Gondolkodom egy ilyen kis jószágban, de a 183 cm-es testmagasságomhoz nem tudom nem lesz-e kényelmetlen ill. kicsi a motor. Nektek mi a tapasztalatotok?
Hát hallod tegnap előtt indulásnál én is azt hittem... keresztbe fordultam ki az utcára... a járókelők biztos azt hitték valami profi, de én majd összekuláztam magam
De a ringen próbáltam keresztbe kanyarodni pontosabban kigyorsítani mint az sm-nél de túl jó volt a gumi vagy karcsú volt a tempó...
5w olajjal lett szerelve.. mert túráztunk...
Attis már akkor is a 10W ajánlotta.... azzal kezdtünk,de nekem nem tetszett... és 1 nap után máris cseréltük... de neked akkor az kell... ég és föld...
Milyen évjáratra hajtasz? Mi tegnap voltunk egy sárga Rossi replicát megnézni Győrben. Eléggé le volt harcolva szegény. Matrica már málott róla. Motorjában valami csörgött. Azt mondta a srác, hogy a vezérmű lánc feszítő és a lánc is ki van rajta cserélve. Nem úgy tűnt. 2001-volt. Debrecenben nem néztél másik motort?
Metzeler Racetech a típus 3 fajta van belőle K0,1,2 ha jól emléxem..
Előre 0-ást ami ugyan nagyon puha keverék de sokáig tart mint ahogy a sima közúti is.
Hátra K2 keveréket tennék ami szintén eléggé kopós de a biztonság érzet sokat érhet ha nem vagy hajtós.
A progresszív rugó csere jó megoldás egy sűrűbb olajjal ez akkor is alternatíva volt nekem is de mire megcsinálták volna csere belövés maj'd annyiba lett volna mint az alap kurva jó első agyon állítható futómű... és igen nekem is punnyadt volt eleje hátulja pedig akkor csak éppen vertem a 75 kilót.. bár én igen vehemesen fékeztem így sokszor elérte a teljesítőképessége határát az eleje...
Egyébként ha kell van egy kb. 70%-os mez M3 első gumi ha kell neked vagy valakinek, ami egy naggyon jó kis guma
Az nem semmi! Rendesen tuningoltad a gépet! A fékbetétek már nekem is ki lettek sinteresre cserélve (EBC) már így is nagyon érezhető a különbség. A gumikat Metzeller M3 sportce re cseréltem.
Az első telókon gondolkodtam, ha megmarad vagy sűrűbb olaj vagy progresszív rugó. Nekem totál betekerve is puhának tűnik......Mondjuk jó nagyra nőttem 106kg vagyok.
Na majd meglátjuk mit hoz a jövő. Amit írtál gumát az melyik típus is egyébként pontosan? Előtte nekem Pirelli Angel volt ahhoz képest ez ég és föld.
Elmentem egy txt file-ba az írásodat később még jó lehet.
Hát legfeljebb elmondani tudnám szóba, mert a realitása kb. 8 éve volt...
Szóval..: első fékcső és felső pumpa csere ez kb. 20 ezer volt akkor
fékbetét csere szinterre pár ezer,
aztán később egy komplett R1 eleje fordított telós változat ez akkor 120 volt ma már csak 60-80 körül.
Felső villakifli csere hogy a kormány maradhasson ezt én csináltam alu anyagból, kb. 1500
Kormány csere 5 cm-el szélesebbre és más nyilazásúra ( nem is hinnéd mennyit számít)
Hátsó betét és fékcső csere fémre kb 7 ezer
Ami nagyon fontos! első gumi csere METZ Racetech K0-ra innentől fejre is állhat csúszás nélkül és hátra is egy K2 keverék.
Mondanám a motorikus dolgokat de ha nem tudod/akarod kihasználni a tomboló bika erejét akkor elég ha biztonságosabban és bátrabban tudsz közlekedni. De még mai fejjel lennének ötleteim...
én egyszerűen imádtam utolsó széria volt ha nem építkeztem volna ma is meglenne az biztos és szagolhatná mindenki a kipufogóját hátulról...
Egy korai képet is mellékelek!
Attis
Gondolkodom egy ilyen kis jószágban, de a 183 cm-es testmagasságomhoz nem tudom nem lesz-e kényelmetlen ill. kicsi a motor. Nektek mi a tapasztalatotok?
Üdv, Zoli