Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ilyet elfogadnék
A színük természetesen ugyanolyan, én nem erről beszéltem... Tudom hogy létezik ez a színkombináció, van a mi városunkban is vagy 2.
A lényeg a feliratok elhelyezkedésén van, nem a színen!
Pl. 1:A jobb oldalon (a képeken látható oldalra gondolok :) ) lévő Fsport felirat nem teljesen ott van a tieden hanem kicsit jobbra, nem lóg bele annyira a motor fehér részébe mint kellene.
2: A másik oldalon nincs Fsport felirat, vagy legalábbis nem ott ahol lenni kellene. A dekli és az idomon lévő lyuk között kellene lennie de ahogy láttam egyáltalán nincs rajta ilyen.(képen bekarikáztam)
3: Az első lámpák közt és az első sárvédőn van Honda felirat amikor a gyárin nincsen. (ez mondjuk lehet matrica is de a képeken nem úgy tűnt)
Ezek tudom kis dolgok, "szőrszálhasogatás" de elárulja hogy vagy a fényezés vagy az egész idomzat nem gyári, és az a kérdés hagy miért?
2 véglet: Lehet hogy kicsit elcsúszott és akkor már lefestette az egész idomzatot valamiért, de az is lehet hogy az egész elejét rommátörte ennyi erővel meg az órát is oda pörgeti akkor már ahova akarja...

Nem akarlak elszomorítani vagy becsmérelni a géped csak felvázoltam valamit ami érdekes számomra.
Én magam is meg akartam venni, lehet hogy semmi baja nem volt, vagy ha igen akkor rendesen meg van csinálva és hűségesen fog szolgálni sokáig. Remélem így lesz!
Egyébként pedig egy gyönyörű motor, sok balesetmentes kilómétert!
Középen a képen az úgy néz ki mint ha csavarhúzóval állítható lenne......nem lenne rossz ha picit lehetne állítani rajta, de tudom hogy automata lenne...
Csak nem hagyott nyugodni amit írtál a gyári fényezésről és utána néztem és megnyugodtam mert találtam ugyan olyan motorokat mint az enyém.
Huha, kibontva meg nem lattam oszinten,hogy nez ki. En olajban nyomtam ossze ,azt a reszt ami mozog,ami nyomodik neki a lancnak,vagyis a lancvezetonek.S mikor kiment a levego,akkor osszenyomodva maradt
Nem ezt mondod?
Persze hogy nem rakta be a képet :)

Láncfeszítő
szétszedve
Ez egy spirálrúgóval előfeszített patron! Mait fel lehet újból húzni, nem tudom mit kéne rajta nyomogatni.(vagy hogy mire gondolsz)
Egyszerűen levettem a kupakot előfeszítem és visszaszerelem az elejét. Csak kéne a szeg amivel utána fixálom.
Szia,ha nincs biztosito szeg,anelkul is lehet am boldogulni Igaz,2 emberes munka...veszet a feszito patront es, egy doboz tiszta motorolajban kezded osszenyomogatni,hogy szoruljon ki a levego a patronbol.Miutan nem jon levego belole,akkor a helyere teszed,s nyomod befele mig a kollega a 2 csavart a helyere teszi.Addig van baj amig a menetet elkapod,utana mar gyerekjatek.Ja es vigyazz a patronra hogy szereled be,van egy kicsi lyukacska rajta,az kerulyon a masik lyuk fole,mert ha nem akkor nem lesz olajzasa a patronnak,s akkor baj van
Akkor szivtam.....nem tudod veletlenul hogy milyen a gyertyakulcsa? Egy minta valakinek?Hadlam nezzem meg,hogy tudjak beszerezni eggyet mielobb.Ha nem akkor lokdosodom ...van mar tapasztalatom sajnos
Sziasztok CBR-esek!

Egy nagy kérésem lenne hozzátok! Főleg azokhoz akik cseréltek már vezérműlánc feszítőt!

Ebbe a cuccba van egy biztosító szeg, amivel beszerelés után ki kell oldani. Egy ilyen biztosítóra lenne nekem szükségem!

Ha valakinek esetleg van otthon és nem kell neki engem érdekelne!

Előre is köszi!

Üdv.:Zsolt

Neki lenne rá még nagyobb szüksége :)
Haverom sv ezresét párszor betoltuk mert kaka volt az aksi de 2emberes mutatvány. jó lesz ha elötte esztek egy marha pörköltet. :-)
szerintem ki kell venni őket :-(

én most raktam rendbe a krosszt. Megyek egy közeli pályára.
papucsban akartam berúgni... pápá nike papucs :-) helló ketté tört lábfej :-)
Fiuk,valaki tudja,hogy hol talalok gyertyakulcsot a cbr-hez?Sikerult lekoptetnem a gyertyakat s meg se mukkan.Vagy valami mas tipp,hogy tudom beinditani majd, anelkul hogy kiszedjem,s lepucoljam a gyertyat? Belokes?
Szia!

Érdekes amit az eladóról írtál, velem korrekt volt nagyon mert egy barátommal néztük át elég rendesen és nem találtunk nagy hibákat, lánckerék cserélve, tömítések rendben, sőt szerintem elég egyben van a motorja, váltója szuper, futómű 200 felett se nem húz, nekem egy kicsit puha volt a rugózása de ennyi. A tankon van egy kisebb benyomódás de úgy tudom az javítható, szóval a lényeg hogy nincs olyan hibája ami miatt mélyebben kellene a zsebembe nyúlni.. Amit az idomokról meg feliratokról írtál azt nem tudom de nekem nagyon tetszik ahogy van és már várom a tavaszt!
Fú ez nagyon karaj ! Köszi Peti ! Ez közel is van nekem és pont ilyen az elképzelésem, körforgó, egyenes ! köszi. Tavasszal agyonkoptatom ott az aszfaltot. A Budakalászi METRO körforgalmakhoz jártam le de ott azért van forgalom.... Ez JOKER-nek tűnik.
A két körforg között.
Itt sem jár a kutya sem Pest és Fót között, tavasszal itt is szoktam "gyakorolni".
Mostanában csak olvasgatok.

krosszt az nyúzom csak most fáj a kézfejem. szétrázta a krosszpálya szerintem.

Holnap ha nem esik akkor előveszem a Z-t kerülök egyet az utcában.

Írt már csak még nem válaszoltam.

bővült a termékpaletta.
láncspray: castrol, repsol, valvoline.
olaj is van de még nem tudom, hogy mennyire jó az ár.

meg kibaszott sok autó alkatrész. mindenhez van majdnem minden.
fluxuskondenzátor sajna nincs.:-)
Nagyon eltűntél. Motorozgatsz? Remélem nem törted össze magad.
Ajánlottalak 1 srácnak. Sv 650-re keres fékpedált.
Én ismerek....

Itt nálunk a Nagykőrösi autó piac környékén van akkora parkoló el se látunk a végéig oszt ember meg nem vannak...
Annó én is ott csúszkáltam a szupermotókkal....
Mindennek van egy rendje,s modja az eletben en ugy erzem Enis mikor penzhez jutottam 19 evesen,alig vartam, hogy motorra ulhessek,s mindig is egy CBR F2-es volt az almom nekem,meg akkor is...de a jozan esz,s a CBR -ek hihetetlen magas ara meg akkor [2500] euro egy jobbacska Cbr, vegul egy 1500 euros Honda NX 650es Detonatorhoz vezetett Okorkodtem vele,a hataraim szelet suroltam mar,s mindig megbocsajtotta az amator hibat...tokeletes tanulo motor volt megtanitott normalisan viselkedni kozuton...ha CBR-re kerultem volna egybol,lehet hogy ma nem itt lennek,hanem 2 meterrel a fold alatt
Nem mondom, hogy nem lehet, mert némi simsonozást leszámítva én is ezzel kezdtem, de volt is egy-két necces pillanatom. Így 40.000 km után visszagondolva bölcsebb lett volna kisebbel kezdeni.