gratula, emlékszem én mennyire örültem amikor megvettem :)
augusztus volt, elcseszett kánikula egész nap, munka után mentünk a vasért, lábon hoztam el egy kerülettel odébbról.
nagyon lógott az eső lába, éppen haza tudtam menni aztán leszakadt az ég, szélvihar, letörő ágak, özönvíz... kb hajnal háromkor már nyugi lett, a vihar elvitte a meleget is és kellemes esti idő volt, kb 22 fok. ekkor indultam el kipróbálni, világosodásig motoroztam és aznap nem aludtam :)
24ezer kilóméterrel vettem, karcmentesen, szervizelve. 2 évig tudtam megtartani ezt az állapotát, amíg el nem ütöttek és a bal oldalát leamortizálták. az esés után kezdtem el pályázni "mostmár mindegy" alapon, a szezon utolsó kecskemétringezésén sikerült még egyszer szó szerint lapra tenni, de itt már nem csak a bringa hanem én is lesérültem. viszont tavaszra kész lesz, kvázi gyári állapotban kezdem vele a szezont, de már most tudom hogy nem fogok tudni vigyázni rá úgy mint az elején..
csak azért mondtam ezt el, mert látom hogy nagyon lelkes vagy, én is ilyen voltam! :)
Az akksit kivettem, kéne töltőt vennem. Bár asszem meg a gyári (2004es!) akksi van még benne, de legalább 3 éves:)
Szóval szerintem tavasszal kap egy újat.
Ja és mentem (gurultam) már vele a teremgarázsban!:)
Aztán kivillant a "vigyázat, CO veszely, hagyja el a garázst" lámpa, pedig oldalt van levegőbeáramlás, na de inkább leállítottam. Levettem a túra-plexit, hogy hajszárítóval le tudjam szedni az osztrák autópályamatricát, le is jött:)
Feltettem a gyárit, majd tavasszal visszateszem a túrát
Egyenlőre ennyi, nagy a boldogság! Szerdán átírás!:)
MA szét szívatott a vízpumpám.... kicseréltem a ház tömítést erre el kezdett csorogni a flexi cső vége... visszavágtam erre ugyanúgy csepereg... vehetek másikat... basszameg
Köszi szépen!:) Még várok hátha van valakinek gyári, aztán ha nem lesz jön ez a megoldás :) Hát haladunk..:) most teljesen csupasz a motor, nemsokára mennek fényezőhöz a cuccok :) Lassan de biztosan haladunk előre :D Megkapja a fényezést, meg már megvan a matricaszett, kap még egy felnicsíkot és kész:) Sajnos ha kész lesz meg kell válnom tőle :( Jelenleg így néz ki:)
Találtam neked ilyen mini indexet kevesebb mint 10 000 Ft a 2 pár és nem ledesek egyszerűen felteszed és jó lesz nem kell a relével kínlódni mint a ledesnél. Led-eset viszont találtam 6000 Ft-ért 2 pár és E jelzéssel. Ha az kell szólj be linkelem de hátha van valakinek gyári.
Huhh, állat a kabát! Kár hogy nekem nagy lenne, különben mar mozdulnék is rá! Honnan van? Piros-fehér vagy piros-feketében nem lehet valahonnan ilyet szerválni?
Ja srácok!
ELHOZTUK A MOTORT! A motoromat:) De szokatlan még ezt leírni:) Már itt pihen a garázsban! 18 órakor pattant rá haver, az Üllői úton kellett "csak" bejönnie vele, egy bibi volt csak, a berőffentéstkor elkezdett szakadni a hó!
De a barátom régi motoros, azt mondta, még az extra markolatfűtést sem kell neki bekapcsolni:)
Kb. 40nel csorogtam befelé az Üllőin a kocsival, a CBR Mikivel a nyergében jött mögöttem, végig figyeltem a visszapillantóban. Basszus asszem nem is nagyon néztem előre:D
Hazaértünk, lehajtottunk a teremgarázsba, az a LeoVince SBK kipuff hang... Áááá!
Fél órát ültem csak ott egyhelyben rajta:)
A vázprofil nagyon sokat bír hiszen az öleli át a blokk felső részét és támaszt lefelé...
De speciel én kissé erősebbre faragom a dolgot úgy stabilabb a vázon....
Hétfőn veszek a bukógombához anyagokat és legyártok egy 5-6 párat hátha szüksége lesz valakinek rá...
Baráti áron természetesen. Nem is értem eddig miért nem készítettem hiszen az elődeihez szintén én készítettem....
Persze igazad van én sem tervezem egyenlőre az újrafényezését hiszen mindkettőt kellene az meg sok stex. Az eredetét illetve a típusát nem tudom de jól beazonosítható a fotóról szerintem és itthon vették. Az előző gazdi tette rá.
augusztus volt, elcseszett kánikula egész nap, munka után mentünk a vasért, lábon hoztam el egy kerülettel odébbról.
nagyon lógott az eső lába, éppen haza tudtam menni aztán leszakadt az ég, szélvihar, letörő ágak, özönvíz... kb hajnal háromkor már nyugi lett, a vihar elvitte a meleget is és kellemes esti idő volt, kb 22 fok. ekkor indultam el kipróbálni, világosodásig motoroztam és aznap nem aludtam :)
24ezer kilóméterrel vettem, karcmentesen, szervizelve. 2 évig tudtam megtartani ezt az állapotát, amíg el nem ütöttek és a bal oldalát leamortizálták. az esés után kezdtem el pályázni "mostmár mindegy" alapon, a szezon utolsó kecskemétringezésén sikerült még egyszer szó szerint lapra tenni, de itt már nem csak a bringa hanem én is lesérültem. viszont tavaszra kész lesz, kvázi gyári állapotban kezdem vele a szezont, de már most tudom hogy nem fogok tudni vigyázni rá úgy mint az elején..
csak azért mondtam ezt el, mert látom hogy nagyon lelkes vagy, én is ilyen voltam! :)