Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én azt az idomot nem is javíttatnám, így legalább látszik, hogy használva van
Milyen gomba ez?
Na emberek..

Tessék a tuti bukógomba!
Tesztelve a jobb oldal Kakucs lassú visszafordító!
Károk: Idom élei kicsi horzsolás gomba hajlás kicsi, fékpedál minimális!
Felszerelése pedig egyszerű ahogy látszik is.
én is azt hittem
mindenesetre én kétszer is ráestem és még mindig bírja :)
Azt hittem az száraz oldal. mindig tanul az ember
gearingcommander.com !
a generátor is olajban áll/forog.
Én mindenképp kénytelen vagyok venni.
Mindkét dekli hoszabb mint a hengersorom.
És a balos már nem szűz.
Így még takargathatom vele.
no igen, azt szívesebben vennék elsőre.. bal oldalon még nem annyira gáz (a generátor van ott), de jobb oldalon már problémás lehet, láttam már csúszás után olajat eresztő motort és annyira nem szép látvány... (meg főleg nem tudsz hazamenni vele)

bár hozzáteszem, jobb oldalt sok mindent felfog a kipuffogó is, mielőtt leérne a dekli, meg ki sem ló annyira (kilóg egyáltalán?)
A képek alapján egy carbon deklivédő nem árt.
mondjuk nekem a váltókarom is elhajlott, szoptam is vele eléggé..

mindenesetre engem nem győzött meg a gomba szükségessége a látottak alapján. azzal is és anélkül is lehet szerencsésen/szerencsétlenül esni... inkább veszek egy pályaidomot és teszek rá mennyire vagyok szerencsés (vagy nem), szerintem ez a tuti módszer!
1 foggal kisebb elsö lánckerékkel.
Szia!
Érdekelne h mennyit csal az ora az áttétel modositás miatt?
na most én ugyanilyen kárt produkáltam gomba nélkül, de tényleg egyezik az összes karcolás, index, kuplungkar, farokidom stb...), még lehet hogy fotóm is van róla (de ha nincs akkor csinálok róla valamikor)
kawánál úgy van, hogy nem jó a szenzor és 0 sebességet mutat.
Minden egyéb működik.

gondolom a cbr-rel is így van.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkitől aki írt! (még várom az esetleges hozzászólásokat is )
Akkor érdemes lehet belevágnom ha motorikusan is rendben van a gép.
A srác amúgy azt mondta hogy megnézette és valami szenzort magyarázott hogy ki kell cserélni meg beállítani valamit. Akkor gondolom arról beszélt amiről ti is és magával a múszerfallal nincs gond, majd meglátjuk.
Ha nem működik a szenzor akkor semmit sem látok az órán?
(már benne lévő km, ha éppen fogyik ki az üzemanyag (RES))
Az első telókat kell akkor mégjobban megnéznem a többi dolog mellett.
Legalább elhozza hozzám és az otthoni kedvenc szerelőm (aki remélem rá is ér) meg tudja vizslatni, csak az időjárás miatt szerintem nem tudjuk kipróbálni majd.

Ma kapok elvileg valamikor több képet is rólla.
Swen,

Elég egyszerű meghatározni, hogy mi a gond a kilométer órával.

A csatijában meg kell nézni, hogy a két szélső vezetéken van-e +5V.
Ha nincs, akkor nem kap tápot.

Ha van, akkor a középső vezetéken - ha jól emlékszem, akkor rózsaszín -, meg kell nézni, hogy amikor tekered a kereket, akkor 1V és 5V között kell változnia a feszültségnek.
Ha nincs jel, akkor tényleg szar az érzékelő

Ha van jel, akkor meg kell nézni ugyan ezt a vezetéket a műszerfal csatiban is.
Ha ott nicns jel, akkor ez a vezeték szakadt.
Ha van jel, akkor viszont a műszerfalad a szar

Remélem segítettem...:)
Nekem se jó a km óra. Bár nekem kawám van.

Pontosan ugyan ezt hallottam vételnél mint te.
Most romlott el, kb 800km-t mentem vele maximum és már nem akarok vele foglalkozni...

kawáéknál utána kérdeztem. 20ezer akciósan a szenzor, de lehet kábelezési hiba van, vagy szar a km óra vagy szar az ECU.
10ezerért nézik meg mérőműszerrel. Mondom anyátokat akkor. Jó ez így.

Véletlen hozzá tudok jutni a gyári szenzorhoz 6ezer ft-ért újonnan. műszer 5ezer amivel vizsgálni lehet!

tavasszal lehet beruházok egy szenzorra csak visszatart,hogy nekem le kell venni egy vízcsövet hozzá + az önindító motorját.

Én mondjuk már hozzászoktam. fordulatból tudom, hogy mennyivel megyek. van üzemanyag szintjelző így nem gond, hogy nem látom a megtett km- t.

lényeg, hogy nem kizáró ok. javítható. Lehet nálatok könnyen hozzá is férni a szenzorhoz.

Viszont vizsgán felírják a km állást. Lehet ugatnak majd, hogy nem tekeredett bele km.

múlt vizsgán volt előttem egy kocsi. Jött a vizsgabiztos aztán kérdezte, hogy sokat szoktatok tolatni? gyerek nem értette. aztán mondta az ember, hogy kevesebb a km mint legutóbb. gyerek mosolygott aztán mondta, hogy már 1x átfordult :-)
marci25,

a bubis plexik közepe általában 4-6cm-rel magasabb, mint a gyári, igy a levegő nagyobb részét a sisak fölé tereli...
Helló,

Mennyiért jutsz hozzá?
Tudja esetleg valaki, hogy a bubis plexi ( double bubble) mire jó, mikor ér valamit, hogy tereli a szelet, milyen pozícióban kell lenned hozzá a motoron ? köszi.
Mi lett volna, ha nincs gomba? Még belegondolni is rossz...

Csak az óra miatt nem aggódnék, javítható is, van bontott is, sőt 59 e ft-ért tudsz venni vadi újat,ami még többet is tud,mint a gyári.

A dekli újrafújása sem csillagászati összeg, viszont tüzetesen nézd át az elejét, telók rendben vannak-e, mert a törött első sárvédő és a nem működő óra együtt már gyanús. Lehet, hogy belecsókolt valamibe az előző tulaj.

Képen KOSO műszerfal. Zsíííír.
A Motul olajjal kapcsolatban, bury kollega az itteni forumrol tud segiteni
Szia, ha nem cserelsz olajszurot akkor 3.4 liter, ha olajszurot is cserelsz,akkor mar 3.7 liter.Szerintem cserelj szurot,mert az is fontos. En szemely szerint,az F2-esembe Motul 5100 10W40 -es olajat tettem.Megvagyok elegedve vele, jol megy a moci vele,nem akad a valto.Legkozelebb mar a Motul 7100 10W40 kovetkezik. Megjobbat halottam rola,mint az 5100-rol..
Szerintem 2 dolog lehet. vagy a kilométer óra csoportot kell cseréld vagy a jeladóját. Mindkettő viszonylag "olcsón" megúszható.Ha egyébként a többi része müxik az órának akkor valszeg a jeladó a ludas v kábel ha más sem müxik akkor lehet jeladó.
A 13.ker Alig utcában van egy profi aki teszteli az órákat ...