Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak távoli kép van, amúgy sima fekete műanyag lap csepp formára faragva
Frankó, ha majd tudsz árat küld el légyszi email-ben
Szia!

Kezd egy kicsit idegesíteni amit csinálsz.
nem azért jövünk ide, hogy a hírdetèseidet olvassuk. 1még elmegy de egymás után három már zavaró.
javaslom a képesmotort.
Eladó Ferodo FDB 665P hátsó fékbetét CBR600F-be (1987-1990) csupán 4490 Ft/szett áron.. Mail: lucifer0820@freemail.hu
Eladó két szett EBC FA226 első fékbetét CBR600F-be (1995-1998) csupán 4590 Ft/szett áron.. Mail: lucifer0820@freemail.hu
Eladó 2 szett Ferodo 452P első fékbetét CBR600F-re (1987-90) csupán 4990 Ft/szett áron.. Mail: lucifer0820@freemail.hu
Kicsit későn de csatlakozom az előttem írókhoz:

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Ma láttam egy 900as cbr-t. Túrázgatott
plusz mínuszt az aksi megfelelő pontjára.

plusz vezetékbe raksz egy 5A-os biztosítékot.

Meg raksz bele egy mini kapcsolót aztán ennyi.

500Ft
Még szép, hogy tudok.
Jövőre tudom meg az új árakat.

Pohi-nak már vittem egyszer. De ő most nagyon eltűnt innen
Úgy volt, hogy sógorral elgurulunk egy kört(a hondával meg a suzukival), de mindketten későn értünk haza a karácsonyi ebédekről :)
Utána még megpróbáltam beröffenteni a suzukit, de az egy mocskosul hisztis gép. Tegnap sikerült még beindítani egy kis könyörgés meg gyertyapucolás után, meg ma is megpróbáltam délelőtt és ment pöccre. Aztán utána kétszer ráindítóztam, de túl röviden. Össze is köpte a gyertyát, meg is szívta magát, többet nem indult Ikerszikrás szörnyszülött.
A hondába még bele se raktam az aksit, de az az érzésem,h az pöccre indulna. Szerintem holnap megpróbálkozunk egy betolással a suzukinál...

A honda karbijából kijárattam már a naftát, de az nem elektromos pumpás. Van valami trükkje, hogy hogy indítsam, mielőtt beköptetem, meg megszívatom? :D

M
Értem nekem most adtak tegnap egy tippet hogy az index betétre hogy bővítsem ki a lyukat ami rajta van mert az index gumija takarni fogja,lehet kipróbálom.
Gyujtásra leveszi-visszakapcsolja az áramot a csatlakozóról.Nem marad véletlen rajta.Vizbiztosak de nem annyira.És nem tud valaki szándékosan belepiszkálni.Satöbbi.
Bocs, de ezt a relé dolgot nem értem. Minek? Az mit funkcionál? Nem elég csak közvetlen az aksira egy biztosítóval?
Az tuti, hogy mennék egy kört. Én ideiglenesen kivonattam, de egy kis karikától ez nem tart vissza
Ha száraz az út és süt a nap még ha nincs + fok akkor is megszoktam járatni januárban a vasat. Ez a motornak is jó, de nekem meg még jobban esik
Hali Pityu

Nekem kis indexek vannak a mocimon. Nekem nincs ilyen nagy takaró rajta,hanem a 2 kis lyuk közül az 1-ik minden indexnél be van dugózva 1 kis gumi vagy műanyag cuccal.
Én tutira visszaülnék mennék vele 1 karikát ha ez a +10 fok körüli hőmérséklet száraz úttal párosul. Ezért is nem vonattam ki ideiglenesen a forgalomból hogy ha jó idő van egyből mehessek.
Sziasztok!

Először is boldog karácsonyt mindenkinek :)
Másodszor pedig ti visszaülnétek 13 fokban a motorra, ha csak egy délutánra is? :D

Márió
Egy relé a dudára ez legyen a kapcsolószál.Esetleg valamelyik világításra,helyzetjelzőre gyakorlatilag tökmindegy.A relét autósbolban kepod meg.
Ezután a fő szál mehet az akksira egy biztosíték közbeiktatásával.
A szivagyujtó elhelyezése fakultatív.Mehet idomba előre vagy a kormányra esetleg lengővel az ülés alá.
Aki tud valamit errol,akkor megkerem ne csak privatba irja le,mert engem is erdekelne
Sziasztok ! Valaki le tudná nekem írni pár mondtatban, hogy kössek be egy 12voltos aljzatot? Akksira kötés meg biztosíték köbeiktatására gondolok ? Van valami amire figyelni kell?

Köszi .
Boldog karácsonyt mindenkinek!
Minden motoros társunknak békés, boldog karácsonyt kívánok!
Na meg persze minél rövidebb telet
Hali

Mi a baj GSR-rel? Én 180 cm vagyok semmi gond. Egyedül amit valaki már leírt előttem hogy ha utast viszek a tankon támaszkodik akkor meg kell görnyedni.
Békés, boldog karácsonyt kívánok minden kedves fórumtársamnak.