Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

k&H egyébként nagyon szar.

Legutóbb a kivonatással olyan kálvária volt, hogy már a következő biztosító oldotta meg.

Lehet,hogy itt már leírtam, keress rá
hozzáteszem túlfizetésem volt!
én is kivonattam, 16ezer vissza jött a zsebbe :-)
gratula.

megvétel napján köss biztosítást mert ha nem akkor fedezetlenségi díjat kell fizetned. Ha ki van vonatva akkor mind1.

Csak úgy írják át, hogy van biztosítás.

Ha kivonatod akkor visszakapod a pénzt.
Hali

Akkor végre megvan a vas, gratula hozzá!
1 kérdés: Igen az kell mit már te kötsz a motorra.
2 kérdés: Igen visszakapod az éves díjból a kivont hónapnak megfelelő összeget és másik évben pedig csak attól a hónaptól kell fizetned mikor visszakerül a forgalomba.
Helló Srácok!

Aláirtuk az adásvételit, kifizettem a gépet, délután el is hozom:)
Vagyis mivel még nincs jogsim, haver hozza el, szerencse hogy tegnap havazott...
Amúgy csak az Üllöin kell úgy7-8km-t gurulni vele, az meg addigra teljesen oké lesz.
Juhuuuu!

Egy (2) kérdésem lenne, hátha tudja valaki a választ:
Az átíráshoz kell lenni a régi tulaj nevén érvényes biztosításnak amit be kell mutatni, vagy már azt kérik, amit én kötök a motorra?
Na még egy kérdés:
Ha megkötöm most a K&H-nál az eves biztosítást és októberben kivonom a forgalomból a gépet, visszakapom a biztosítótól a fennmaradt összeget? Mert ugye az éves fizetés sokkal olcsóbb... Ti hogy oldjátok meg a kivonást? Most mindenképp forgalomban hagyom, majd csak ősszel lesz aktuális de a biztosítás megkötése miatt már most nem mindegy..
Itt egy kép (újra) a motoromról:))))) (de jó ezt leírni!)
Szia!

Mióta megvan a motor én egy privát szerelőhöz hordom. Kőszárhegyen praktizál, Százhalombattáról járok hozzá vissza. Mióta nála csináltatom a motoron az össze apró cseprő dolgot azóta a haverok is hozzá hordják. A srác előtte hivatalos szervízben dolgozott aztán most versenyzőknek szerel. Bármilyen motorral lehet zargatni nagyon profi, és szerintem nagyon olcsó! Most hogy megvan a CBR ő i hozzá fog kerülni, teló olaj, beállítás stb. Jó magam nem mókolom a motort (mondjuk egy olaj cserét biztos meg tudnék csinálni) de ha már úgyis elviszem akkor vele csináltatom az összes karbantartási műveletet az olaj is olcsóbb így. Én csak tankolom és takarítom a motort! Ha valakinek kell akkor szívesen megadom a számát!
Èn szervízbe hordom a legalapabb piszlicsáré dolgokkal is, aminek az az oka, hogy nincsenek szerszámaim, nyomatékkulcs pl.

Igaz, egy olajcserét le tudnék zavarni, De mit csinálok a fáradt olajjal stb.
Szerintem a suszter maradjon a kaptafánál, soha nem tanultam motorszerelést, nekem általában megér 5-10 e forintot, hogy valaki megcsinálja helyettem.
Ja és szerencsém van, mert a szerelôm korábban a Honda szakszervîz volt.
Persze, hogy hiszünk.. sokan hisznek sok mindenben, létezésüket kinek sikerült bizonyítani, kinek nem Vannak jó és kevésbé jó szervizek. Ez tapasztalat alapján ítélődik meg. Van ahol egy szimpla kerékcserénél is összebasszák a lengőkarod, van ahol meg le takarítják utána, és szépen, karcmentesen kapod vissza. De ez ugye szerelő függő. Viszont oda biztos, h nem viszem többet, ahol összekarcolták, mer én már csak ilyen állatfajta vagyok
oh, és ha már szóbakerült, ki kihez hordja a vasat szervizelni? hisztek a márkaszervizekben? vagy van valami tuti szakember aki keni-vágja a hondákat? alap dolgok otthon a műhelyben?
tell me :)
amúgy sincsenek

kicsit azért félreértettétek amit mondtam, bár igaz hogy nem voltam gép előtt hogy hamarabb reagáljak. írtam volna időközben én is, hogy nyugodtan cserélje le, ahogy mondtátok is megelőző karbantartás címen, ha egyébként semmi más kínja nincs a motornak.

ha még lehet javítani, akkor így fogalmaznék: szerintem a teleszkópolaj cseréje alacsony prioritású dolog. én sem azt mondtam hogy akkor kell ha már szar, ahogy mondtátok nem fekete-fehér, nem olyan hogy egyszer jó aztán rossz..
vannak jelei. történetesen az én ki tudja hány éves olajam még mindig nem mutat semmi jelet, pedig motoroztam már a saját határaimon. messze van az még a motor és a teleszkóp határaitól!

viszont kövezzetek meg, lehet én vagyok igénytelen bizony, de engem marhára nem zavar ha szutykos-koszos olajat engednek le belőle, amíg a szerelő azt mondja hogy a 1624-ik motorban is ugyanilyen amit szétszed, nem kell túlparázni. ő ért hozzá, én nem és én ezt tiszteletben tartom.
ugyanígy mások véleményét is, de azért nem vagyok igénytelen szar mert elvagyok a gyári olajommal..
Jól van, meggyőztetek. Főleg a megelőző-karbantartásos duma.


Stifi, ha jövőre nem cserélsz teleszkópolajat, akkor nem leszünk barátaid.
Ez a teló téma már kissé lerágott csontnak tűnik....
jövőre benevezek: link

osztom a véleményt :-)

múltkor láttam videót, hogy mi jött ki egy teleszkópból. nem olajra hasonlított.

Stifi szerelőjének valószínűleg nincs kedve kicserélni vagy nem tudja :-)

Ha bármelyik felsorolt problémára ha panaszkodna akkor se cserélné ki hanem tekerjünk rajta egyet ide egyet oda.

Nem akartam megbántani senkit
Azt az olajat kellett volna látnod amit Sanyi eresztett le azután,h Ti elmentetek ősszel. Igaz,h valami nagyon kemény olaj lehetett amúgy is ( emlékszel, hogy mindenki mondta,h alapból nagyon kemény a teleszkópja már az én motoromnak ) de egy massza szerű akármi jött ki belőle.
Szerintem is 2 évente csere, nem nagy meló cserébe rendben van a motor ezen része is.
Szerintem ez csak simán gondos gazda kérdése ( ez is ).
Azzal ugyan tökéletesen egyetértek, hogy a védő felszerlés illetve a motorolaj előbbre való dolog, de az a duma, hogy majd akkor kell vele foglalkozni, ha szar nagy baromság, és erre két érvem van.
1, Ez nem fekete-fehér. Fokozatosan romlik a minősége, ehhez meg hajlamosak vagyunk egy darabig úgy hozzászokni (vele-szokni), hogy észre sem vesszük.
2, Ha a hibajelenséget várnánk, az olyan (hozzáállásban), mint ha azt mondanánk, hogy majd akkor cserélj motorolajat, ha hallod, hogy megszólaltak a hajtókar csapágyak. Ezek megelőző(!) karbantartási műveletek.

+1 mondjuk házi feladat: elgondolkozni azon, mennyit mozog a dugattyú a telóban, ahogy mész folyton le-fel, le-fel, le-fel. Közben a rugó kapargálja (surlódik legalábbis) a telószár belső oldalán. aki látott már leengedett teló olajat, tudja, milyen fémszemcsés szmötyi keletkezik. Biztos jó a szelepeknek, amikor ez szuszakolódik át rajtuk milliószor.
No, meg az elöregedett teló olaj /x év alat lecsökkent gáznyomás hátul a telóban jellemzően olyan, hogy hidegen, langyin OK, aztán vered majd nyáron, és egyszercsak törésszerűen esik a csillapítási karakterisztikája.

Peace, mindenki úgy csinálja, ahogy szeretné. Uff
Egyszer meg kéne nézni azt a híg zsuvás löttyöt amit leereszt az ember egy teleszkópból.
Majd az újat.
És nem mond utána hülyeségeket senki.
Stifi szerelőjét meg kerülném az biztos.

Felőlem lehet lötyögős 10-12 éve benne döglő hatástalan teleszkópolajjal járni.
Én nem tenném.
Mondjuk tényleg elgondolkodtató, amit Stifi írt.

Ha semmi baj vele, minek cserélni? Végülis nem motorolaj, semmi nem megy tönkre, ha nem cseréled. Inkább lecserélem a motorolajat kétszer, vagy veszek sisakplexit vagy bármit.

Persze ha gond van vele, az más tészta.

Kérdés, hogy normál használat mellet okozhat-e tapadásvesztést, úgy hogy előzőleg "semmi baja nem volt"....
Sziasztok van egy eladó cbr 600f 2000' zárszettem immobival +cdi vel eladó irányár 60000.-
06209238057
Csaba
Persze, ott voltam összel utoljára...

Látom összeszedtél pár vashavert innen...komoly
Hát ahogy látom, te is az FS-re ültél a TZR után. Nem hiába, tudjuk mi a jó.
Szia.

Az ég egy adta világon semmi baj vele. Tökéletes, gyári állapot. Én csak azért akarom kicserélni, mert tudom, hogy nem volt kicserélve.
Egy ex TZR es :D emlékszem rád a tzr fórumban :D micsoda véletlen hogy most meg Hondások lettünk:)
Hát muszáj volt már. Kinőttem a kicsit. Ez a bringa meg hát... imádom! Benne vagyok a pályázásban. Euroring játszik?