Kis módosításokkal sokkal sportosabbra foghatod a fézert... Én annó megtettem és nagyon nem bántam meg. Inkább mellé mint helyette.. Ez az a motor ami tömény erő kényelem és összhang!
Igazából az asszonynak kellene a CBR aztán ha bejön az üléspozíció nekem is akkor lecserélném én is a Fézert!
Lehet hogy kimennék 1-2X pályára is. Oda nagyon sajnálnám a Fézit. És bevallom férfiasan abszolút nem tudom kimotorozni a 143 lóerejét az utcán. (Valószínűleg a 117 sem tudnám) Eddig hosszabb túrákra jártunk most egy picit sportosabbra váltanék talán.......
Én is néztem ezt a motort már amikor felkerült, ráadásul debreceni vagyok, de ezért nem vettem meg én sem. (meg persze mert vasárnap adtam még csak el az enyémet :P ) Egy szép F4i-t vagy Fs-t keresek de most nincs elérhető áron 1 sem :S Hátha majd tavasszal lesz valami jó...
Kakucs azért nem az az idomgyilkos pálya. Én nem nagyon láttam még kanyarban kicsúszó, highside- oló stb. arcokat.
Én úgy vagyok vele, hogy nem ruházok be 100.000+ összeget egy kínai idomra csak azért, hogy a gyári ott álljon a szekrényben. Ha valami mégis törne, veszek bontottat.
Igaz, nem is akarom eladni a gépet egyhamar. Lehet, hogy soha. Ha veszek másikat ez megmarad játszósnak.
Sajnos én már találkoztam tavaly, de nem volt takargatni valóm, és így nem is lett semmi belőle. De például van sok olyan rendőrmotoros akik meglátják hogy 600-as és 25 kw van a forgalmiban, kicsit is gyanús lesz nekik egyből berendelhetnek (vagy másra hivatkozva) és ott átnézetik a gépet, neked meg főhet a fejed hogy hogy lesz benne fojtás hogy 34 lóerőt tudjon a 110 helyett.Vagy esetleg lesz egy baleseted és átnézik a gépet... Szóval van pár variáció ahol ezzel a dologgal meg lehet bukni, de mások meg vígan mászkálnak vele és semmi bajuk. Szóval szerintem csak óvatosan ezzel a témával.
Szia. Lesz fórumos pályázás, tavasszal kéne mert most télen kicsit csúszik a pálya.
Mondjuk legyen egy áprilisi hétvége, de ez is időjárásfüggő. Majd nézem az előrejelzést meg dobok fel időpontokat, és az lesz a nyerő, amikor a legtöbben ráértek. Sajna olyan tuti nem lesz, ami mindenkinek jó. Hali
Nem akarok okoskodni, csak segíteni szeretnék ezért bemásolom egy régebbi hegylakók.hu-ról származó cikk erre vonatkozó lényegi részét:
"Itthon is akad néhány A. Korlátozottal vezethető motor, csak meg kell keresni őket. Ezek gyakran csak papíron fojtottak, gyakorlatilag ugyan azt tudja, mint a többi társa.
Mivel egyre gyakoribb a mobil teljesítménymérő padok jelenléte az utak mellett, fel kell készülnünk, hogy ha motorunk teljesítménye eltér a forgalmiban szereplőtől, akkor akár egy igazoltatás alkalmával is bevonhatják a motor forgalmi engedélyét. Ez azonban csak a kisebb baj: ugyanis a teljesítményadót a bejegyzett érték után fizetjük, vagyis a szabálysértési eljáráson felül adócsalásért is felelnie kell annak, akinek a gépe elbukik ezen a vizsgálaton…"
Szóval erre gondoltam mikor azt írtam, hogy a 25 Kw-os forgalmi miatt.
Remélem tudtam segíteni.
Azt írja ő hozta ki a kereskedésből vatta újan. Ha ez így van meg vannak a papírjai a Hondától lehet csekkolni!
De annyi biztos kurva olcsó valamiért.... Bár nekem nem kellene mert már nem állítható az első futómű...
ezzel tisztában vagyok, de vagy valami hasonló lesz és sokat fogok pályázni, vagy nem lesz de akkor nem megyek fel pályára a gyári idomokkal... 1 motorom van, cserélgetni nem tudom rajta, ha meg a gyári összetörik és nekem kell fizetni az gazdasági totálkár és anyagi csőd :\
Az ok de az miért is jelent problémát? Azt írja a folytást kivették, tehát valszeg megy úgy mint a többi. Kevesebb pénz az átírás teljesítmény adó. stb. Inkább a szín összetétel miatt aggódok ilyet méga google sem dobott ki. Lehet hogy az egész gép újra van fényezve? Az eladó azt mondja hogy nem volt törve stb.
kicsit el voltam tűnve, nincs is most időm visszaolvasni!
mi a helyzet, szervezitek a fórumos pályázást? ott a helyem.
tavaszra kész lesz a motor (rémlik még, hogy kecskeméten szó szerint lapra tettem egy művészi high-side eséssel?), addigra a bokám is 110%-os lesz, és mehetünk újra összetörni, szerintem ha kész lesz a vas (full gyári idomokkal lesz javítva), akkor le is veszem őket és felrakok valami kínai pályaidomot, hogy stresszmentesebben lehessen pályázni... az egész szezont aktív pályázásra szánom 2013-ban!
kitérő: tavaly szeptemberben elütöttek, összetört a motor bal oldala. a felelősséget nem ismerték el, majd idén szeptemberben ugyanarra az oldalra estem el kecskeméten.. a bíróság most októberben zárta le az ügyünket, és hozta ki a tavalyi gázolómat felelősként, így biztosítós pénzből meg tudom javítani a motoromat, beleszámítva a pályás esésemet is. mivel így ez nekem ingyen van, előrelátóbb leszek és nem fogom még1x kockáztatni a gyári idomokat sem közúton, sem pályán - 1 gyári idomszett több mint 500k HUF!
Amúgy is már szét offolom a topikot. Még nincs is Hondánk de már ki fognak lassan utálni .
Canon EOS 40D 50mm fix obival. (Másik hülye hobbim volt.)
Ha szeretnél motoros képeket megoldható, keress bátran.