Mivel igencsak szeretem a kis drágaságomat így tavasszal meg is kapja! Amúgy teljesen ésszerűnek hangzik a dolog hisz minden olajnak van viszkozitása és ugye az nem lesz örökké jó. Köszönöm a hasznos infókat kollégák!
Egy kicsit mostanában elhanyagoltam a fórumozást. 1-2 hónapja kipufogót szerettem volna venni és és páran linkeltetek be nekem kipufogókat. Amit kinéztem és végül meg is lett, egy mivv dob amiről nem ismertem, de sokatok ajánlására rábólintottam. Hozzá kell tegyem egy kicsit sem bántam meg szerintem szép és a hangja... Egy szóval köszönöm a segítségeket tényleg k.rva jó!
Ahogy az előttem szóló is írta van periódus idő bár szerintem annál tovább tarthat általános terhelésnél.... .
Inkább azért érdemes cserélni mert az eltelt idő alatt "elfárad" az olaj a sok ide oda nyomástól, megváltozik a viszkozitása, esetleg makro méretű bubik is keletkezhetnek benne ami szintén rontja a hatását.
Nem nagy etvasz a munka az anyag kijön 5-8 ezerből tehát csak rajtad múlik
sziasztok! segítsetek!
nekem egy cbr 250 rr em van ,már három sor gyertyát vettem bele irídiumosat is és sorra mennek tönkre.Zárlatosak lesznek már 2 vill szerelővel beszéltem és nem találjuk a hibát .Mindig másik henger szarakodik ,bele raktam régi gyertyát itthon a polcról és azzal jó bár nem bele való.előre is köszi
Szia! Csak így böngészgettem, olvasgattam a fórumot és felkeltette a figyelmem ez az olajcsere? Van ennek egy meghatározott periódusa amikor illik kicserélni? Nekem egy 2007-es F-em van és szerintem nem volt még benne cserélve. Lehet, hogy ez hiba?
Szia! Van ismerősöm Dunaújvárosban, aki vállal mindenféle szerelést, ZX7R topicban találod, Dinit, vagy Gurot keresd, biztos, hogy segítenek jó áron, nyugodtan hivatkozhatsz rám.
Hali,
Együtt érdemes cserélni!
1 telók ki
2 alján középen imbusz csavar kilazítani egy csavarozó vagy fúrógéppel mert kézzel nem jó
3 felül kicsavarni a közepét, kiönteni a folyadékot
4 ahogy a kardot kihúzod a hüvelyből ezt is széthúzod majd a végén megrántod mert a szimering is jön vele
5 ha szétjött a belső dugattyús részből kipumpálod a maradék olajat
6 faszán elmosod
7 szimering helyére
kicsit olajozod a csúszószárat majd betolod a fogadó csőbe
8 alul középen imbusz vissza
9 feltöltöd olajjal pontosan!
10 kész.
Arra figyelj nagyon hogy az imbuszt igazán csak valamilyen olcsóbb kis teljesítményű ütvefúróval csináld mert a sima csavarozó gép nem húzza meg mert a belseje is forog a becsúszó szár végén.
Ha van kis kézügyességed menni fog ha nem asszem 5 ezer körül vállalják darabját szimeringel olajjal...
Szimering is csérés. szerintem jobb szerelőhöz vinni. nem olyan könnyű az. nekem is kéne cserélni de nem tudok senkit aki megcsinálná. Kawasakiék meg horror áron dolgoznak.
2005.12. havi 600 F-em van. A kérdés, amiben segíteni kéne, a következő. Biztosan tudom, hogy minimum 3 éve nem volt a teleszkópban olaj cserélve. Nincs olajfolyás, a szimering tökéletes, a teleszkóp szuperül mozog, nem recseg, nem ropog, egyszóval tökéletes. Ennek ellenére olajat szeretnék benne cserélni.
Elég csak az olajat, vagy cseréljük a szimeringet is? Pontosan le tudja nekem írni valaki, hogy amennyiben csak olajat kell cserélni, akkor azt hogyan is kell?
Köszi.
Dusán
köszi,de a 30 az tényleg horror! :) majd ráirok basira,megtaláltam az emailcimét,hátha tud segiteni. Basszus,akkor jól becumiztam ezzel a lámpával. de olyan kurva jól néz ki,szarom le a rendőröket! :))
hol van az leirva hogy külön kell lennie az indexnek?
Na ja ma átültem rá ég és föld az üléspozíció! De azért még próbálgatom majd a Hondát. Ez olyan kis kompakt gép. De hosszú túrára nem biztos hogy elvinném egyenlőre. Túlságosan el kényeztetett a Fézi Ma csapattam vele egy 35km ebben a szélben.
Inkább azért érdemes cserélni mert az eltelt idő alatt "elfárad" az olaj a sok ide oda nyomástól, megváltozik a viszkozitása, esetleg makro méretű bubik is keletkezhetnek benne ami szintén rontja a hatását.
Nem nagy etvasz a munka az anyag kijön 5-8 ezerből tehát csak rajtad múlik
nekem egy cbr 250 rr em van ,már három sor gyertyát vettem bele irídiumosat is és sorra mennek tönkre.Zárlatosak lesznek már 2 vill szerelővel beszéltem és nem találjuk a hibát .Mindig másik henger szarakodik ,bele raktam régi gyertyát itthon a polcról és azzal jó bár nem bele való.előre is köszi
2005-ös CBR600f-hez keresek jobb első féktárcsát!
Keresek F3-mashoz első sárvédőt. Lehetőleg feketét.
Együtt érdemes cserélni!
1 telók ki
2 alján középen imbusz csavar kilazítani egy csavarozó vagy fúrógéppel mert kézzel nem jó
3 felül kicsavarni a közepét, kiönteni a folyadékot
4 ahogy a kardot kihúzod a hüvelyből ezt is széthúzod majd a végén megrántod mert a szimering is jön vele
5 ha szétjött a belső dugattyús részből kipumpálod a maradék olajat
6 faszán elmosod
7 szimering helyére
kicsit olajozod a csúszószárat majd betolod a fogadó csőbe
8 alul középen imbusz vissza
9 feltöltöd olajjal pontosan!
10 kész.
Arra figyelj nagyon hogy az imbuszt igazán csak valamilyen olcsóbb kis teljesítményű ütvefúróval csináld mert a sima csavarozó gép nem húzza meg mert a belseje is forog a becsúszó szár végén.
Ha van kis kézügyességed menni fog ha nem asszem 5 ezer körül vállalják darabját szimeringel olajjal...
2005.12. havi 600 F-em van. A kérdés, amiben segíteni kéne, a következő. Biztosan tudom, hogy minimum 3 éve nem volt a teleszkópban olaj cserélve. Nincs olajfolyás, a szimering tökéletes, a teleszkóp szuperül mozog, nem recseg, nem ropog, egyszóval tökéletes. Ennek ellenére olajat szeretnék benne cserélni.
Elég csak az olajat, vagy cseréljük a szimeringet is? Pontosan le tudja nekem írni valaki, hogy amennyiben csak olajat kell cserélni, akkor azt hogyan is kell?
Köszi.
Dusán
Van, de nem ennyi az ára! Olcsóbb!
hol van az leirva hogy külön kell lennie az indexnek?
robbantott ábrán néztem, magyarul nem tudom.
hondáék sárvédőnek írják.
Ha úgy ütöm, hogy undertail akkor tuning cégek cuccait adja de horror az ár. persze tök egyediek :-)
ismerem azt a fajta lámpám. " ameriken sztájl" szerintem itthon nem szabályos.
persze azért alkatfüggő