Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva Márk,

Persze hogy emléxem! Látom fejlesztetted a masinádat is azóta! Csak így tovább, aztán talizunk a rajtvonalnál.... vagy csak a pályán tavasszal!
Üdv mindenkinek!

Szia Fazer! De jó látni téged itt! Emlékszel még rám? Hajdanán, pár évvel ezelőtt mentünk együtt Kakucson. Még a TZR-em volt.
nos, nekem 2003.04 havi a bringám és biztosan tudom hogy én 3 éve nem cseréltem a teleszkópban olajat, de szerintem az előző tulaj sem, mivel minden javításról beszámolt amikor átvettem tőle a gépet. nem kizárt hogy a gyári van benne.

amikor megkérdeztem a szerelőt, hogy kicseréljem-e, mert csomó fórumon olvastam meg biztos régi az olaj stb stb - ennyit csinált:
amikor levegőhöz jutott, megkérdezte:
- pályázol?
- igen, idén kezdtem.
- kanyarokban pattog a futómű? netán csúszik az eleje vagy a hátulja? kigyorsításkor kevés a tapadásod? fékezéskor lekoppan az eleje?
- őőőő fingom sincs, egyszer elestem de azért mert elnéztem valamit. egyébként még nem nagyon feszegetem a határokat, szóval ilyenek nincsenek..
- na, majd akkor cseréljük ki az olajat a teleszkópban ha már ott tartasz hogy ilyeneket észreveszel. addig pénzkidobás elesni emiatt nem fogsz, gyorsabb ettől nem leszel, de legalább drága a művelet. vegyél inkább egy pályaidomot, azt olcsó esés után javítani

valahogy én is ezen a véleményen vagyok. fullos védőfelszerelésed van? párod ha van, neki is? lánc, lánckerék rendben? olajcsere megvolt időben? légszűrő? fékolaj? akku? ezek hasonló árban mennek, és fontosabbak a teleszkóp olajánál, persze csak akkor ha egyébként tünetmentes a futóműved. ha rosszalkodik, nem szóltam :)
Oké, köszi az infokat és az őszinte önkritikát. Tavasszal lesz ez esedékes úgyis... Mondjuk remélem az meg minél hamarabb itt lesz.
Rendben, köszönöm. :)
Most nem tudom, hogy áll de délután elég borult volt. Mondom akkor vigyük a kutyát nincs motozás.
sétafikáltunk az erdőbe aztán mintha esne az eső, majd havas eső és a végén a hó.

Persze mi jól elkószáltunk így 1,5órát sétáltunk a hóesésben, szétfagytunk, kocsi beragadt a sárba.... még jó, hogy az erdő szélén voltunk így tudtam ágakat alárakni és ki tudtunk jönni.
Láttunk magányos krosszmotorost, quados csapatot (6db) mentek mint a birka. Főleg a motoros. mondom "kabbe"
Esik nálatok a hó? Hűha jó hogy mentem. Nem volt meleg max 3 fok lehetett pluszban. Most még lejjebb hűlt meg el van borulva lehet érkezik a hó.
Tegnap én is krosszoztam de nem kívántam az erejét. lehet fáradt voltam. De 10fok volt így mentem. Ma akartam a z-vel menni de esik nálunk a hó...

de azért ráültem és brümmögtem.

jó neked, hogy tudtál menni.
Nem fogod elhinni,de villaolaj kell bele.

Amelyik dobozra az van írva, hogy "fork oil" az jó lesz.
Én is megcsinálnám... de nem vagyok megbízható.......
viszont a Burmi motoros alkatrészes Laci igen nagy spiller ebben a témában keresd őt Csömörön létezik!
Megvolt az idei első motorozás. Bár elég hideg volt de száraz az út ki tudja mikor lesz megint ilyen kihasználtam az alkalmat. Visszatakartam újra téli álomra került. Remélem azért nem olyan túl sokál kezdődik végre a szezon.
Értem, köszönöm!
Fork oil a hivatalos neve.
Úgy legyen...
Kx-ben egy órás motorozás után 1,5-2mp-ig jön ki a gáz a légtelenítőn. utcai motor olaja is elhasználódik. nyilván ott nem ilyen intenzíven mint a krosszon.

z fórumon írta egy srác, hogy mikor kicseréltette akkor ég és föld volt a jónak hitt teleszkóphoz képest a rugózás.

tavasszal én is cseréltetem ha találok megbízható embert.
Pontosítanék, a 463 ml a 2005-os 600 F gyári adata. '07-est nem tudom. Száranként van 463 ml.
2 kérdés Dusán,

Száranként írtad vagy összesen a mennyiséget?
És a 2007.nek is ugyanannyi a mennyisége mint az előtti verziónak?
Ez már asszem nem állítható felül...
Köszönöm. Te vagy valami piszkosul nagy motor guru vagy vagy csak szerelő. Mindenesetre a leírásodban nem tűnik egy bonyolult műveletnek, de inkább lehet hogy egy hozzáértő kéz fogja csinálni, de azért köszi az infókat!
Olajból több fajta viszkozitású van attól függően hogyan és mire használod a motort. Típust minőséget nincs értelme írjak mert sok összetevőt kell tudni ahhoz hogy jól válasszunk. Keverni is szokták ha nem megfelelő a viszkozitás. Semmilyen "túlfolyó" nincs pontosan tudnod kell a feltöltési mennyiséget sokszor szárankét. Keress gyári adatokat abból nem szokott baj lenni... szerintem
65-be állt meg. Az összekötő cső az vadi új a lambda szondának ki volt alakítva a hely meg minden, a dob használt de nagyon jó állapotú, és karbon.
463 ml kell bele, és 10W-s olaj kell. Bármelyik motoros boltba kapsz. Speckó teleszkópba való.
Mennyi volt a dob? Honda szervizkönyvben vagy kezelési könyvben olvastam.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy pontosan milyen olaj kell bele? Gondolom nem fékolaj, motorolaj, hajtóműolaj és majdnem abban is biztos vagyok h nem étolaj... Nos akkor milyen? Egy túlfolyó segít nekem a pontos szint belövéséhez?
Köszönöm, meg kell hagyjam jó a meglátásod, valóban jól mutat!
És még perfektül is mutat!