Engem is sokan körbe motoroznak, de ez engem nem zavar, az a lényeg én jól érzem magam.
Igaz a P.ringen még az én visszafogott tempóm mellett is sikerült egy-két nagyvasas srácot nekem is körbemotorozni. Na az már egy kicsit tényleg égő
Lesz fórumos pályázás tavasszal, én felvállalom a szervezést, ahogy tavaly is.(Lánglovag, HPeti ott volt és még páran)
Pályadíj 6000.- körül mozog+ benzin ahonnan jössz. A kis tempó miatt én az esésből adódó károk miatt nem aggódnék túlságosan, de nyilván bárhol el lehet esni, ez tény.
Ahogy mondtam is többször, a kis pályák azért jók, mert azokon lehet igazán jól megtanulni, hidd el, 2 óra alatt többet tanulsz, mint közúton 2 év alatt. Bár ehhez az is kell, hogy merj túllépni a saját határaidon.
"a kis pályák (kakucs, kecskemét) csak akkor igazán drágák ha sikerül elesni.. "
Én pont ott voltam mikor neked sikerült :-)
bár a perecnél már nem voltam ott.
De legalább a biztosító fizeti a javításodat.
gondolom egy pályamotor napjainkba elég luxus. Pedig úgy lenne az igazi. Meg egy utánfutó amivel oda tudod vinni a szerkezetet.
a kis pályák (kakucs, kecskemét) csak akkor igazán drágák ha sikerül elesni..
egyébként én sosem gondolkodtam a költségein se közben, se előtte-utána. egyszerűen olyan élmény hogy nem nagyon érdekel. persze a nagy pályákat én sem engedhetem meg magamnak, de jó is lenne ha ott ugyanígy tudnék gondolkodni :D
egy kis pályán a napi költség megáll egy tizes körül, budapestről én azzal le-fel megjárom, van ebédem és jegyem is a pályára egész napra..
na jó, ha elgurul a gyógyszer és a fogyasztás megnő, lehet 15k a benzin, de ez nem a pálya hanem az oda-vissza út miatt.. a pályán berakod kettesbe, és 40-50 km/h átlagsebességgel mész. furán hangzik, de szerintem felér 20 perc ilyen pályázás 1 komplett túranappal
Kecskemét meg Kakucs van közelebb hozzám.
Többi messze van meg drága is nekem.
Bár ha azt nézem, hogy fél nap 4 ezer, útiköltség oda-vissza 5 ezer.
fél tank üzemanyag 3-4ezer. Gumit, féket nem számolom
Az már tisztán látszik, hogy nem fogok menni minden héten
1x-2x azért belefér. Majd veletek megpróbálok elmenni.
Az a baj, hogy én minden hétköznap dolgozok 17ig.
Bár most úgy néz ki, hogy már nem sokáig sajnos :-(
hétvégén meg sok a vagány.
A kisebb pályák (Kakucs, Kecskemét stb.) olcsóbbak, Euroring sem vészes árban, és ezeken azért gumiból, fékbetétbôl is kevesebb fogy.
Egy Pancsiring egész napos pályázás már húzósabb, és ugye határ a csillagos ég: mondjuk el lehet utazni a tél közepén Almera-ba, Qatar-ba...
Utóbbi nekem is csak álom.
az enyém elég ritka színkombináció, a kép amit feltöltöttem pont a hátsó festetlen sárvédő felpróbálásakor készült, de az majd ezüst lesz ha felkerül, na meg az ülés nélkül is elég hülyén néz ki :)
most épp szervizben van, lehet már nem fogom tudni lefotózni összetörve, de zsír új gyári idomokat kap a jövő héten, már megjött az alkatrész is.. én sem fogok pályázni amíg nem vásárolok be felszerelést és pályaidomot
nekem is voltak vele terveim, a hátsó sárvédő volt az egyik de aztán az első esés elvette a kedvem a cicomázástól.. mivel sokat használom (most van benne 55000 km), elkerülhetetlen hogy nyoma van a használatnak, idomokon 1-2 karc, a térdem a tankot kikoptatta, stbstb... ha csak hobbimotornak használod ezek kevésbé fordulnak elő, sok sikert!
Jó kis d207. Nekem volt ilyenem az első cbr-es szezonomban, sokat elmentem vele, 10000 körül, ha jól emlékszem. Nem volt vele bajom, persze azért az óvatos 10000 km volt, arra emlékszem, hogy amikor elfogyott, és felkerült helyére a supercorsa sc2, olyan volt, mintha új motorom lenne. Szóval kezdésnek jó gumi, de tudtommal pár éve már nem gyártják, így lehet kicsit öreg. Nekem is megvan még a pincében, olyan mint a bakelit. 2008-ban asszem 42000 volt párban.
bury: emailben tudnál küldeni esetleg árakat is?
Ha van ilyen alighasznált, az is érdekelne.
A címem hatesz79 kukacc yahoo pont com
nalim8: a kérdés mindenkinek ment:) Köszi a választ!
Amúgy attól parázok, hogy nem lesznek alattam az elején úgy meghajtva, meg tavasz is lesz, ahogy lánglovag kolléga is leirta, nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket kezdőként.
Ahogy néztem egy pár új gumi ugy 60e körürül áll meg, de még nézelődök meg hátha kapok valami frankó 90%ékost
Ha én mindenttudó lennék akkor rögtön lottómilliomos is.
Foggalmam sincs.
Lustáság fő erény.............vagy mittomén.
Emaileztem velük párat oszt egy hét alatt nálam volt a gumi.
De mivel hideg van,latyak,köd,depi,motoron kell még egy festés,és a fékeket karmantyúzni kell így most gumiügyben nagyon zen vagyok.Ergo türelem gumit terem.
Pláne hogy a rohadt euro megy fel mint a pinty.
Igaz a P.ringen még az én visszafogott tempóm mellett is sikerült egy-két nagyvasas srácot nekem is körbemotorozni. Na az már egy kicsit tényleg égő
Ehelyett ma egész nap csak a havat lapátolom, van vagy 40 cm
Az utcán gyors csávók is kóvályognak a pályán először. Nem szégyen. De:egyre gyorsulsz majd.
Robogósok nem nagyon szoktak lenni Kakucson,és én még MZ-vel sem találkoztam.
Többieknek is: Nem Honda,de ez hatalmas videó: link
Miről szól a motorozás? Hát nem a kipörgésgátlóról, az biztos.
Remélem a munkahely szarság rendeződik addigra.
lassú pályán se vagyok gyors :-)
Bár a kis pályán kicsit zavarnak a robogós, supermotós, mz-s emberek. Nagyon körbe motoroznak.
Amikor utoljára voltam kecsón akkor a menőbb nagygépeket is kívülről kikerülték.
Pályadíj 6000.- körül mozog+ benzin ahonnan jössz. A kis tempó miatt én az esésből adódó károk miatt nem aggódnék túlságosan, de nyilván bárhol el lehet esni, ez tény.
Ahogy mondtam is többször, a kis pályák azért jók, mert azokon lehet igazán jól megtanulni, hidd el, 2 óra alatt többet tanulsz, mint közúton 2 év alatt. Bár ehhez az is kell, hogy merj túllépni a saját határaidon.
Akkor tavasszal.
Én pont ott voltam mikor neked sikerült :-)
bár a perecnél már nem voltam ott.
De legalább a biztosító fizeti a javításodat.
gondolom egy pályamotor napjainkba elég luxus. Pedig úgy lenne az igazi. Meg egy utánfutó amivel oda tudod vinni a szerkezetet.
egyébként én sosem gondolkodtam a költségein se közben, se előtte-utána. egyszerűen olyan élmény hogy nem nagyon érdekel. persze a nagy pályákat én sem engedhetem meg magamnak, de jó is lenne ha ott ugyanígy tudnék gondolkodni :D
egy kis pályán a napi költség megáll egy tizes körül, budapestről én azzal le-fel megjárom, van ebédem és jegyem is a pályára egész napra..
na jó, ha elgurul a gyógyszer és a fogyasztás megnő, lehet 15k a benzin, de ez nem a pálya hanem az oda-vissza út miatt.. a pályán berakod kettesbe, és 40-50 km/h átlagsebességgel mész. furán hangzik, de szerintem felér 20 perc ilyen pályázás 1 komplett túranappal
Kecskemét meg Kakucs van közelebb hozzám.
Többi messze van meg drága is nekem.
Bár ha azt nézem, hogy fél nap 4 ezer, útiköltség oda-vissza 5 ezer.
fél tank üzemanyag 3-4ezer. Gumit, féket nem számolom
Az már tisztán látszik, hogy nem fogok menni minden héten
1x-2x azért belefér. Majd veletek megpróbálok elmenni.
Az a baj, hogy én minden hétköznap dolgozok 17ig.
Bár most úgy néz ki, hogy már nem sokáig sajnos :-(
hétvégén meg sok a vagány.
A kisebb pályák (Kakucs, Kecskemét stb.) olcsóbbak, Euroring sem vészes árban, és ezeken azért gumiból, fékbetétbôl is kevesebb fogy.
Egy Pancsiring egész napos pályázás már húzósabb, és ugye határ a csillagos ég: mondjuk el lehet utazni a tél közepén Almera-ba, Qatar-ba...
Utóbbi nekem is csak álom.
kell ennél több?
DE szívesen elviszlek egy körre, bármikor
most épp szervizben van, lehet már nem fogom tudni lefotózni összetörve, de zsír új gyári idomokat kap a jövő héten, már megjött az alkatrész is.. én sem fogok pályázni amíg nem vásárolok be felszerelést és pályaidomot
nekem is voltak vele terveim, a hátsó sárvédő volt az egyik de aztán az első esés elvette a kedvem a cicomázástól.. mivel sokat használom (most van benne 55000 km), elkerülhetetlen hogy nyoma van a használatnak, idomokon 1-2 karc, a térdem a tankot kikoptatta, stbstb... ha csak hobbimotornak használod ezek kevésbé fordulnak elő, sok sikert!
20ért ilyen állapotú elég jó szerintem
hazaérek megsasolom. lehet, hogy rá is ülök :-)
Ha van ilyen alighasznált, az is érdekelne.
A címem hatesz79 kukacc yahoo pont com
nalim8: a kérdés mindenkinek ment:) Köszi a választ!
Amúgy attól parázok, hogy nem lesznek alattam az elején úgy meghajtva, meg tavasz is lesz, ahogy lánglovag kolléga is leirta, nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket kezdőként.
Ahogy néztem egy pár új gumi ugy 60e körürül áll meg, de még nézelődök meg hátha kapok valami frankó 90%ékost
Jobban megnézve a képletet látszik, hogy a "D" és az "E" oszlop összegeként jön ki az eladási ár.
vajon mi lehet ebben a két oszlopban?
"D" pl a beszerzési ár. de az "E"-re nem tudom miért van szükség.
Egyébként azt is észre vettem, hogy a Michelin gumit árai csak be vannak írva. Nem számított érték.
Foggalmam sincs.
Lustáság fő erény.............vagy mittomén.
Emaileztem velük párat oszt egy hét alatt nálam volt a gumi.
De mivel hideg van,latyak,köd,depi,motoron kell még egy festés,és a fékeket karmantyúzni kell így most gumiügyben nagyon zen vagyok.Ergo türelem gumit terem.
Pláne hogy a rohadt euro megy fel mint a pinty.