Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát emberek most jól esne egy kis motorozás,hiányzik,meg lefoglalná az agyam is,de még sajna odébb van
Ha beleszólhatok, a dörzsölt szakmai reakció erre az, hogy igen, sokáig bírják, de csak megfelelő minőségű olaj és szűrők kellően gyakori cseréjével. Ezek kedvező áron hozzáférhetőek a .......


Mindenki jól jár!
Írj be egy fekete pontot
Tittó78,

Minél nehezebb és minél nagyobb legyen!
Sziasztok.
Kormányvégsúlyokkal milyen tapasztalataitok vannak?
Karbon mintás, végsúllyal vettem a motort, de nekem nem jön be a karbon, úgyhogy mindenképpen cserélni szeretném, de a méretekkel gondban vagyok. Egy-két helyen olvastam, hogy minél nagyobb egy végsúly annál jobb. E-bayen találtam több mértet is pl.: 45g, 75g, 85g, 100g. Melyik lehet a legjobb választás? Valóban igaz lenne az, hogy a legnagyobb a legjobb? Vagy a gyári méret a megfelelő? Hány grammos egyáltalán agyári? Jah és a karbon ami rajta volt az 45g-os.
Az enyémbe is tuti gyári van, meg a légszűrő is az volt még, nagyon dúrván koszos volt már,egy megváltás volt a motornak szerintem amikor megkapta az új gyárit!
Gondoljatok bele mi lenne ha nem iridiumos lenne.......nekem a kocsiba is az van gyárilag és 90ezernél kell cserélni csak........
Ezekben ha nem az lenne, mit bírna? 5000km-ert? :D

Nekem is indul pöccre mindig, csak múltkor megnéztük a leömlőket hideg indításnál és az egyik melegedése picit késett a többihez képest.......állítólag ez gyertyára utal........ezt leszámítva semmi sem érezhető/észlelhető
Akkor ünnepélyesen értesítek mindenkit, bőven ráértek 48000 km-enként cserélni a gyertyákat, kibírja, hiba nélkül. Mindig pöccre indult, úgy járt mint egy doxa, meg húzott is rendesen! Meg az ezresben is kibír ennyit!
Bocs Bury!
Basszus lehet hogy még az enyémben is gyári van?
56 000 Km volt benne mikor szervízen volt. Azt mondta a szerelő hogy jók a gyertyák nincs semmi bajuk. "Lehet gyári bár azt azért nem hiszem." Szó szerint ezt mondta.
Mert nem tudtad, milyen veszellyel jatszol. Jobb esetben csak a mi naprendszerunk semmisult volna meg. ;))))
Te voltál a kísérleti nyúl. Nálad annyit kibírt másnál is kifog.
Mi is annak a gyertyának a kódja ami ennyit elment?
Az en manualom angol es alapbol merfoldben szamol, abbol vannak konvertalva a km-es adatok. Igy lesz 25600km az intervallum. 1600km maris ajandek! :)

De szerintem ha nem full nyelen hasznaljuk, ennel tobbet bir egy iridium cucc.
Akkor én miért csak 50nél cseréltem?
ne keresd, mert 24-et írnak a gondos japók.
A 600-as egy kicsit többet forog, de én sem értem a 24.000-es különbséget.
Nálam 24-nél csere volt, de lehet, hogy most kicsit többet belehajtok.
Eggyezzünk ki 36.000-ben.
Nem tudom, és nem is találom most a manualban
küldtem emailt.
Sziasztok!

Azért kaptam szét a feszítőt mert tudni akartam mégis mit tud elromlani ezen a szaron :)

A motorba van egy másik, ami miatt elkezdtem foglalkozni ezzel a feszítő témával. Az pedig az hogy, múltév végén cseréltem a feszítőt. Kb 18 ezer km-el ezelőtt és már megint csörög...... Kicsit durva lenne ilyen időközönként 25 ezerért feszítőt vásárolni. És ha ezt újra fel lehet húzni minek kell cserélni? :)

HPeti valami elérhetőség kéne nekem! Köszi :)
OK, akkor már csak az a kérdés, hogy miért ír 25e-t a haccá'ban cserére, míg az ezredes úrban 48e-t?
Motorszám alapján lehet pontosan megnézni, én az ngk.de-n szoktam, hogy 9a-9h v 9c-9h, de elvileg nincs különbség, az enyémben most 9c-9hes van, aminek ugyanazok a paraméterei.
Ez érdekes, mert a manual IMR9A-9H-t ír NGK-ból és 25e-s cserét ír elő. Pedig elvileg ez is iridium gyertya, ahogy az említett IMR9C-9H is.
A Fireblade manual-ja 48e-s csere intervallumot ír elő. Ki érti ezt?
Miért te nem hordasz magadnál tartalék gyertyát?
Peti,ez most komoly, te 50.000-ként cserélsz gyertyát? Mert akkor én sem költök rá 48.000-nél...

Bury meg csődbe megy. Na viccen kívül,de mi van akkor,ha a Grossglockner tetején megy el 2 gyertya?
Ja es meg valami, az F2on nem csak hidraulikus ,hanem hidraulikus es mechanikus egyben.Bovitsd ki a tudasod
sajnos nekem csak egy szar F2esre futotta meg eddig,s nem egy hiper szuper csilivili F4re...honnan tudhattam volna,hogy ennyit valtozott a technika azon a reszen?