Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsassal meg basi2 hogy elek,maskor szart se mondok akkor...
Azért ezt nem mondanám 12e km-el ezelőtt cseréltem és még semmi baja nincs előtte meg 4-5e fordulatnál iszonyatosan szólt a lánc!
Lehet bele manuálisat is tenni csak azzal vigyázni kell mennyire feszíted meg, és bizonyos időközönként utána kell állítani!
Ilyet se láttam még szétszedve.

Meg se próbáltam. Csere volt.
Köszönöm! Legalább látjuk a működését! ;) Szervízbe azt mondták, hiába cseréltetem ki kb 5000km után újra szólni fog.......nem értem miért nem csináltak olyat ha már típus hiva, ami bírja is!
Ha érdekel akkor tudok segíteni gyertya és szűrőből.
boltnál olcsóbban
Na itt vannak a képek
Na a végére csak helyre lesz téve ez a téma, hogy nincs mit tenni, marad a csere majd :)
Mivel nem önzáró a menetes része a feszítőek arra hiába feszítesz rá csavarhúzóval. Ha gyenge a rugó akkor vissza fog tekeredni és újra zörögni fog a lánc!
Na akkor pillanat előkotrom a garázsból szétszedem és lefényképezem!
Nem állítható! Sajnos cserélni kell! Az a csavarhúzó nyílás nem azért van rajt, hogy állítani lehessen rajt! Ha érdekel én cseréltem már és megvan amit kiszedtem lefényképezhetem! Ha elfárad benn a rugó akkor nem feszít már rendesen ezért szól a vezérműlánc!
Az enyémben tuti gyári van....
Jöhetnek a képek :) Sokan tanulhatunk belőle...
köszi
Ha még a gyári van benn azon nem lehet állítani az automata!
Az a csavarhúzónak tűnő nyílás az nem az állításhoz van, hanem a beszereléskor kell azt használni!
Áhh... köszönöm, megnéztem! Viszont ha automata a feszítő benne,ezzel nem csak a rugót spanolom fel azt kész? Gondolok itt arra hogy talán túl feszesre nem lehet olyan könnyen eltekergetni nem? csinált már valaki ilyet a gépén? Simán eltudom képzelni hogy a szervízbe se cserélik egyből, ha állítható akkor ráteker azt annyi...
Nem kell azon semmi féle piciket állítani mivel automata!
Egy spirálrugó meg egy menetes orsó van benn!
Sima csavarhúzóval betekered teljesen ha nincs meg hozzá a gyári biztosító de csinálni is lehet nem nagy dolog visszarakod a helyére meghúzod a két rögzítő csavart kihúzod a biztosítót vagy a csavarhúzót és a rugó teszi a dolgát!
Ha kíváncsi vagy a belsejére szívesen lefényképezem neked én már cseréltem az enyémben!
Köszönöm az aprólékos elemzésed a matricáról nem tudom mi a foglalkozásod de nagyon belemerültél a részletekbe az biztos... Én nem hiszek ennyire az összeesküvés elméletekben (én azt is el tudom hinni hogy így is jöttek le a szalagról motorok, mert az idom alatt nincsenek se hegesztési se csúszásnyomok :)) , talán pont ezért vettem meg én ezt a motort aminek nagyon örülök!
Kicsit ö össze vagy keveredve. Az F2-n igen hidraulikus a lancfeszito. Viszont az F4 - en spiralrugos.! Nem kell semmiféle olaj, és nem kell két ember hozzá .Ha nem vagy tisztában a dolgokkal akkor ne adj tanácsot !
Az idomot nem kell, de fentről mindent, tank, légszűrőház, meg ami útban van
8745-ös hsz, a 351. oldalon.
link , hogy ne kelljen lapozgatni.
Okés, köszönöm! Szerelőmre bízom azért az állítást,de gondolom nem nagy mutatvány, piciket állítva biztos összehozható.......az idomon kívül bontani kell valamit még?
ja, volt itt video róla régebben. Kell egy rövid vékony csavarhúzó, amit be lehet játszani a láncfeszítőbe, és tekersz rajta kicsit, majd csavar vissza, és kész. Tehát ki sem kell venni hozzá, de megkeresem neked a videót.
Nemá, komolyan? Hát nem kell sokat állítani csak egy picit, nem szól nagyon az enyém,csak engem annyira idegesít hogy nagyon :) ha már bukóba apszolut nem hallani felnyitott rostéllyal az már jó lenne :XD
Lehet rajta állítani csavarhúzóval de az pont olyan, mintha manuális feszítőt raknál be, sosem tudhatod, hogy nem feszíted-e túl.
Ha nincs baja, felesleges cserélni 22 nél szerintem. Én 50000-nél cseréltem a gyárit. Levegőszűrőből van gyári, vagy K&N, nekem utóbbi van, és elégedett vagyok vele, többen is ilyet használnak itt a fórumon.
Szia!
Nekem van ilyen biztosító pöcköm, ha eljössz érte (veresegyház), a tiéd. De nem értem miért szedted szét? egy csavarhúzóval fel lehet húzni.
Sziasztok.lenne egy olyan kérdésem hogy van egy Honda CBR600f-em 2008.03 -as és gyújtógyertyát szeretnék bele venni.ami most benne van az NGK IMR9C-9H már le szeretném cserélni mert már 22 ezer km van benne.még annyi hogy levegőszűrőt is cserélnék azt melyiket ajánlanátok? szeretném a segítségeteket kérni. előre is köszönöm
üdv.:krissz