Bocs hogy beleugatok. Szerintem így képek alapján ennyiért árultak már jobbat is. Oldalidom az 1-iket kellene fényezni ugye. Ez a fajta gumi nem túl jó enyhén fogalmazva meg főleg a hátsó elég kopottnak néz ki. Új gumi előre-hátra jobb fajta kb 70 000 Ft meg még a fényezés is.
Km állás valósnak tűnik normális használattal és szervízzel nem számít soknak.
Hirtelen ennyi.
Erről a motorról tudsz esetleg valamit? Debreceni a gépes. Ma beszéltem a sráccal azt mondta küld nagyobb képet a motorról.
Esetleg nem ismered? Nem nézted? Annyi látszik, hogy a jobbos idom nem gyári fényezésű.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_fs-6120922
Előzés lejtőn fel oszt jött egy fehér ájudi szemből.Első reakció hogy féééééééééék.
Na elkezd emelkedni a fara mondom fasza oszt így orron elindult úgy előre mint a huzat.
Fele se tréfa el a fék és rá a gáz.
Mondom én vok a hülye.De nem 40-el a hungárián plusz 40 fok és araszolás.Előttem fék én is rámarok a kormány meg már készültem járt mindenfelé.
A gond mindíg egyenesen és komoly féknél keletkezik a kemény közepe miatt.
És inkább abból adódik hogy nincs semmi visszajelzés.
Tapad,tapad oszt puff elenged.
Tempó nem kell hozzá.
Elég egy sima lámpás csorgásnál egy fékhúzás és már borulsz is mint maci a málnásba.
A legviccesebb hogy döntve lábtartóig bármit csinálhatsz vele még hülyeséget is (fékezel) és semmi bajod.
És ez csak pár embernél jön elő.Úgyhogy gondolom stílus függő.Kérdezd mondjuk zöldit a banditosoktól.
Már vártalak Zoli az ellenvéleménnyel. Mindenesetre attól függetlenül hogy én meg vagyok elégedve a gumival, érdemes elmesélned a körülményeket, hogyan csúszott, miért csúszott stb.
Ebből is tanulunk.
igaz h annyival járok :)
bár vettem ezt a sport gépet mikor alig megyek vele... ugy ennyi a fogyasztásom h 5k fölé sosem megy... ugye a városban 6. ban 3k fordulattal már 60at mész...
Atikahu ! Pilisborosjenőre gondolsz? Ide Hummer kell vagy vagy valami offroad gép :-D Egyébként nekem is CBR 600 f3-om van, Metzeler Sportec m3-mal. Jó guma. Don Peti mesélte,hogy 4 liter alatt eljársz a cbr-rel? azt meg hogy? igaz-e?
Szia,nekem sok tapasztalatom nincs eddig ,mert az iden vettem volt az F2est es Metzeler M3as guma volt rajta elol hatul.En megvagyok elegedve a tapadasaval,esoben is,es hideg idoben is.A hatso gumi mar elvolt koptatva nagyabol,s helyete egy Michlen pilot sport kerult fel,de azzal csuszaklok hidegben rendesen.Nagy melegben nem volt meg alkalmam tesztelni
van egy szeretett f2-esem, és szeretnék rá új gumikat venni, de nem nagyon tudom mit válasszak. Teljesen átlagos felhasználásról lenne szó, sőt errefele eléggé porosak s földutak is útbaesnek. Én a MICHELIN Pilot Road (2) -t néztem
20 euro az ara es hasznalt,de a kep alapjan jol nez ki.Az elado azt irta h keveset hasznalt es nem szakadt.A motor bontasa miatt adja el.Aztan nemtudom.Meg egy 5 ajrot megprobalok az arbol leverni.Neke az eddigi tapasztalatom szerint,valamivel olcsobban beszerezhetok az alkatreszek mint nalatok,lehet a lej gyengesege miatt,meg az alacsony alapfizuk miatt.Erdekesseg keppen,a gyari legszuro Hilfofiltro levegoszuro zsir ujan 8000 forint korul mozog,roman penzben 120 lej.NGK iridiumos gyertya 3000 ft / db
...hat kerem,abbol a jofajta melegbol nem kuldtetek felenk egy kicsit sem...nalunk +2 foknal fenneb meg nem kuszott a homero higanyszala apropo, egy banalis kerdes.kaptam elfogadhato aron K&N sportszurot az F2-eshez.Valami kartekony hatasa lenne a motorra nezve?
Na bepótoltuk a tegnap elmaradt motorozást :)
A suzukit megpróbáltuk betolni. Elég könnyen sikerült, de utána még csúnyán járt. Durrogott, amíg letisztultak a gyertyák.
A hondán meg megnyitottam a csapot, kicsit vártunk és 2. indítózásra elindult.
Mentünk egy 60-70 km-t itt a környékben. A végére még az eső is elkapott minket, de megérte :D
Hello,egy hete raktam fel az uj trombitat,s nem tudtam megalni,hogy ne jarassam meg a kicsiket..nekem is a karbibol kivolt a benyo jaratva,sokkot behuztam,be a benzint,s forgattam..a 6-7 ik inditasnal aztan eletre kelt ..igaz nem futott garazs,s a multheten meg -8 fok volt nalunk mikor ezt elkovettem ...szoval,en szerintem,engedd meg a naftacsapot,ra a sokkot,s hadd szoljon.
Értem. Ezeknek 1 jó plexivel nagyon jó a szélvédelmük.
Km állás valósnak tűnik normális használattal és szervízzel nem számít soknak.
Hirtelen ennyi.
Erről a motorról tudsz esetleg valamit? Debreceni a gépes. Ma beszéltem a sráccal azt mondta küld nagyobb képet a motorról.
Esetleg nem ismered? Nem nézted? Annyi látszik, hogy a jobbos idom nem gyári fényezésű.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_fs-6120922
Ne
m ér megvenni előlem
Na elkezd emelkedni a fara mondom fasza oszt így orron elindult úgy előre mint a huzat.
Fele se tréfa el a fék és rá a gáz.
Mondom én vok a hülye.De nem 40-el a hungárián plusz 40 fok és araszolás.Előttem fék én is rámarok a kormány meg már készültem járt mindenfelé.
A gond mindíg egyenesen és komoly féknél keletkezik a kemény közepe miatt.
És inkább abból adódik hogy nincs semmi visszajelzés.
Tapad,tapad oszt puff elenged.
Tempó nem kell hozzá.
Elég egy sima lámpás csorgásnál egy fékhúzás és már borulsz is mint maci a málnásba.
A legviccesebb hogy döntve lábtartóig bármit csinálhatsz vele még hülyeséget is (fékezel) és semmi bajod.
És ez csak pár embernél jön elő.Úgyhogy gondolom stílus függő.Kérdezd mondjuk zöldit a banditosoktól.
Ebből is tanulunk.
Nekem Pilot Power 2CT van. Ismerősöknek van Pilot Road 2 meg vannak vele elégedve. Tartós és tapad is.
és az ár is jó.
Ha érdekel szólj
igaz h annyival járok :)
bár vettem ezt a sport gépet mikor alig megyek vele... ugy ennyi a fogyasztásom h 5k fölé sosem megy... ugye a városban 6. ban 3k fordulattal már 60at mész...
A Pilot Road 2 jó választás,szerintem!
van egy szeretett f2-esem, és szeretnék rá új gumikat venni, de nem nagyon tudom mit válasszak. Teljesen átlagos felhasználásról lenne szó, sőt errefele eléggé porosak s földutak is útbaesnek. Én a MICHELIN Pilot Road (2) -t néztem
Tudom, hogy külföldön laksz csak elkezdtem vele én is foglalkozni és össze akarom hasonlítani az árakat.
Én meg ültem a kocsiban anyámékhoz menet...
A suzukit megpróbáltuk betolni. Elég könnyen sikerült, de utána még csúnyán járt. Durrogott, amíg letisztultak a gyertyák.
A hondán meg megnyitottam a csapot, kicsit vártunk és 2. indítózásra elindult.
Mentünk egy 60-70 km-t itt a környékben. A végére még az eső is elkapott minket, de megérte :D