Felhívtam az eladót hogy mi a helyzet a motorral és azt mondta hogy nem működik a kilóméter óra, valamilyen szenzorral van benne probléma de ő már ezzel nem akar foglalkozni.
Azt mondták neki hogy 40000-be tudnák megcsinálni és ezt az összeget el is engedné az árból. Állítása szerint egy éve ment szét és azóta nem is nagyon használta ezért is eladó. Elvileg a gépben 27000 km van, de ki tudja mióta nem megy igazából az óra.
Valamint a dekli meg van horzsolva, az előző gazdája esett vele és lecserélte az idomokat (ezért is fekete pl az első sárvédő gondolom).
A vázat amikor megvette átnézette és nem volt semmi gond.
Tőlem elég messze van a gép de hónap végén jön egy rokonához és utánfutón el tudja hozni hogy megnézzem.
Sok pénzbe kerülne vajon az eredeti állapot visszaállítása? A kilóméter órával kapcsolatban volt már valakinek ilyen problémája? (a szerelési költségre lennék kíváncsi)
Sziasztok! egy kérdésem lenne:
-véleményetek szerint megfelelő lehet egy repsol sintetico 10w40 olaj, egy 1992-es évjáratú CBR 600 F2-be?!
Mennyi olaj kell bele, mert nem találok róla semmit sem!
köszönöm előre is....
Szia
Ez a gomba hova van rögzítve? Meg hol lehet ilyet szerezni? Én is agyalok hogy kellene. Igaz még nem dőltem,se lassan se gyorsan de biztos meglesz egyszer...
Pontosan ugyanez történt ugyanezen az oldalon, ugyanilyen motoro, ugyanilyen gombával. Ellenben a Hring 2-es kanyarba befelé, szóval nem "eldőlt mer' a macska...".
Hamar letört, vázat nem bántotta. Hogy elégséges védelem e ez az elvárhatóhoz képest, azt mindenki döntse el maga, de azt legalább lehet tudni, hogy a vázat nem vitte el.
Keress valami téli zárt tréninget, tuti megéri, ha ez az első nagymotorod, akkor meg pláne! Jobb tavasszal úgy felülni, hogy már van némi rutinod/elképzelésed. Sry, ha félreértettem, de úgy tűnik, mintha első nagymotor lenne
Viszont: Főleg a kis sebességű borulások, dőlések azok, amikor a gomba jó szolgálatot tehet.
Még kezdőként a fél éves új motorral elcsúsztam a poros teremgarázsunkban. A bal első index kitörött (!) a fejidomból. Volt is fejvakarás....
Na akkor jó lett volna a gomba.
De egy 0km/h-s álló helyben feldőlésnél is igen jó lehet. Ez utóbbi mindenkivel előfordul legalább egyszer.
Én összességében azt mondom, hogy inkább legyen gomba, mint ne.
gombát én is akartam, mert jól néz ki és mostanában elég sokat fogyasztom az idomokat, nem ártana neki valami védelem...
de meggyőztek az észérvek, inkább az idom fogyjon mint a váz tekeredjen, főleg a fúrásmentesen felszerelhető darabok gázosak ahogy említetted...
inkább veszek egy kínai szar pályaidomot, és elrakom a gyáriakat tartalékba...
Felhívtam az eladót hogy mi a helyzet a motorral és azt mondta hogy nem működik a kilóméter óra, valamilyen szenzorral van benne probléma de ő már ezzel nem akar foglalkozni.
Azt mondták neki hogy 40000-be tudnák megcsinálni és ezt az összeget el is engedné az árból. Állítása szerint egy éve ment szét és azóta nem is nagyon használta ezért is eladó. Elvileg a gépben 27000 km van, de ki tudja mióta nem megy igazából az óra.
Valamint a dekli meg van horzsolva, az előző gazdája esett vele és lecserélte az idomokat (ezért is fekete pl az első sárvédő gondolom).
A vázat amikor megvette átnézette és nem volt semmi gond.
Tőlem elég messze van a gép de hónap végén jön egy rokonához és utánfutón el tudja hozni hogy megnézzem.
Sok pénzbe kerülne vajon az eredeti állapot visszaállítása? A kilóméter órával kapcsolatban volt már valakinek ilyen problémája? (a szerelési költségre lennék kíváncsi)