örömmel olvasom hogy nem csak én vagyok úgy vele, hogy szerelje olyan aki ért is hozzá (akár egy privát szerelő)
a bizalom nagyon fontos, én az autómat sem bízom olyanokra akik nem szimpatikusak, hát még a motorom...
az a tapasztalatom viszont, hogy ellentétben az autós márkaszervizekkel, a motorosok egyáltalán nem vernek át, nem néznek madárnak. elvégre közös a hobbink, autózni muszáj, motorozni nem.
én a szervizkönyv miatt márkaszervizbe hordom mindennel. olvastam itt már jót-rosszat a Karasna-Hondáról, de a véleményekkel sosem tudtam teljesen azonosulni. szerintem nem lehet azt mondani hogy ez a szerviz jó vagy rossz és kész.
aki most ott szereli a motoromat (Peti) - ő jó.
aki előtte szerelte (Laci) - ő is jó.
aki vezeti a szervizt (Laci) - ő is jó.
ezért járok oda. aki előttük volt, az nem volt szimpi, akkor a Drambe vittem olajcserére a gépet a pecsét miatt, mert a motorom első tulaja ott szerelő..
szóval szerintem csak az ember a lényeg ebben a kérdésben! :)
Igazad van, zselés betétről volt szó, nem gázpatron
Lightech bukógomba
"A magyarországon legnépszerűbb termékek a bukógombák, melyek egy speciális szabadalmaztatott konstrukciónak köszönhetően nagyon komoly védelmet nyújtanak. A konstrukció lényege az, hogy a bukógomba fej 3 részből áll. A 2 kemény rész között egy zselés anyagból készült ütéselnyelő betét helyezkedik el, mely elnyeli az ütés jelentős részét, így óvja a vázat illetve a blokkban forgó alkatrészeket a nagyerejű ( és rossz irányú - pl. a forgó főtengely ) ütéstől.
Azoknál a motoroknál, ahol nem lehetett megoldani, hogy a bukógombát az idom megfúrása nélkül rögzítsék, a Lightech mart alumínium konzolokat fejlesztett ki, így az esetek 95% - ban nem kell az idomot megfúrni egy Lightech bukógomba felszerelésekor. "
bukógombában gázpatron......? legfeljebb a pöfeteg gombában!
Viccet félretéve van többünknek olyan amit az oldalidomból kilátszódó vázdarabra lehet ráapplikálni fúrás faragás nélkül. Ha meg padka vagy hupli az ellenség akkor meg mind1 ugrik az oldala
Nem értek hozzá, úgyhogy feszültem iszom szavaitok, de mintha azt olvastam volna, hogy a jó gombában gázpatron van, ami tompítja az esést?
Ok, persze attól nem véd meg, hogy beakadjon az oldalán csúszva 100-nál a járdába...
Szuper, majd ha lehet, gurulok majd felétek. Bólya:)
Néztem a képeket, király buli:)
Amúgy mégsem hoztuk el a motort, életveszélyes lenne. De már az enyém!:)
Talán hétvégén kisüt a nap és akkor hazajöhet velem:) Mindenesetre egy új korszak, új időszámítás kezdődik az életemben...
A váz a motorkerékpár egyik legfontosabb eleme, annak sérülése nagyon komoly dolog. Csak remélheted, hogy a gomba előbb törik le, és nem fogja megtekerni a vázat.
A másik típus (LSL és hasonlók) általában a blokk rögzítőcsavarjára csatlakoznak, ami szintén nem játék. Vannak rémtörténetek bukógombáról, amikor viszonylag kis csúszásnál szétcsapta a blokktartó-csavar perselyét (ami kizárólag a belső oldalon jön ki) és gyakorlatilag az egész motort szét kellett bontani.
Az, hogy a gomba éppen hasznodra lesz-e, vagy neadj'isten több kárt csinál, mint hasznot az aktuális esés körülményeitől függ.
Ha ár úgy is szóba jött a villa olaj, szerintetek áltlános utcai használathoz milyen viszkozitást érdemes választani, inkább a kemény felé de még a komfortosság keretein belül ? köszi.
Srácok akinek van bukó gombája segítsen nekem legyen kedves. Amit találtam LSL típusút annak a tartó szerkezete miatt fúrni kéne az idomot! Létezik olyan amit úgy fel lehet rakni hogy ne keljen megfúrni az idomot? Érdemes olyat felrakni?
Előre is köszi a választ!
Én azt hallottam hogy betiltották a só használatát a közutakon és a járdákon... EU-s szabályozás, állítólag nyugatabbra már régóta más anyagot használnak.
Most akkor mégis sóznak?
DTMK tagjai szoktunk bolyázást csinálni 2 hetente kb. Helyszín Dunaújváros. Van egy nagy betonplacc és ott szoktunk felrakni pályát. Van könnyebb, nehezebb meg anyád de nehéz is. Kecskeméti pálya mását szoktuk még felrakni. Aztán " versenyzünk" de nem komolyan, inkább fékezni meg dönteni tanulsz meg.
Nyitott a buli mindenki számára. Van üdítő, lehet beszélgetni, csodálni a gépeket. Végén motoros bolya szedés (nem kötelező) és után lehet őrültködni is. ( szintén nem kötelező ) Én már csak nézni szoktam mert egyszer majdnem figyeltem. Azóta hívják a képen lévő árkot Bury ároknak :-)
@lánglovag, @bury:
Köszi!
Azt tudtam, hogy az adóval így működik de akkor ez van a biztosítással is
K&H-ra adta a netrisk a legjobb éves díjat, de majd még egyszer nekifutok
@Zoli32:
Mosás, törölgetés mindenképp lesz, köszi!
Srácok, most én vagyok az a bizonyos majom, aki örül a ...jának:D
Tavasszal majd remélem mihamarabb tudunk találkozni is! Tényleg, tudtok BPen valami nagy placcot, ahol tudnék majd gyakorolni a géppel?
Ha vázra rögzíthető akkor oké!