyt 7-8 kiló alatt, most nincs (azért nézegesd, hátha befut egy). Hornet... hát okos tanács, 98 paci....biztos vagy benne? Árban jobban megéri, mint egy GS és tuti nem fogod kinőni, de azért csúnya meglepiket okozhat. XJ600, na ebben van fantázia, rősebb, mint a GS, tovább fogod tudni használni, nehezebben növöd ki és annak is jó primitív a motorja. 50-60 pacikhoz felesleges túlbonyolítani. CB500 fasza, drága, de jobb, mint a GS. Bandit... na 400-assal már mentem, ha fel akarod venni a tempót egy GS500-al, akkor pörgetni kell, mint egy állat, többet is zabál, 250-ról meg ne is beszéljünk, kivéve, ha városban akarsz motorozni, túrára kevés lesz, autpályát felejtsd el.
Bandit 600... nagyon tetszik, nem is tudok rosszat mondani, talán picit nehéz, de egy szétüthetetlen kiforrot dög, jó példányt kell találni, lég-olaj hűtés, 78 paci, jó választás lehet, ha tetszik a segge
A nagygenerál az amikor dugó gyűrű láncok, csapágyak és még ezer apróság cserére szorul. Ez csak egy sima kopóalkatrész csere volt.
A munkadíj része lehetett 100 körül szerintem... meg a láncok kellettek tulajdonképpen.
Mivel bármi más amit megvehettem volna is ennyi idős lett volna kb... ez volt a legjobb döntés mert ennek az előélete tiszta volt. Semmi meglepetés nem ért amire a vételkor ne hívták volna fel a figyelmemet. A blokkra meg most alsó hangon is két szelephézag állításon kívül nem kell majd költeni a következő 50k kilométerben.
Valahol találtam róla tartóstesztet (régi írást) ott az írták róla, hogy még 250 ezer kilométeres futásnál is rentábilis marad az üzemeltetése. Láncokat kell benne cserélni, aztán annyi...
Egyelőre úgy gondolom hogy olyan még 2-3 szezont biztos megtartom. 160-170k kilométernél majd elgondolkozom a cserén esetleg... de az is lehet hogy inkább veszek mellé egy másik motort, mert ennél olcsóbban nagy túramotort nem találok.
Legközelebb is (ha csak nem szerelmem tárgyát fogom megvenni) valami alul árazott de "sokat" futott motort fogok venni.. az fix.
Meg mi az hogy sokat futott.. évi 9000 ha visszaosztjuk.. az meg sok. Idén kurva keveset motoroztam, és mégis több ment bele ennél..ha nem is sokkal
Az első két angol gazdája összesen 80 000 kilométert (50 000 miles) tett bele. Egy szegedi túramotoros utána ebayen megvette látatlanba, kifizette majd a leütés után pár hónappal kiment érte és hazamotorozott vele Londonból. 2008-tól 2011 végéig a Csabi bejárta vele Nyugat-Európa középső részét a Balkán középső részét és az Olasz csizmán is motorozott vele jó sokat, meg még Erdélybe is eljutott vele többször is. Csak túrázni használta évi pár alkalommal és így ment vele majdnem 30k kilométert.
Amikor megvette valamiért vészesen sokat zabált a motor... 7-8 litereket. Aztán a karbik ki lettek takarítva meg állítgattak is rajta valamit és utána beállt a gyári fogyasztási adat.
106k kilométernél vészesen elkezdett benne zörögni vagy a vezlánc vagy a primerlánc (erre nem emlékszem pontosan) Ekkor a szervizben (közös szerelőhöz jártunk) a blokk apró darabokra lett kapva és amit kellett kicseréltek (párszázas ajánlat volt ).
A hengeren és egyéb fontos helyeken érdemi kopás nem volt mérhető.
Amíg a Csabinál volt a motor fel lett dobozolva, kapott MRA Vario szélvédőt meg tommot méregdrága túraülést.
Mivel Csabinak máshogy alakult az élete meghirdette a motort... mivel a kutyának se kellett 110k kilométerrel és nekem pont elvitték a GS-em mondtam egy szemtelenül alacsony árat, ami után már örültség lett volna otthagynom a motort.
Mióta nálam van mentem vele kb egy tizest.
Amit a motorra kellett költeni (olajcserén kívül)
Hátsó féktárcsa csere és féknyereg felújítás, új hátsó fékbetét
Biztos ami biztos alapon fékolaj és teleszkópolaj csere
A motoron lévő , majdnem új gumikat eladtam és vettem rá rendes gumit (BT45-öt cseréltem PR2 -re)
Krími túra után kormánycsapágy csere
Mivel kicsit megtörtem, még össze kellett lapátolni... (fényezés még hátra van)
Kilométerkihajtás tönkrement (más műszaki hibám nem volt)
A motor úgy hogy nem igazán kímélem 130-140 utazó, város minimum 80... eszik 6,5 litert... digitális gázkarral 8 körül
Olajat nem eszi... eddig csak kíméletlen szerpentinezés és 40 fok párosítása után sikerült elérnem hogy utána kelljen töltenem
Racionális döntés volt a megvétele... több mint 100k forinttal volt olcsóbb amikor vettem mint a többi, és teljes túrafelszerelés járt hozzá (plexi, 3 doboz, tanktáska, gps tartó... ) Úgyhogy innen is köszönöm a magyar piacnak hogy nehéz eladni a valós kilométeres gépeket
Nem ez a motor a szívem csücske, de nagyon jó döntésnek bizonyult.
A súlyát meg kellett szokni.. de igazából csak tologatáskor és 20 km/h alatt zavaró. Kanyarba kormányvégek nyomkodásával és a hátsófék segítségével játszi könnyedséggel betehető. Futóműve puha.. rossz úton se kell lassítanom (ez a legjobb.. kb mindenütt tudom tartani a 140 körüli tempót itt az alföldi szar utakon)
pá
inkább ez
ez az: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_620_duke-6539382