Simán jó a láncolajtó.
Ha rendesen be van állítva folyamatosan lemossa a láncot,de nem cseszi össze a motort.
Állandóan tiszta és olajzott lesz a lánc.
Én kezdem utálni a zsuvát a kislánckeréknél.
Ha cserés lesz a láncom megy fel egy elektronika és egy komplett rendszer.
15e-ért.
De jó cuccot lehet összehozni 3-5e forintból is.
alapvető kellék szerintem:
csavarhúzó, imbusz vagy torx készlet (időmot leszedni pl), alap villáskulcsok: 10-13-15 stb. Szerintem is jó választás egy nagyobb készlet. Persze hobbi szerelésre jó a 100db-os 5ezer Ft-os piacon kapható is. ( csak írtam valamit ) felesleges beta készletet venni. Esetleg egy fogó is jól jöhet.
géprongy, láncspray, petróleum, brigéciol, wd40, ecset vagy régi fogkefe.
Ha mosni is akarod akkor jól jön egy kefe, szivacs és egy vödör is :-)
Sziasztok.
Le akarom cserélni a gyári indexeim a 99-es f4-emről pici indexre.
A kérdésem annyi lenne ha veszek 4 univerzális 12V-ost akkor vágdosnom kell az indexkábeleket vagy csak csatlakoztatnom kell a gyári helyére?
Köszi a választ előre is.
Üdv:
Csak sztem az a baj hogy az automata lancolajzoval hogy ugyanugy kell tisztitani a lancot nem eleg csak olajozni pucolni is kell mert egy ido utan olyan csuva rakodik le aszemek kozott meg mindenhol hogy szart sem er az olajzas. Meg 35000bol veszek tizen akarhany flakon sprayt es az evekig eleg es meg szerelni sem kell. Ettol fuggetlenul lehet hogy jo de en maradok a sajat automatamnal azaz a ket kezemnel es szememnel :-)
Szerszamokat illetoen 8astol 27ig csillagvillas kell imbusz esetleg torx. En szemely szerint a metroban vettem egy 40e forintos mannesmann keszletet. Azzal egy ursiklot is szet lehet szedni. Jo minoseg. Esetleg egy nyomatekkulcs ha nem erzed elegge a menet szakafasanak hatarat.
Hali. Alapkellek mondjuk egy lancspray, guminyomasmero, tisztitoszerek; fogkefe.
Fektisztito spray. Eu csomag. Lancbol did vagy jt. A motr lezarast illetoen passz. En nem szoktam.
Bocs az előbbi OFF-ért, bár volt a mondanivalómban CBR:)
Ok, nyilván az adásvételi szerződést meg lehet kötni, de a tulaj nem fogja aláírni, mert nem akarja eladni a gépet úgy, hogy nem látja biztosítottnak, hogy át lesz írva az ő nevéről a vas.
Közben jobban utána jártam a dolognak, menni fog a dolog, max a bankok szoktak ilyenekkel szarozni, az okmányirodában azt mondták, hogy minden további nélkül át fogják írni.
Találtam egy bankot, ahol elég jó feltételekkel lehet hitelt felvenni, de így max ugrik a hitel, csak nem akartam a tartalékaimhoz nyúlni.
Szombaton kiállítanak nekem az iskolában egy igazolást, hogy elkezdtem a tanfolyamot, amit elküldök a banknak. Ha ezt már elfogadják (az iskolában azt mondják hogy korábban is adtak már ki ilyen igazolást és elfogadta a bank), akkor mehet a buli, ha nem, megveszem bank nélkül.
Nem akarnám elszalasztani a gépet, nagyon egyben van
Amúgy első körben miket vegyek a motorhoz? Láncolajozó, lezárólánc, stb.
Ti milyen láncot ajánlanátok? A házunk teremgarázsában lesz a gép tárolva, egy falba dűbelezett gyűrűhöz szeretném horgonyozni, hol érdemes láncot venni?
Az alapvető szerelésekhez (van hozzá affinitásom és kedvem) milyen szerszámok kellenek?
Köszi a válaszokat előre is!
Az adásvételi szerződés megkötésének nem lehet akadálya, hogy nincs "A"-s jogsid, legfeljebb az Okmányiroda addig nem jegyzi be a tulajdonjogot. (vagyis lesz motorod, csak nem lesz a neveden. Igaz, néha szeretnek erősködni, meg büntetni, ha nem íratod át, de jelen esetben ugye önhibán kívüli)
Vagy még jobb, ha köttök egy ún. adásvételi előszerződést azzal, hogy később veled köteles megkötni a végleges szerződést.
Hát egy kis gond támadt a motorvásárlásommal. Azt mondják, hogy amig nincs meg az "A" jogsim, nem lehet a nevemre átiratni a motort, szóval addig nem tudok adásvételit kötni...
Elvileg az elméleti vizsga igazolással már megoldható, de az is csak február elejen lesz.
Lefoglalóztam a gépet, ma beszélek a tulajjal, remélem ez az 1 hónap belefér még neki...
Szóval a CBR egyenlőre még nem az én garázsomban várja a tavaszt...
Jó lenne!
A mai motorozás elmaradt tegnap melóztam persze egész nap napsütés volt és száraz utak, ma hazaértem ködben és egész nap csepereg az eső
Legalább most edzésen jól lefárasztottam magam. A januári motorozást még nem adtam fel.
Akkor a tavaszi sörözésre még visszatérünk
Ha rendesen be van állítva folyamatosan lemossa a láncot,de nem cseszi össze a motort.
Állandóan tiszta és olajzott lesz a lánc.
Én kezdem utálni a zsuvát a kislánckeréknél.
Ha cserés lesz a láncom megy fel egy elektronika és egy komplett rendszer.
15e-ért.
De jó cuccot lehet összehozni 3-5e forintból is.