Először is Boldog Új évet neked is és minden kedves motoros és fórumtársnak is.
Függ pl attól hogy ki mire használja és milyen a gumi. (utcai,túra vagy verseny gumi.)
Nekem most Michelin Pilot Power 2 CT 2 komponensű gumi van fent. 4 000 Km-rel ezelőtt került fel első hátsó szettben egyszerre. Az első még nagyon sokat el fog menni. Ahogy nézem a hátsóban van még kb még 1-szer ennyi mint amennyit mentem vele. Tehát kb 8 000 km.-t kibír a hátsó vagy többet. Ezt úgy értem hogy amíg szabályos az egész felületen tehát eléri a kopásjelzőt nem vászonig koptatva.
Hali ! Nektek a Ciberéken hány km-t szokott bírni a gumi? Ezt úgy értem, hogy újonnan vásárolt, és nem tükörradiálra kopott állapotig gondolom, hanem amíg még kinéz valhogy és használható? Mert nagyon változókat írtak. Van aki 2-3 E km írt van aki 15.000 e-t. És én pl. a MEZ SPTec m3-ra és vele egy csapatban játszó gumákra gondolok...
Akkor nem kérdés, hogy gyárit veszek. A mérnökök tutira jobban tudják, hogy hány gramm az ideális, ami ráadásul messze nehezebb mint az utángyártottak. Köszönöm szépen a gyors segítséget. B.Ú.É.K.! És természetesen ez mindenkinek szól.
Bocs hogy csak most válaszolok a hozzászólásodra, tényleg hasonló a bekattanásunk:)
Most tavaszig nem jövök ide sokszor, csinálom a jogsit, januárban elhozom a gépet miután kifizettem, aztán tavasszal végre mehetek vele:)
Na akkor aktív leszek, remélem sokatokkal tudunk majd találkozni.
Addig is aki felvenne egy kezdő CBR-est, ne tartsa vissza:) hatesz FB
Amire Te szeretnéd arra valóban jó az áttétel rövidítés. Nekem a VFR-en is egyel kisebb volt elöl, a csajom F4i-jén is egyel kisebb van elöl, a Fireblade-en pedig -1/+2 (mönnyön má' az az alulmotorizált vacak )
Ahogy írod, engem sem mozgat a végsebesség. Utcán nem szeretek tartósan 160 felett menni (autópálya csak végszükségben, egyenesen menjen a vonat!).
Fogyasztást nem tudom, nem igazán szoktam méregetni, de nem tapasztaltam feltűnő különbséget. Ahogy Peti is utalt rá, csuklótól jobban függ ;)
Amikor én változtattam az áttételt, teljesen meglepődtem, ég és föld sokkal jobb lett! elöl -1, hátul +1. A fogyasztáson én nem veszem észre, a régivel is meg most is 5,5 és 10 között mozog.
Ki akarom próbálni h mennyire változik ha módosítom az áttételt!Nekem nem cél a végsebesség hanem hogy kicsit dinamikusabb legyen!fogyasztásba mennyit változik ha 1 el kisebb kerül előre?
Nekünk NaGYoN bevált a Brembo SC fékbetét a 600F4i-hez előre. Jóval olcsóbb, mint a gyári.
Az AP Racing sinter nekem VFR-en OK volt (ár/érték arányban meg fasza), de a Fireblade-en nem tetszett. F4i-n azt még nem próbáltuk.
Fékbetétben és lánckerékben is jó áron tud segíteni Gyula barátom (motoralkatresz_kukac_gmail_pont_com) vagy itt a fórumon bury.
A hátsó lánckeréken ha egyet növelsz, az kb semmi. Ha meg 3-at, akkor nagyon előre jön a hátsó tengelyed, romlik a stabilitás. Én is egyel kisebb elsőre szavazok.
De ez inkább kigyorsítós, szerpentinezős, csapatós használatnál jön jól. Higgadt túrázáshoz kár bántani az áttételt. Nem tudom, nálad mi a pálya
Szia!
Rakjál előre eggyel kisebbet, az olyan mint hátul +3. Fékbetét szerintem gyári a legjobb, meg nekem volt apracing sinter, az se volt rossz. Bury fog neked ezekben segíteni jó áron!
Helló!
2005 ös géphez honnan érdemes fékbetétet rendelni?és milyen típusút?Illetve az áttételen módosított?Szeretnék nagyobb lánckereket feltenni hátra.valaki tudna tapasztalatot írni róla?47 esre gondoltam egyáltalán lehet kapni ilyet?mert néztem de csak 520 hoz van 46,47,48 as 525 höz meg csak 46 a max.
üdv
Szerencséd van, mert volt itthon egy gyári végsúlyom meg digitális mérlegem is van.
Kérlek szépen: a gyári 130 (!) grammos.
Nekem is az a tapasztalatom, hogy a könnyebb ebben az esetben nem feltétlenül jobb, sőt extrém esetben kormányszitálást is okozhat.
Én a 100 gr-ost venném, vagy gyárit.
Hehe... egyszer kérdeztem egy exem, hogy mikor volt olajcsere a kocsijában, erre mondta, hogy valamelyik tavasszal...
Mondtam, hogy az jó, mert én is úgy tudom, tavasszal kell cserélni, örülök, hogy van műszaki vénája, legalább a kocsival kapcsolatos dolgok nem fognak terhelni. Szóval elvittem lecserélni, de azért megkérdeztem, hátha... Nahát egy haver szervizelte már szinte új kora óta (ugye minden páros év tavasszal), na gyertyát azt nem cserélt, mert azt akkor kell, amikor nem megy, meg ugye légszűrőt sem, elég azt kifújni kompresszrral, tök egyszerű. 210 ezer volt az autóban, ebből minimum 180 ezret ment el egy garnitúrával és semmit nem lehetett érezni belőle... jegyzem meg, miután lecseréltem mindent, már lehetett érezni, nem kicsit lett könnyedebb.
Amikor szakítottunk, kérdezte hova vigye a kocsit szervizbe, mondtam is neki, minek bántani azt ami már eddig is jól bevált, majd hordja minden páros év tavasszal a haverhoz!
Először is Boldog Új évet neked is és minden kedves motoros és fórumtársnak is.
Függ pl attól hogy ki mire használja és milyen a gumi. (utcai,túra vagy verseny gumi.)
Nekem most Michelin Pilot Power 2 CT 2 komponensű gumi van fent. 4 000 Km-rel ezelőtt került fel első hátsó szettben egyszerre. Az első még nagyon sokat el fog menni. Ahogy nézem a hátsóban van még kb még 1-szer ennyi mint amennyit mentem vele. Tehát kb 8 000 km.-t kibír a hátsó vagy többet. Ezt úgy értem hogy amíg szabályos az egész felületen tehát eléri a kopásjelzőt nem vászonig koptatva.