Igen az egy verseny kész darab .... nagyon goromba volt 64 Le 110 kiló.
Én is túrtam jó pár évig a terepet onnan nyergeltem át az SM-re de mindig volt mellette utcai repesztő is.
Ha a CB-vel élvezted, a CBR-rel még jobbban fogod! Könnyű és kezes gép!
A barátnőmnek előtte soha semmilyen motorja nem volt, ez volt most a második szezonja. (a gerincvédő azóta belülre került )
A V2 nyomatékossága részben igaz, részben becsapás. Van olyan tartomány, ahol nyomatékosabb, mint az azonos ccm-es sor4. Viszont alatta rángat, felette nem megy, míg pl az F4i alapjárattól leszabályzásig rángatásmentesen üzemel. Nem egyformán húz mindenhol persze, de működik, nem rángat, tisztább, szárazabb érzés.
hun...ez igen velős volt,és határozottan meggyőző:-) de akkor is ezt vennék ha most 100 ember megpróbálna lebeszélni engem :-) maradok én az f- nél. mindene tetszik...kezelhető is. Amúgy gondolkoztam v2-n...annyira nyomatékosak! na majd az F4 után ESETLEG :-) Nekem 5 évig volt egy Cb 400- as motorom. Semmi baja nem volt,kivéve fesz.szabályozo. Kapott egy Kawábol másikat. Utána se volt gond vele. Ekkor jöttem rá,nekem bármiilyen stílusú motorom lesz,csak HONDA LESZ. Tavaly tavasszal vettem az Xr-t. Ki akartam próbálni milyen az erdőt durni..nagggyon joooo! de akkor is hiányzik az aszfalt. Meg hát az első szerelem, a cbr 600 f :) Köszönöm a válaszod, májusban megyek haza motort venni, majd megírom ha sikerült :-)
Fazer kollégához hasonlóan az F4(i)-t javaslom, ha a pályázás csak alkalmankénti móka. A kényelmesebb üléspozíció mellett puhácskább a futóműve, ami a világnak ezen a felén nem hátrány. Ha majd az Eringes időd 1:30 alá megy, akkor meg lehet rajta okosítani.
Ha megengeded mindjárt válaszolnék is pár kérdésedre.
Ahogy már említettem kényelmesebb komfortosabb mint az RR. Azon hegyesebb gyorsabb kiélezettebb minden mozdulat, reakció. Sok kilométert bír vele a csuklód és a hátsód is. Van kényelmesebb F4 illetve sportosabb FS típus belőle. Könnyű felismerni a sima egy üléses a sport kettő. Ha betévedsz vele a ringre igen jó és kellemesen terelhető motor végletekig fektethető megfelelő gumival és simán ott vagy a "nagyok" seggében ha nem előttük.
Jómagam még késő ősszel letoltam egy Hringet és egy Eringet el is kopott a lábtartóm a csizmám éle és Joker hozzám képest csücsöri szájú kisgyerek volt.
A fotóidról ítélve felkészültnek látszol így nagyon fogod élvezni minden rajta töltött percet. A motorrról:
Igazán nincs konstrukciós hibája legfeljebb a vezérmű lánc illetve a feszítő ami kicsit gyengére sikeredett de alig van már olyan szerintem aki ne cserélte volna ki....
A futóműve elöl hátul Jól használható állítható mindenfelé (2000-2006) injektoros, tehát a dúsító tekergetése letörése elmarad, műszerfal jól olvasható,gyári lopásgátló, jó fékek gyárilag,nem olajfogyasztó jellemzően stabil kiegyensúlyozott karakterisztikájú egyenletes teljesítményleadással és imád repeszteni amit te is fogsz vele együtt ha bevállalod.
Tehát....
sziasztok. szóval motorvásárlás előtt vagyok,és az álom motoromat akarom megvenni, egy Cbr 600 f4 személyében :-) tanakodtam hogy RR legyen inkább? de hosszú utat tervezek vele,inkább turazom majd,persze egy kis Ring is belefér majd, de most a kényelemre megyek. Meseljetek róla,én csak vezettem párszor,de nem olyan sokszor h tudjak róla sokmindent. ..esetleg valami Honda betegség? pl fesz.szabályozo. :-)
Hú de nehezen ébredt fel...
Tényleg ugyanolyan színü:)
Na most hogy néztem a fekete elsö sárhányót, az enyém a jelenlegi ezüst helyett piros lesz.
A téli álmot mi most kezdjük...
Szürke C-s corsa kijött elém, én meg megpróbáltam kikerülni:/ ami össze is jött, de utána sajnos elcsúsztam:S Persze a srác nem állt meg:S rendszámot sem tudok meg semmit:/ ilyen az én szerencsém:/ A fényezés ugyan az lesz:) igyekszem szépre talpra állítani:) Az a szerencsém hogy az eséskor csak az idomok kaptak, az indexek meg a tükrök:) meg persze a dob:) Azért kell eladnom mert költözök lassan, meló keresés, autót kell vennem:/ De 1 max 1.5 év múlva szeretnék majd egy 954-est:) Köszönöm szépen!:)
Köszönöm:)
Hu jó kis sztori:)
A Te géped festése pont fordítottja az enyémnek, mennyivel máshogy néz ki:)
Fura az a hátsó sárhányó az én szememnek, nézegettem már párszor.
Akkor tavasszal kész lesz? Jó munkát hozzá!
Asszem a pályázást ki fogom hagyni, inkább túrázgatni, bandázni fogok.
Dolgozni sajna nem tudok majd ezzel járni, arra ott a kocsi. Vele bizalmas viszonyom lesz, nem munkagepi státuszt szánok neki:)
Az én gépemen még lesz átalakítás, az első sárhányó vissza lesz feketére festve, vagy lehet inkább pirosra? Vagy piros-fekete kombó kéne?!? A felnire meg fekete felnicsík jön. Pöpec kis gép:)
Mi történt vele ha szabad tudni?
Akkor az egész fényezve lesz. Ugyan azt a színt kapja amilyen volt v másmilyen lesz?
Sajnálom hogy el kell adnod mivel szomorú smile volt gondolom nem azért adod el mert nagyobbra váltasz hanem mert kell a pénz vagy nem tudod fenntartani. Hát eléggé sz@r a helyzet sajna. Kitartást kívánok a munka befejezéséhez. Aztán remélem lesz még majd hasonló kaliberű motorod.
Gratulálok hozzá nagyon szép motor eléggé egyben van. Kötelező dolgokat időben cseréld és tuti nem lesz vele semmi gondod. Sok baleset és gondmentes km-t a motorhoz.
130 körül van a vége azt kb. 5mp. alatt éri el...